Minua on aina kehuttu fiksuksi, joten mielenkiinnosta tein Mensan nettitestin
Sain tulokseksi 95.
Mitä ajatuksia tämä teissä herättää?
Kommentit (16)
Jeesus on poika kirjoitti:
Einstein kieltää Jeesuksen niin tyhmähän se on.Kuolema korjaa vaikka olisi miten viisas omasta mielestään😅😂✝️✝️✝️✝️
Paljonko saa Mensan testistä jos uskoo Jeesukseen? Onko joku takuuminimipistemäärä?
Tältäkin palstalta tuttua "asperger"-Hennaakin on sen kaverit ja sukulaiset sanoneet fiksuksi ja sen ÄO on oman kertomansa mukaan 70.
Ei ihmeempiä, kiitos kun kerroit tuon. Millaisia ihmiset ovat, joiden piirissä kuulet tuollaista? Testitulosta ei tarvinne heille kertoa.
Testi tosiaan voi antaa millaisia tuloksia tahansa, omasta ÄO:sta riippuen. Useimmat ovat jossain hyviä, joten ehkä vaikutat järkevältä arkielämässä.
Tulos riippuu myös sen hetkisestä vireystilasta, ei shakkiakaan pelaa aina yhtä hyvin.
Siitäkin tuo riippuu, että minkälainen on tämä viiteryhmä, jossa sinua kehutaan fiksuksi. Jossain ryhmässä voit olla fiksuin, toisessa tyhmin.
Aina voit lohduttautua sillä, että olet tuota Jeesus-trollia fiksumpi. Se on niin hölmö, että luulee älykkäiden luulevan, että he ovat kuolemattomia.
Jeesus on Messias kirjoitti:
Oma kehu haisee.Joka itsensä ylentää se alennetaan.
Sanot näin ja samaan aikaan haukut ap:ta ja Einsteinia. Olet sokea idiootti. On helpompaa nähdä rikka toisen silmässä kuin malka omassa silmässä.
Jeesus on Messias kirjoitti:
Oma kehu haisee.Joka itsensä ylentää se alennetaan.
En minä ole itseäni kehunut. Tuo tuloskin on todella keskiverto.
Ap
Vierailija kirjoitti:
pääasiassa 90-110 lisääntyvät ja keskiluokkaisia?
No mä en ole lisääntynyt enkä haluakaan.
Ap
Se kertoo siitä, että ihmiset ympärilläsi on joko keskimääräistä matalammalla älykkyydellä varustettuja tai keskiverto älykkäitä. Yleensä mitä tyhmempi ihminen sitä älykkäämpänä se itseään pitää ja tietysti yhtä tyhmän lähipiirin avustuksella vahvistavat tätä oletusta toisilleen. Dunning kruger ilmiö.
Ei minua haittaa olla älyllisesti keskiverto. Olen päinvastoin iloinen siitä. Olen joskus pelännyt olevani heikkolahjainen.
Ap
Itse sain mensan nettitestistä 130. En usko olevani oikeasti niin fiksu. Peruskoulussa kylläkin oli keskiarvo 9,7, vaikka en lukenut kokeisiin melkein ikinä. Nyt lukiossa eipä ole opiskelumotivaatiota vieläkään ja luin syksyllä kirjoituksiin yhteensä ehkä kaksi iltaa, tuli E ja M. 18-vuotias tyhmä kakara olen joka ryyppää joka viikonloppu, kun ei ole parempaakaan tekemistä.
Sellaisia kehutaan kauniiksi enemmän, jotka ovat ihan nättejä. Oikeasti kauniita harvoin, koska ne "tietää sen jo valmiiksi" ja ylpistyvät muuten turhaan. Heille ollaan kateellisia.
Tarkoittaa, että olet ihan fiksu, mutta älykkyytesi ei ole uhka.
Einstein kieltää Jeesuksen niin tyhmähän se on.Kuolema korjaa vaikka olisi miten viisas omasta mielestään😅😂✝️✝️✝️✝️