Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Hanna Gullichsen luopui kuntavaaliehdokkuudesta?

Vierailija
27.02.2021 |

Mitä ne Kokoomuksen viime aikaiset lausunnot on, joita hän pitää arvojensa vastaisina? Tietääkö joku?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talo vaikuttaa mielenkiintoiselta. Tulee varmasti kaunis koti. Huvitti kyllä kun Hanna meinasi jossain stoorissa, että ei pese itse lakanapyykkiä vaan vie pesulaan. Moista en ole edes osannut itse ajatella.

Lakanapyykki on niitä helpoimpia hommia. Pyykit koneeseen, ohjelman päätyttyä pyykit kuivuriin ja kuivana suoraan kaappiin. Mulla menee noin viisi sekuntia yhden pussilakanan ravisteluun ja rullalle pyöräyttämiseen. Isompi vaiva olisi kerätä pyykit säkkiin ja viedä pesulaan sekä hakea ne sieltä.

Vierailija
42/58 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo lainaneuvottelustoorit on? Onko heillä itsellään ehkä ollut ongelmia spekseillään saada satojen tuhansien lainaa?🤔

Tämä! Ällistyttää millä lihaksilla noin iso laina. Kun kaikki oleellinen lapsiperhearkeenkin pitää anella ilmaiseksi, millä lyhennyksiä maksellaan??

Samoin kiinnostaa kuinka paljon saavat remppaa maksamatta? Niin ristiriitainen hahmo julkisten ulostulojensa vuoksi, omaa firmaani en haluaisi hänen tyyppiseensä yhdistettävän edes kuvitellun mainoshyödyn vuoksi🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on hyvä maku.[/quote]

On monella muullakin, jopa parempi.

He eivät vaan tee siitä "numeroa" ja kinua

kaikkea ilmaiseksi...

Vierailija
44/58 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinua ilmaiseksi?? Toivottavasti hän ei lue näitä juttuja täältä.

Vierailija
45/58 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkähän talon ostivat, kun asukas kirjoittanut lastenkirjoja. Käsistään syntynyt jo 13 kirjaa.

Vierailija
46/58 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan niin juttuja sieltä talosta. Mietin samaa, että kuka lastenkirjailija🤔.

Vierailija
47/58 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva

Vierailija
48/58 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talosta tulee ihana. On kiva seurata heidän remppaa.

Vierailija
49/58 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Odotan innolla.

Vierailija
50/58 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä niitä serviisejä. Hanna ei anna miehensä puhua mitään. Höpöttää päälle kokoajan.

Vierailija
51/58 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpötyksestä tuli mieleen; Aika ärsyttävä puheääni, jotenkin narisevakin välillä...

Vierailija
52/58 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaa jo kovasti, että pääsee juomaan viiniä.

Vierailija
53/58 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talo vaikuttaa mielenkiintoiselta. Tulee varmasti kaunis koti. Huvitti kyllä kun Hanna meinasi jossain stoorissa, että ei pese itse lakanapyykkiä vaan vie pesulaan. Moista en ole edes osannut itse ajatella.

Lakanapyykki on niitä helpoimpia hommia. Pyykit koneeseen, ohjelman päätyttyä pyykit kuivuriin ja kuivana suoraan kaappiin. Mulla menee noin viisi sekuntia yhden pussilakanan ravisteluun ja rullalle pyöräyttämiseen. Isompi vaiva olisi kerätä pyykit säkkiin ja viedä pesulaan sekä hakea ne sieltä.

Samalla vaivalla ne säkkiin laittaa kuin koneeseen. Pesulasta saa lakanat mankeloituna. Mutta joo, itsekin pesen kaiken pyykin itse.

Vierailija
54/58 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo lainaneuvottelustoorit on? Onko heillä itsellään ehkä ollut ongelmia spekseillään saada satojen tuhansien lainaa?🤔

Tämä! Ällistyttää millä lihaksilla noin iso laina. Kun kaikki oleellinen lapsiperhearkeenkin pitää anella ilmaiseksi, millä lyhennyksiä maksellaan??

Samoin kiinnostaa kuinka paljon saavat remppaa maksamatta? Niin ristiriitainen hahmo julkisten ulostulojensa vuoksi, omaa firmaani en haluaisi hänen tyyppiseensä yhdistettävän edes kuvitellun mainoshyödyn vuoksi🙄

Juuri näin.Ja herkästi ärtyvä ja suuttuu jos joku eri mieltä. Muuten mielevä.

Vierailija
55/58 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus vie kalatkin vesistä..

Vierailija
56/58 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta on ollut ihana seurata heidän remppaa. Talosta tulee ihana. Olen hyvin onnellinen koko perheen puolesta.

Vierailija
57/58 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne kaikki muut hansua käsittelevät ketjut on hävinneet?

Vierailija
58/58 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku/ jotkut ovat luultavasti ilmiantaneet ketjut.

Yllättävää, että tämä on säilynyt...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän