Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukset ristiin kaikkien kanssa

Vierailija
27.02.2021 |

Onko keinoja auttaa ihmistä, jolla menee sukset ristiin kaikkien kanssa? Kärsii siitä, muttei näe omaa osuuttaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, toiset ovat vaan sen luonteisia että omassa toiminnassa ei ole ikinä mitään vikaa, sellainen ei toimi normaalissa elämässä, kukaan ei ole valmis miellyttämään toista loputtomiin.

Vierailija
2/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun se ei näe omaa osuuttaan niin keinoja ei yksinkertaisesti ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Vierailija
4/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. En tiedä voisiko lääkitys auttaa joissain tapauksissa vain voiko olla terve, mutta niin hankala.

Vierailija
5/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan siitä, minkälainen se hänen oma osuutensa on? Kerro lisää miksi sinun näkökulmastasi hänen ihmissuhteensa menevät niin kuin menevät? On hyvin eri asia onko syy esim. narsistisessa käytöksessä kuin vaikka siinä, että jokin trauma vaikeuttaa normaalinkin kritiikin vastaanottamista ja siksi ulkopuolisista näyttää siltä että ihminen ylireagoi ja ottaa kaikenlaiset vitsailut henkilökohtaisina loukkauksina. 

Vierailija
6/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, onko kyse siitä, että henkilö ei KYKENE näkemään omaa osuuttaan, vai siitä, ettei hän HALUA nähdä sitä. Ensimmäisessä tapauksessa on mahdollista, että rakentava ja rehellinen keskustelu henkilön kanssa voisi auttaa harjoittamaan hedelmällistä ja tuloksia tuottavaa itsereflektiota, jälkimmäisessä ei. 

Vierailija
7/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkunainen ja aina joudun kiusatuksi ja rikoksen uhriksi. Viimeksi joulukuussa, mutta kukaan ei auta. Voin kertoa että rikosilmoituksiin ei reagoida, jos sinulta varastetaan alle 200 euron tavaraa. Olen sinisilmäinen, olen joutunut huijareiden saaliiksi. Kaikki ns.auttavat puhelimet siirtää puhelun jollekin muulle. Mietin sitä Koskelan murhaa-kukaan ei välittänyt siitä pojasta! Nyt on turha kynttilöitä sytyttää.

Te, joille ihminen soittaa hädissään, ja joiden työ on auttaa, ?

Vierailija
8/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä en ole koskaan puhunut mitään negatiivista kenestäkään".

Joopa joo. Ei tuommoiset ihmiset muutu.. kaikki on aina muiden vika ja hän itse on arvostelemassa muita viattomuuden kruunu päässä. Olevinaan kaikkien kaveri.

Vierailija
9/9 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan siitä, minkälainen se hänen oma osuutensa on? Kerro lisää miksi sinun näkökulmastasi hänen ihmissuhteensa menevät niin kuin menevät? On hyvin eri asia onko syy esim. narsistisessa käytöksessä kuin vaikka siinä, että jokin trauma vaikeuttaa normaalinkin kritiikin vastaanottamista ja siksi ulkopuolisista näyttää siltä että ihminen ylireagoi ja ottaa kaikenlaiset vitsailut henkilökohtaisina loukkauksina. 

Hyviä kysymyksiä pohdittavaksi. Ongelmat voivat olla tosi syvällä ja varmasti ovatkin, mutta en ala tässä kertomaan enempiä omia tulkintoja, oletuksia jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi