!!! PELASTETAAN RAVINTOLAT -HAASTE!!!! Syödään nyt joka päivä ravintolassa ennen kuin ne suljetaan.
Muuten ei ole enää ravintoloita avattavaksi kesällä.
Me mennään isommalla porukalla. :)
Kommentit (69)
Melkein tekisi mieli yläpeukuttaa tätä, mutta en uskalla. Se olisi vastuuutonta.
Minulla on aikaa käydä ravintolassa joka päivä viikolla 10, kun olen talvilomalla. Ai niin, ne laitetaan juuri silloin kiinni.
Ja myös yökerhoihin!
Tänään baariin. Bileitä, poikii, juomii. JEE!
Millä rahalla, hädintuskin pystyn elättämään itseni. Ravintoloista voi vain haaveilla.
Mä kävin hesen luukulla, saa riittää tältä erää.
Käyn normaalioloissakin rafloissa vain pakon edessä.
Osaan laittaa parempaa ruokaa murto-osalla raflahinnoista, joten ei inspiroi.
Nyt en tietenkään mene ulos syömään.
Kaikki turhat riskit pois!
No ei ulosmyynti lopu. Yhtälailla sitä voi tilata sittenkin hakea tai tilata kotiin.
Kaikki ravintolat ja baarit pitäisi lopettaa kokonaan. Pahuuden pesiä joissa irstaillaan ja juopotellaan.
Jos haluaa tukea ravintoloita, on fiksumpaa tilata take awaytä tai ostaa lahjakortteja.
Meillä menossa ravintola boikotti. Ravintolat ovat saaneet vaikka minkälaisia tukiaisia mutta kulttuuri alalle ei juuri ole tullut tukiaisia. Pärjäilkööt raflat sillä mitä ovat saaneet
Olen tilannut ravintoloista ruokaa kotiinkuljetuksella viime kuukausina 1-2 kertaa kuussa eli paljon aiempaa useammin. Tuen sillä tavalla ravintoloita, ja onhan se kivaa kun tulee hyvä lämmin ruoka kotiovelle.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ravintola-alalla omistajat saavat vaikka mitä tukia mutta työntekijät saa vain monoa. Entäs kaikki muut jotka on lomautettu tai menettäneet työnsä koronan takia? Ravintola pomot vaan mankuu ja mankuu lisää rahaa.
Joo kiitos ei: pitsaa, kebabia ja hamppareita joka päivä. 🤢
80% ravintoloista saakin mennä konkkaan. Etunenässä kebabit sun muut ällölät.
En ole koskaan syönyt ravintolassa enkä aio syödä nytkään .. sori.
Taidankin heti lähteä heselle, nams.
Vastuutonta