Nukutko ovi kiinni vai auki?
En pysty nukkumaan ovi auki. Syytä en tiedä.. vilkas mielikuvitus? Joku örvelö ilmestyy ovelle?
Kommentit (65)
Makuuhuoneen ovi auki. Jotta ilma vaihtuu.
Talvella voi olla aukikin, mutta kesällä laitan kiinni ja kunnon valoverhot ikkunan eteen, niin huoneessa on pimeämpää nukkua.
Kiinni. Hamsteri pitää aulassa välillä metakkaa, joten ääni vaimenee, kun ovi on kiinni.
Mies haluaa pitää oven kiinni, minä auki. Vakio kiistelyn aihe, haluaisin että ilma kiertää ja voi ääneti käydä vessassa yöllä jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa pitää oven kiinni, minä auki. Vakio kiistelyn aihe, haluaisin että ilma kiertää ja voi ääneti käydä vessassa yöllä jos haluaa.
Ovi raollaan?
Makuuhuoneen ovi auki, niin huomaa heti jos meidän nuorimmainen unissakävelee. Joskus on saanut juosta pihalle saakka perään.
Kiinni. En tiedä miksi, mutta niin olen tottunut.
Vierailija kirjoitti:
Ovi ja verhot auki.
Oho! :O nyt meni rivoksi.
Vierailija kirjoitti:
Makuuhuoneen ovi auki, niin huomaa heti jos meidän nuorimmainen unissakävelee. Joskus on saanut juosta pihalle saakka perään.
Laittaisin ovihälyttimen.
Ovi auki?? Ainoo ovi mikä mulla on on ulko-ovi. On teillä rikkailla murheet ja huolet, ei boi muuta sanoa.
Yksiössä ei ole ovea minkä laittaa kiinni, muuten kyllä laittaisin. Tosin keittiön oven suljen, kun jääkaapista tulee sen verran melua.
Meillä on koko yläkerta avointa tilaa, ei ole ovia, ulko-ovi on lukossa.
Vierailija kirjoitti:
Ovi auki?? Ainoo ovi mikä mulla on on ulko-ovi. On teillä rikkailla murheet ja huolet, ei boi muuta sanoa.
Mun piti ihan mielenkiinnosta laskea kuinka monta ovea meillä on. Ulko-ovia on neljä + autotallin iso ovi. Yläkerrassa on 10 sisäovea, alakerrassa taas kahdeksan sisäovea. Talomme ei ole edes iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enimmäkseen se nousee käymään vessassa. Ei silloin kaikkien tarvitse herätä ja itsekin voi tyytyväisenä maata. Sitten vasta on pompattava pystyyn jos ei menekään vessaan.
Lasten ollessa pieniä makuuhuoneemme ovi oli raollaan, nyt kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enimmäkseen se nousee käymään vessassa. Ei silloin kaikkien tarvitse herätä ja itsekin voi tyytyväisenä maata. Sitten vasta on pompattava pystyyn jos ei menekään vessaan.
Hälytin tietenkin ulko-oveen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun piti ihan mielenkiinnosta laskea kuinka monta ovea meillä on. Ulko-ovia on neljä + autotallin iso ovi. Yläkerrassa on 10 sisäovea, alakerrassa taas kahdeksan sisäovea. Talomme ei ole edes iso.
No ei tuo ihan pieneltä kuulosta. 10 ovea yläkerrassa kuulostaa jo melkoiselta sokkelolta...
vaatteet yllä