Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Markus Pöyhösestä (42) saisi fiksu/kypsä nainen hyvän miehen

Vierailija
28.02.2021 |

Pöyhöstä on kosiskeltu television deittiohjelmiin, sanojensa mukaan Unelmien poikamieheksi.

– On kysytty useampaan otteeseen. Mutta mietin, että mitä siitä tulee jos 42-vuotias kehäraakki raahataan katsomaan joitain siellä pyöriviä pissiksiä? En mä jaksaisi jutella kenenkään kanssa, Pöyhönen nauraa.

– Olen ehkä joskus ollut pinnallinen ihminen, mutta nykyään sellainen ei sytytä ollenkaan. Nykyään arvostan sitä, että olisi jotain keskusteltavaa avoimen kumppanin kanssa. Hänen pitäisi olla elämää nähnyt ja maailmankatsomusta kartuttanut. Että ei tule jostain maakunnasta eikä tiedä mistään mitään eikä ole kokenut mitään. Sellainen olisi vähän vaikeaa, Pöyhönen pohtii.

– Olen tullut nirsoksi. Haluan tavallisen ihmisen, joka näyttää kuitenkin jollakin tavalla viehättävältä, hän nauraa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toi kärynnyt douppinkistaki

Vierailija
22/22 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä mies herättää näin paljon negoja palstalla? En ole seurannut aihetta. Minusta ei ollut mitään kummallista noissa hänen puheissaan, toki aika kärkevää tekstiä. Ehkä hänellä on liikaa kokemusta pinnallisista julkkistyrkyistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla