Miksi Hanna Gullichsen luopui kuntavaaliehdokkuudesta?
Mitä ne Kokoomuksen viime aikaiset lausunnot on, joita hän pitää arvojensa vastaisina? Tietääkö joku?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo lainaneuvottelustoorit on? Onko heillä itsellään ehkä ollut ongelmia spekseillään saada satojen tuhansien lainaa?🤔
Tämä! Ällistyttää millä lihaksilla noin iso laina. Kun kaikki oleellinen lapsiperhearkeenkin pitää anella ilmaiseksi, millä lyhennyksiä maksellaan??
Samoin kiinnostaa kuinka paljon saavat remppaa maksamatta? Niin ristiriitainen hahmo julkisten ulostulojensa vuoksi, omaa firmaani en haluaisi hänen tyyppiseensä yhdistettävän edes kuvitellun mainoshyödyn vuoksi🙄
Hänellä on hyvä maku.[/quote]
On monella muullakin, jopa parempi.
He eivät vaan tee siitä "numeroa" ja kinua
kaikkea ilmaiseksi...
Kinua ilmaiseksi?? Toivottavasti hän ei lue näitä juttuja täältä.
Kenenkähän talon ostivat, kun asukas kirjoittanut lastenkirjoja. Käsistään syntynyt jo 13 kirjaa.
Odotan niin juttuja sieltä talosta. Mietin samaa, että kuka lastenkirjailija🤔.
Talosta tulee ihana. On kiva seurata heidän remppaa.
En kestä niitä serviisejä. Hanna ei anna miehensä puhua mitään. Höpöttää päälle kokoajan.
Höpötyksestä tuli mieleen; Aika ärsyttävä puheääni, jotenkin narisevakin välillä...
Odottaa jo kovasti, että pääsee juomaan viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talo vaikuttaa mielenkiintoiselta. Tulee varmasti kaunis koti. Huvitti kyllä kun Hanna meinasi jossain stoorissa, että ei pese itse lakanapyykkiä vaan vie pesulaan. Moista en ole edes osannut itse ajatella.
Lakanapyykki on niitä helpoimpia hommia. Pyykit koneeseen, ohjelman päätyttyä pyykit kuivuriin ja kuivana suoraan kaappiin. Mulla menee noin viisi sekuntia yhden pussilakanan ravisteluun ja rullalle pyöräyttämiseen. Isompi vaiva olisi kerätä pyykit säkkiin ja viedä pesulaan sekä hakea ne sieltä.
Samalla vaivalla ne säkkiin laittaa kuin koneeseen. Pesulasta saa lakanat mankeloituna. Mutta joo, itsekin pesen kaiken pyykin itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo lainaneuvottelustoorit on? Onko heillä itsellään ehkä ollut ongelmia spekseillään saada satojen tuhansien lainaa?🤔
Tämä! Ällistyttää millä lihaksilla noin iso laina. Kun kaikki oleellinen lapsiperhearkeenkin pitää anella ilmaiseksi, millä lyhennyksiä maksellaan??
Samoin kiinnostaa kuinka paljon saavat remppaa maksamatta? Niin ristiriitainen hahmo julkisten ulostulojensa vuoksi, omaa firmaani en haluaisi hänen tyyppiseensä yhdistettävän edes kuvitellun mainoshyödyn vuoksi🙄
Juuri näin.Ja herkästi ärtyvä ja suuttuu jos joku eri mieltä. Muuten mielevä.
Kyllä minusta on ollut ihana seurata heidän remppaa. Talosta tulee ihana. Olen hyvin onnellinen koko perheen puolesta.
Minne kaikki muut hansua käsittelevät ketjut on hävinneet?
Joku/ jotkut ovat luultavasti ilmiantaneet ketjut.
Yllättävää, että tämä on säilynyt...
Lakanapyykki on niitä helpoimpia hommia. Pyykit koneeseen, ohjelman päätyttyä pyykit kuivuriin ja kuivana suoraan kaappiin. Mulla menee noin viisi sekuntia yhden pussilakanan ravisteluun ja rullalle pyöräyttämiseen. Isompi vaiva olisi kerätä pyykit säkkiin ja viedä pesulaan sekä hakea ne sieltä.