!!! PELASTETAAN RAVINTOLAT -HAASTE!!!! Syödään nyt joka päivä ravintolassa ennen kuin ne suljetaan.
Muuten ei ole enää ravintoloita avattavaksi kesällä.
Me mennään isommalla porukalla. :)
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilatkaa ravintoloista ruoka KOTIIN. Tai käykää nopeasti noutamassa, maski naamalla ja turvavälit pitäen. Muuten vastuutonta koronanlevittämistä. Pahennatte vaan tilannetta. Sitä paitsi ne verotulot mitä ravintoloista tulee ei todellakaan riitä kattamaan niitä kuluja mitä koronan leviäminen maksaa. Esim terveydenhuolto on kohta romahtamispisteessä pk-seudulla, leikkauksia joudutaan jo lykkäämään jne.
Älkää tilatko kotiin, vaan käykää ITSE hakemassa.
Niin, hakekaa se ruoka sieltä itse, odottakaa ulkona ja jättäkää vielä kunnon tippi. Osoittakaa kiitollisuutenne ravintolan olemassaolosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilatkaa ravintoloista ruoka KOTIIN. Tai käykää nopeasti noutamassa, maski naamalla ja turvavälit pitäen. Muuten vastuutonta koronanlevittämistä. Pahennatte vaan tilannetta. Sitä paitsi ne verotulot mitä ravintoloista tulee ei todellakaan riitä kattamaan niitä kuluja mitä koronan leviäminen maksaa. Esim terveydenhuolto on kohta romahtamispisteessä pk-seudulla, leikkauksia joudutaan jo lykkäämään jne.
Niin, hakekaa se ruoka sieltä itse, odottakaa ulkona ja jättäkää vielä kunnon tippi. Osoittakaa kiitollisuutenne ravintolan olemassaolosta!
Maksu ruoasta on oikea tapa osoittaa kiitollisuutta. Mistäs bne ravintoloiden yritystukiaiset maksetaan, jos kaikki vain pimeitä tippirahoja jakelisi? Palkkaveroja jouduttaisiin taas nostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä nopeammin korona-kusesta päästään, mitä vähemmän liikuskellaan turhaan siellä ja täällä ja käydään paikan päällä tilailemassa, ellei ravintola ole tosi lähellä.
Jenni A kirjoitti:
Meillä menossa ravintola boikotti. Ravintolat ovat saaneet vaikka minkälaisia tukiaisia mutta kulttuuri alalle ei juuri ole tullut tukiaisia. Pärjäilkööt raflat sillä mitä ovat saaneet
Kulttuurialaa tuetaan ihan älyttömästi, vaikka ei ole koronaakaan. Ihan hassu väite. Ooppera ja kaikki isot laitosteatterit pyörii yhteiskunnan tuilla. Ja ihan hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä nopeammin korona-kusesta päästään, mitä vähemmän liikuskellaan turhaan siellä ja täällä ja käydään paikan päällä tilailemassa, ellei ravintola ole tosi lähellä.
Mitä väliä sillä on että haenko ruokaa naapurikorttelista vai ajanko omalla autolla vaikka 10km päähän? Tilaan ruokani juuri niistä ravintoloista joiden eniten haluavan olevan jäljellä vielä silloinkin kun niihin taas saa mennä.
Voi myös tilata noutoruokaa. Same.
Vierailija kirjoitti:
Voi myös tilata noutoruokaa. Same.
Taidat tilata sen noutoruuan jostain kebabbilasta kun mielestäsi on sama asia kuin käydä ravintolassa? Ei ole ollenkaan sama asia. Ravintolassa käynti on niin paljon muutakin kuin pelkkä ruoka. Se on kokonaisvaltainen kokemus alkaen tunnelmallisesta sisustuksesta, kohteliaista tarjoilijoists, ruuan valitsemisesta ja tilaamisesta. Sen saamisesta kauniisti esille laitettuna, muista asiakkaista.. jne. Jos haluan syödä huonosti esille laitettua ruokaa laatikosta niin saan sen halvemmalla einestiskistä kaupasta kuin tilaamalla noutoruokaa. Pääsispä jo ravintolaan!
Ei mikään palaa ennalleen. Ihmiset siirtyvät paljon etätöihin, lounaspaikkoja ei tarvita niin paljon. Moni ravintola elää yritysasiakkaista, samaan tuskin on paluuta mitä ennen oli.