Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolea opettajaihminen, ei tervehtinyt, ei katsonut päin

Vierailija
28.02.2021 |

Ja oltiin sentään samoissa juhlissa. Pienen lapsen synttäreillä.
Täysin kolea.
Oikein varoi ettei katsonut meitä, oltiin sentään lapsen sukulaisia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mennyt juttelemaan hänen kanssaan?

Minä teen aina niin. Sen verran suomalainenkin small talkkaa, että voi aloittaa keskustelun. On jotenkin tyypillisen nurkkakuntaista, että tullaan valittamaan keskustelupalstalle, että SE ei puhunut MULLE.

Joku voi  olla toisessa tilanteessa ujo, vaikka mielletäänkin puheliaana ja reippaana, kun on "puhetyöläinen", kuten opettaja.

Vierailija
2/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koulukiusaaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että tunnisti? Itse en tunnista kaikkia huoltajia ja siihen menee vuosia, ennen kuin oppii tunnistamaan (Ja yhdistämään) kaikki. Aineenopettajilla se on vielä hankalampaa.

Vierailija
4/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että tunnisti? Itse en tunnista kaikkia huoltajia ja siihen menee vuosia, ennen kuin oppii tunnistamaan (Ja yhdistämään) kaikki. Aineenopettajilla se on vielä hankalampaa.

En ole koulusta tuttu.

Lapsen synttäreillä oltiin.

Vierailija
5/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen aina niin. Sen verran suomalainenkin small talkkaa, että voi aloittaa keskustelun. On jotenkin tyypillisen nurkkakuntaista, että tullaan valittamaan keskustelupalstalle, että SE ei puhunut MULLE.

Joku voi  olla toisessa tilanteessa ujo, vaikka mielletäänkin puheliaana ja reippaana, kun on "puhetyöläinen", kuten opettaja.

No, tuskin kukaan haluaa mennä juttelemaan ihmisen kanssa joka ei halua edes yhtä kertaa silmiin katsoa.

Vierailija
6/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainako opettajien pitäisi olla kaikille pirtsakoita ja moikkailla? Hän eli vain omaa elämäänsä. Olet kyylä.

Vierailija
7/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä tuolla oli. Ajatus kivempiin asioihin. Ei kovin iso juttu tuollainen, että pitäisi ajatuksiin jäädä.

Olet varmaan nuori ihminen, kun noin pieni asia rasittaa...

Vierailija
8/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen harvinaista. Yleensä ihmisiä tervehditään, erityisesti kun vieraita oli vain muutama.

Vierailija
9/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettaja ei ole mikään työläinen! Opettaja on akateemisesti korkeakoulutettu, ja siis ylempänä ja oikeutetun ylemmyydentuntoisena saattaa ymmärtämättömälle näyttää kolealta. Opettaja oli tuolla armollisesti, alempiensa joukossa. Se saa riittää. Juttelu olisi vähän liikaa, saisi tavikset luulemaan, että he ovat samalla tasolla. 

Vierailija
10/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämä, että henkilö on opettaja, on vain sivuseikka, ja tarinan pointti oli, että olit sukulaislapsen juhlissa, jossa oli myös henkilö, joka ei ottanut sinuun katsekontaktia. Vai niin. Ehkä hän ei vain pidä sinusta tai on kuullut lapsen perheeltä, että olet itsekeskeinen kyylä. Eikä sen takia halunnut ottaa kontaktia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi