Markus Pöyhösestä (42) saisi fiksu/kypsä nainen hyvän miehen
Pöyhöstä on kosiskeltu television deittiohjelmiin, sanojensa mukaan Unelmien poikamieheksi.
– On kysytty useampaan otteeseen. Mutta mietin, että mitä siitä tulee jos 42-vuotias kehäraakki raahataan katsomaan joitain siellä pyöriviä pissiksiä? En mä jaksaisi jutella kenenkään kanssa, Pöyhönen nauraa.
– Olen ehkä joskus ollut pinnallinen ihminen, mutta nykyään sellainen ei sytytä ollenkaan. Nykyään arvostan sitä, että olisi jotain keskusteltavaa avoimen kumppanin kanssa. Hänen pitäisi olla elämää nähnyt ja maailmankatsomusta kartuttanut. Että ei tule jostain maakunnasta eikä tiedä mistään mitään eikä ole kokenut mitään. Sellainen olisi vähän vaikeaa, Pöyhönen pohtii.
– Olen tullut nirsoksi. Haluan tavallisen ihmisen, joka näyttää kuitenkin jollakin tavalla viehättävältä, hän nauraa.
Kommentit (22)
Hetkinen. Maakunnassa asuva ei voi tietää maailmasta ja elämästä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Niin, eiköhän tuo paljastanut aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue koko asiayhteys, niin ymmärrät, mitä tarkoitetaan. MP peräänkuuluttaa laaja-alaista elämänkokemusta, jota ei saa, jos viettänyt elämänsä syrjäkylällä.
Viittaan tässä myös suosittuun ketjuun Merikarvian poikamiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää joku deitti-ilmoitus?
Ei ole. Markus ei hae ketään, vaan odottaa tutustuvansa sopivaan henkilöön jossain vaiheessa luonnollisesti, etsimättä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Kertoi kaiken tarvittavan kyseisestä "unelmien poikamiehestä". Vaikuttaa muutenkin melko ylimieliseltä kokovartalok***ltä. Kroppa on kyllä ulkoisesti ihan hyvässä kunnossa ilmeisesti, mutta mieluummin ottaisin vaikka setämiehen vartalolla varustetun kumppanin sieltä maakunnasta, jolla on arvot kohdallaan.
Tästäkö puhutaan.
Markuksesta tulis oikein hyvä patja tälle seksitiikeri-sannakiiskelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue koko asiayhteys, niin ymmärrät, mitä tarkoitetaan. MP peräänkuuluttaa laaja-alaista elämänkokemusta, jota ei saa, jos viettänyt elämänsä syrjäkylällä.
Todennäköisesti tarkoitti tätä, mutta vähän tökerösti ilmaistu. Tuosta tulee lähinnä mieleen joku kaupunki-maaseutu vastakkainasettelu, mikä ei ole kauhean kypsää ajattelua.
Mies joka puhuu tuohon sävyyn naisista pissiksinä ei ole fiksu eikä kypsä.
Ai TULLUT nirsoksi 😖 ! Hän ON ollut nirso ja aikalailla ulkonäkö keskeinen . 😠
Justin joo.... kiva kumppani hänelle kelpaisi , jos on missin mitoissa 😂
Itse en huolisi jos olisin sinkku. Olen 38. Kyllä tämän ikäisenä odottaa, että kumppanillakin on takana jo elämänkokemusta ja kunnon seurustelusuhteita.
Mä voisin deittailla Markuksen kanssa. Olen älykäs ja oikein nättikin 47v. Just sopiva ikäerokin olisi meillä. Nuorempana en tykännyt hänestä, oli pinnallisen oloinen, mutta tosiaan vaikuttaa kypsyneen. Uskon, että hänen kanssaan saisi nykyisellään ihan hyvää keskustelua aikaan ja siinä vetovoima kyllä löytyy jos on löytyäkseen.
Mutta ikävä kyllä - ajatellen suhdetta - olen naimisissa.
Se jumppaa kivasti niissä cuckoo taukojumppavideoissa.
Oliko tämä se, jolla oli sadan tonnin velat ulosotossa? Voi selittää nykytilanteesta paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah hah. Minä itse olen nykyään maakuntalainen ja asunut elämäni aikana viidessä maassa ja neljässä helsinkiä suuremmassa kaupungissa. Nykyään asun maakunnassa enkä tahdo täältä mihinkään. Kaikkein vähiten hgiin, moiseen olevinaan olevaan pikkukaupunkiin.
Eikös tällä oo hitoksen paljon velkaa ulosotossa?
Maaseudun Sydän kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viittaan tässä myös suosittuun ketjuun Merikarvian poikamiehistä.Hah hah. Minä itse olen nykyään maakuntalainen ja asunut elämäni aikana viidessä maassa ja neljässä helsinkiä suuremmassa kaupungissa. Nykyään asun maakunnassa enkä tahdo täältä mihinkään. Kaikkein vähiten hgiin, moiseen olevinaan olevaan pikkukaupunkiin.
Ethän sinä siinä tapauksessa vastaa lainkaan Pöyhösen kuvausta.
Nääh, eihän se edes pärjännyt selvityjissä, oli aika heikko sielläkin.