Miten pidätte huolta näyttävät naiset?
Miten te näyttävät, hoikat, treenatut, aina ruskettuneet, meikatut yli laitetut naiset jolla kynnet, ripset, rusketukset ja hiukset aina vimpan päälle löydätte aikaa ja rahaa pitää itseänne täydellisessä kunnossa niinkuin kokojan?
Eikö teidän tee mieli mennä kauppaan lökäreissä ja olla meikkaamatta darrassa kun iho on kuiva?
Mistä teillä on kahden viikon välein aikaa istua ensiksi kaksi tuntia kynsihuollossa, sitten kansi tuntia ripsihuollossa yms?
Mikä teitä motivoi olemaan niin täydellisen näköisiä kun tietävästi se ei ainakaan vaikuta palkkatasoon tai koulumenestykseen?
Itse olen luonnostaan hoikka, ei ole lapsia, 30v ja OK toimeentuleva, mutta silti löydä aikaa meikata edes kerran viikossa täyttä tällinkiä, puhumattakaan ripsien, hiusten, kynsien yms muista huolloista, eikä tule mieleenkään pukeutua ylitiukkoihin tai liian pieniin vaatteisiin, puhumattakaan epämukavista korkokengistä..
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Työpäivään ja nukkumiseen menee yhteensä 16 h, joten 8 h päivässä ja aikaa kaikelle muulle. Jos siinä ajassa ei ehdi hoitaa kauneuttaan, niin ajankäytössä on jotain vikana.
Mä keksin niihin tunteihin noin kahdeksantuhatta kiinnostavampaa asiaa kuin itsensä puunaaminen.
Ihminen löytää aikaa niille asioille, joista nauttii ja jotka kokee tärkeänä. Ei se tunnu vaivalloiselta, kun siitä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Työpäivään ja nukkumiseen menee yhteensä 16 h, joten 8 h päivässä ja aikaa kaikelle muulle. Jos siinä ajassa ei ehdi hoitaa kauneuttaan, niin ajankäytössä on jotain vikana.
Yksin onnistuu kyllä. Mutta jos on lapsia, pitää käydä kaupassa, tehdä ruokaa, pestä pyykkiä, ulkoilla ja leikkiä lapsien kanssa, siivota leikkien jäljet, nukuttaa lapset. Miettiä seuraavan päivän vaatteet lapsille ja muut tarpeelliset tavarat kouluun ja päiväkotiin. Kaiken tämän jälkeen on niin poikki, että haluaa vain olla.
En ole edes ehtinyt katsotaan telkkaria lapsien saamisen jälkeen, paitsi piirrettyjä lasten kanssa.
Ihmettelen, kenellä on aikaa katsella telkkaria kaksi tuntia illassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen löytää aikaa niille asioille, joista nauttii ja jotka kokee tärkeänä. Ei se tunnu vaivalloiselta, kun siitä tykkää.
Olen koittanut lapsien nukahtamisen jälkeen tehdä jonkun pienen kauneusjutun joka päivä. Vaikka laittaa kasvonaamion tai kylvettävä jalat, sheivata ym. Ettei nyt ihan karkaa käsistä.
Vierailija kirjoitti:
Työmatkat vähintään tunti yhteensä. Kaupassa menee puoli tuntia. Ruokaa pitää laittaa, siihen menee 30 min. -45 min. Ei vuorokaudessa ole loppujen lopuksi kovin paljon tunteja.
Meikkaan joka aamu ja laitan hiukset. Vaatteet katson Ilkalla valmiiksi. Urheilen lähes päivittäin. Kynnet huollattan 4vkon välein. Ripset omat eikä rusketusta. Mielestäni aina huoliteltu. En tykkää olla vapaallakaan pieruverkkareissa. Kaksi lasta, mies ja koura. Niin ja normi työ. Hyvin ehtii.
On naisia, joilla on niin hyvä elintaso varmistettuna, että he voivat levätä feminiiniydessään, rentoutua ja huolehtia itsestään. Heidän ei tarvitse ajaa pyörällä töihin räntäsateessa tai huolehtia aviomiehen työeväistä.
Vierailija kirjoitti:
On naisia, joilla on niin hyvä elintaso varmistettuna, että he voivat levätä feminiiniydessään, rentoutua ja huolehtia itsestään. Heidän ei tarvitse ajaa pyörällä töihin räntäsateessa tai huolehtia aviomiehen työeväistä.
Mutta kuka oikeesti haluaa sellaista. En tykkää käydä kampaajalla kuin minimin. Tulee väsynyt olo, kun toinen ihminen on niin lähellä. Tekokynnet sulaa tärpätissä, kun maalaan. Se on hirveän näköistä.
Silloin kun on tukka kampaajalla laitettuna, ripset ja kynnet ja meikit päällä, niin on tosi pysähtynyt olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuka oikeesti haluaa sellaista. En tykkää käydä kampaajalla kuin minimin. Tulee väsynyt olo, kun toinen ihminen on niin lähellä. Tekokynnet sulaa tärpätissä, kun maalaan. Se on hirveän näköistä.
Silloin kun on tukka kampaajalla laitettuna, ripset ja kynnet ja meikit päällä, niin on tosi pysähtynyt olo.
Miksi alapeukku? Tykkään olla täysin naturellina ilman meikkejä. Jos minulla on vaikka huulipunaa, niin tunnen sen kerroksen huulilla. En tykkää koruistakaan.
Jos alkais harrastaa itsensä puunaamista ja laittamista niin ehtiihän sitä. Itse en edes jaksaisi joka viikko istua jossain ripsi- tai kynsihuollossa, enkä koe kampaajalla käyntiä rentouttavaksi.
Nämä ovat henkilökohtaisia prioriteetteja. Jos pitää ulkonäköä tärkeänä, niin sen laittamiseen löytyy aikaa ja rahaa. Vähän sama kun alkoholisteilla löytyy rahaa viinaan, vaikka rahaa ei muuten ole.
Harrastaa seksiä, niin huulet turpoaa ja punertaa, puna nousee poskille ja silmät loistaa. Ihokin tulee hyvännäköiseksi. Tukkakin on sopivan pöyhkeä, kun piehtaroi. Ei tarvitse mitään meikkiä. Maksaa 0 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Harrastaa seksiä, niin huulet turpoaa ja punertaa, puna nousee poskille ja silmät loistaa. Ihokin tulee hyvännäköiseksi. Tukkakin on sopivan pöyhkeä, kun piehtaroi. Ei tarvitse mitään meikkiä. Maksaa 0 euroa.
Laihduttaa ja seksikkäämpää hajuvettä kuin kehon omat feromonit saa hakea. Ei tarvita mitään ylimääräistä.
Urheilen säännöllisesti - en tee sitä pelkästään ulkonäköni vaan myös hyvinvointini vuoksi. Katson, mitä syön. Pyrin pitämään painoni kurissa. Hiukset värjään itse hennalla parin kuukauden välein. Ei tule juurikasvua eikä tule dramaattisia mokia eivätkä hiukset kärsi.
Kynnet olen nyt käynyt laitattamassa kerran kuussa. Onhan se istuminen hieman tylsää, mutta tunti kuukaudessa ei kyllä millään tavalla uhkaa normaalia elämääni ja ehtimistäni. Meikkaaminen on niin rutinoitunutta, että siihen menee aamulla noin 15 minuuttia. Rusketusta ei ole.
Yksinkertaisesti olen paremmalla mielellä ja koen olevani enemmän oma itseni kun olen "peruslaittautunut". :) Mistä kukakin tykkää. :)