Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI kouluja ei siirretä nyt etäopetukseen?

Vierailija
28.02.2021 |

Ihan hullua miettiä ulkona liikkumiseen rajoituksia kun koulut ja päiväkodit pysyvät auki...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Opettajat kertovat oppilaille, ettei etäopetus ole lomaa

- Opettajat näyttävät oppilaille, kuinka tehtävät palautetaan

- Oppilaat hakevat koulukirjansa kotiin

- Jotkut saavat koululta lainaksi tietokoneen tehtäviä varten etäopetuksen ajaksi

Vierailija
2/24 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi?

Jo nyt tämä korona-vouhotus on niin syvältä!

Tauti on niin vakava, ettei suurin osa tartunnan saaneista tiedä koskaan sairastaneensa sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime keväänä vanhemmat eivät enää antaneet lastensa mennä kouluun. Nyt se ei ole enää monella vaihtoehto, koska he totesivat että etäkoulu työllistää eniten vanhempia. Minä olen tehnyt etätöitä muutaman kuukauden. Luojan kiitos alakouluja ei pistetä etään. Olin todella lujilla oman työn, lasten koulun ja ruokahuollon ristitulessa. En varmaan jaksaisi enää toista kertaa.

Vierailija
4/24 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime keväänä vanhemmat eivät enää antaneet lastensa mennä kouluun. Nyt se ei ole enää monella vaihtoehto, koska he totesivat että etäkoulu työllistää eniten vanhempia. Minä olen tehnyt etätöitä muutaman kuukauden. Luojan kiitos alakouluja ei pistetä etään. Olin todella lujilla oman työn, lasten koulun ja ruokahuollon ristitulessa. En varmaan jaksaisi enää toista kertaa.

Näin minäkin ajattelin, mutta nyt se toinen kerta tulee. Pelkään, että se venyy pitkälle kevääseen.

Vierailija
5/24 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kuljettaa brittimuunnoksen tehokkaasti perheisiin. Kohta ollaan kusessa

Vierailija
6/24 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai viime keväänä jokainen vanhempi joutui koville. Mutta on tässä jo ollut aikaa toipua. Rankkuudesta huolimatta otan silti mieluummin turvallisuuden kuin sen, että joka päivä pelkää, että tulikohan se korona tänään koulusta kotiin.

Vierailija
7/24 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko tätä joka viikko täällä kysyä? Jos ajattelette omilla aivoillanne, ymmärrätte kyllä syyt.

Vierailija
8/24 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Kirsi Varhilalta ap.

Vierailija
9/24 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai viime keväänä jokainen vanhempi joutui koville. Mutta on tässä jo ollut aikaa toipua. Rankkuudesta huolimatta otan silti mieluummin turvallisuuden kuin sen, että joka päivä pelkää, että tulikohan se korona tänään koulusta kotiin.

Kenellä on, kenellä ei. Mun työtä ei ole tarkoitettu tehtäväksi etänä, etänä silti olen sitä jo pitkään joutunut tekemään. Paljon pidempää päivää kuin normaalisti. Oon ihan puhki jo muutenkin, saati jos tässä pitää alkaa lasten koulua organisoimaan, ja sitä jatkuvaa ruoanlaittoa. Jostain pitää tinkiä. Onko se sitten oma työ, vai jätänkö lapset oman onnensa nojaan. Toivottavasti alakoulun opettajat hoitavat oman tonttinsa paremmin kuin viime keväänä. Alkaa on ollut valmistautua.

Vierailija
10/24 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun peruskoululainen siirtyi etään jo monta viikkoa sitten. Ensi viikoksi on haettu etä. Sitten on se kolme viikkoa.

Huhtikuu ja toukokuu pitää katsoa sittwn erikseen.

Vierailija
11/24 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Opettajat kertovat oppilaille, ettei etäopetus ole lomaa

- Opettajat näyttävät oppilaille, kuinka tehtävät palautetaan

- Oppilaat hakevat koulukirjansa kotiin

- Jotkut saavat koululta lainaksi tietokoneen tehtäviä varten etäopetuksen ajaksi

Onhan yläasteet menossa etäopiskeluun 

Vierailija
12/24 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina menna kouluun huomenna eka paiva soomi koulus 

Tykkään uusista kamuista minulla olla parta niilla ei mutta se ei haitta mun elamaa kun saan kelalta rahaa

Vierailija
13/24 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE KIUSAATTE MUA KU ETTE VASTA MULLE

MINA OLLA SURULINEN NUTTEN 

KIHARAPENIS ON KIVA KOSKA SE AINA VASTA MULLE TAALLA KOMMENTEISA

mina olla uusi soomen kansalainen

Vierailija
14/24 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluista jaetaan mikroateriat. Jos se ei kelpaa eikä lapsi osaa tehdä omia ruokiaan niin sitten se on vanhemman vain jaksettava ruokahuoltaa!

Vierailija
15/24 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VASTATKAA MULLE TYHMAT 

Vierailija
16/24 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluista jaetaan mikroateriat. Jos se ei kelpaa eikä lapsi osaa tehdä omia ruokiaan niin sitten se on vanhemman vain jaksettava ruokahuoltaa!

Jos jaetaan. Viikkoja meni keväällä ennen kuin alettiin jakaa yhtään mitään. Toivottavasti tämäKIN toimii nyt paremmin.

Vierailija
17/24 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole sinä hiljaa miksi haukuit mua äsken

Vierailija
18/24 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska poliitikot keräävät moraaliposeerauspisteitä muutaman ongelmatapauksen varjolla.

Kohta brittimuunnis räjähtää silmille, kun lapset tuovat sitä koulujen välityksellä.

Koulu pitäisi olla opiskelua varten, eikä päivähoitoa ja ruokintaa sosiaalitapauksille.

Vierailija
19/24 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska poliitikot keräävät moraaliposeerauspisteitä muutaman ongelmatapauksen varjolla.

Kohta brittimuunnis räjähtää silmille, kun lapset tuovat sitä koulujen välityksellä.

Koulu pitäisi olla opiskelua varten, eikä päivähoitoa ja ruokintaa sosiaalitapauksille.

Ja paradoksaalisesti, näitä sosiaalitapauksia etäkoulu ei kyllä haittaa pätkän vertaa. Kyllä nämä uupuneet ovat ihan toisia tyyppejä.

Vierailija
20/24 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jaetaan. Viikkoja meni keväällä ennen kuin alettiin jakaa yhtään mitään. Toivottavasti tämäKIN toimii nyt paremmin.

Onhan se nyt selvää, että ruuanjakelu lähtee nyt sujuvammin käyntiin, kun se ei ole enää täysin uusi juttu, joka pitää luoda tyhjästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä