Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä paljon "ihailijoita"

Vierailija
27.02.2021 |

Ollaan 40 molemmin puolin, lapset tehty tahoillamme. Tuore suhde, joka lähtenyt tosi hyvin ja avoimesti, kaikin puolin meidän välillä asiat etenee hyvin.
Mies on vastikään vapaille markkinoille siirtynyt, kaikin puolin hyvä, komea, menestynyt mies, joten ottajia olisi ja he sen tekee selväksi. Mies on vähän pihalla tästä kuviosta ja naisten meiningistä, ollut pitkässä suhteessa ja jäänyt säädöt väliin. Kertoo minulle näistä yrittäjistä ja tavallaan kaipaa minulta neuvoakin miten heidän kanssa toimia. Itse hän tottunut olemaan kaikille ystävällinen ja pitämään yhteyttä verkostoitumismielessäkin (työrooli sellainen).
En ole mustasukkainen ja luotan. Mies on tehnyt selväksi että on all in minun kanssa.
Lähinnä kai mietin, että miltä teistä muista tuntuisi se että miehellä on paljon ihailijoita joilta tulee viestiä ym ja pitäisikö lähteä miestä opastamaan miten niihin reagoida? Vai antaa hänen itse navigoida tässä tilanteessa. Itse toki naisena näen heti naisten muka-viattomien avunpyyntöjen ym taakse :) Mies on itse myöntänyt että on vähän pihalla näissä jutuissa.
Meidän suhde on niin tuore että ei ole vielä ns julkinen eikä olla sen tyyppisiä että käytäisi sitä toitottamaan. Saati että minä alkaisin ottaa mitään roolia näiden naisten suhteen, siis niin että tekisin olemassa oloni varsin tiettäväksi, en todellakaan ole sellainen.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa. Miehellä on somessa paljon naisia jotka laittaa kaverillisia viestejä, nyt uuden työn esimies(nainen) oli kävellyt samaa matkaa, kehuu ylitsevuotavaisesti.

Vierailija
2/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on jotain kipinää housuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma mieheni alkaisi avautua minulle "ihailijoista", hälytyskelloni alkaisivat soida ja kovaa. Olen kerran elämässäni tapaillut hetken aikaa miestä, jolla oli todella huono itsetunto, enkä toista kertaa siihen ryhtyisi.

Vierailija
4/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taitaa vähän piilotellusti rehvastella sulle tällä tavalla näistä "hänen ympärillään pyörivistä naisista"... Mikähän tarve hänellä on kertoa niistä sulle? Pitää varpaillaan? Sellaisia ne miekkoset on..

Vierailija
5/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on jotain kipinää housuissa.

Hankaussähköä.

Vierailija
6/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi hallita muita.

Vierailija
7/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies ei tuollasesta puhu omalle kumppanille. Vielä viisaampi mies ei noteeraa vieraiden naisten lähestymisiä. Puhuu vain työasioista. Ja työajalla.

8/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi on rehvastelua/ manipulointia, tuskin ne naiset nyt yhtäkkiä hänen " reppanan kokemattoman" ympärillä alkoivat pyöriä, niitähän pyörii aina komeiden ja menestyvien ympärillä, oli miehen siviilisääty mikä vaan.

Hänellä tuntuu olevan tarve korostaa sulle sitä, että on haluttu mies, eli jos sinä et arvosta, ihaile ja pönkitä häntä kokoajan kuten nämä muut ja ole hänelle riittävän mieliksi, hänellä on mistä valita. Pohjalla voi olla itsekeskeisyyttä ja sitoutumisen pelkoakin, oisin vielä himpun varuillaan tän kaverin kanssa...

Vierailija
9/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa. Miehellä on somessa paljon naisia jotka laittaa kaverillisia viestejä, nyt uuden työn esimies(nainen) oli kävellyt samaa matkaa, kehuu ylitsevuotavaisesti.

Siis te kyttääte miehiänne somessa? Haloo.Jotain on pahasti pielessä teillä itsellänne ja suhtessanne.Jos pitää viellä kysyä keskustelu palsta asiasta? Haloo vähän.Vaiha miestä jos et luta? Et luota koska kytäät hän some.piste

Vierailija
10/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis te kyttääte miehiänne somessa? Haloo.Jotain on pahasti pielessä teillä itsellänne ja suhtessanne.Jos pitää viellä kysyä keskustelu palsta asiasta? Haloo vähän.Vaiha miestä jos et luta? Et luota koska kytäät hän some.piste

Mies on itse kertonut että "se ja se sanoi facessa..."

Vierailija
11/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on liian nopeesti lähtenyt eron jälkeen suhteeseen. Laastarisuhteet ei pitkään kestä.

Vierailija
12/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja mieheni tarina on hyvin samanlainen eli tiedän täysin, mistä puhut. Suhteemme alkuaikoina oli kaikenlaista yrittäjää: yksi työkaveri tarvitsi autokyytiä milloin mihinkin, toinen halusi tavata ja kolmas kutsui mökille mukaansa jne. Ja ihan kavereina muka. Olen ehkä pikkumainen, mutta minua tämä häiritsi ja todellakin näin näiden ”kavereiden” todelliset motiivit. Puhuimme asiasta avoimesti ja sanoin, että minä en pysty olemaan suhteessa, jossa miehellä on harva se päivä jotain asioita hoidettavana jonkun naispuolisen ”kaverin” kanssa. Mies onneksi ymmärsi ja teki selväksi kaikille olevansa varattu, minkä myötä vähitellen tämä yhteydenpito ko. naisten suunnasta väheni. Eli kun kavereille selvisi, että ystävänsä on varattu, eivät enää halunneetkaan olla kavereita :-)

Vierailija
13/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehet fantasioivat omasta ihailijakunnasta. Kaikki miehet ketä on.

Vierailija
14/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies on itse myöntänyt että on vähän pihalla näissä jutuissa".

Uskoo ken tahtoo.

Vierailija
15/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi ilmoittaa näille ihailijoille seurustelevansa,silloin fiksut tyypit jättäisivät hänet rauhaan

.Jos hän salaa olevansa varattu,viestit tietysti jatkuvat.Jos mies on tosissaan suhteesi ja rehellinen,hän lopettaa muiden kanssa viestittelyn pikimmiten.

Vierailija
16/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ja mieheni tarina on hyvin samanlainen eli tiedän täysin, mistä puhut. Suhteemme alkuaikoina oli kaikenlaista yrittäjää: yksi työkaveri tarvitsi autokyytiä milloin mihinkin, toinen halusi tavata ja kolmas kutsui mökille mukaansa jne. Ja ihan kavereina muka. Olen ehkä pikkumainen, mutta minua tämä häiritsi ja todellakin näin näiden ”kavereiden” todelliset motiivit. Puhuimme asiasta avoimesti ja sanoin, että minä en pysty olemaan suhteessa, jossa miehellä on harva se päivä jotain asioita hoidettavana jonkun naispuolisen ”kaverin” kanssa. Mies onneksi ymmärsi ja teki selväksi kaikille olevansa varattu, minkä myötä vähitellen tämä yhteydenpito ko. naisten suunnasta väheni. Eli kun kavereille selvisi, että ystävänsä on varattu, eivät enää halunneetkaan olla kavereita :-)

Minun kokemukseni mukaan varattu se vasta kiinnostaakin. Kielletty hedelmä.

Vierailija
17/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vähän samaa mieltä näiden muiden vastaajien kanssa, että hieman outoa. Jotenkin tulee myös mieleen että mies flirttailee aika avoimesti muille nyt ja hakee sitä huomiota ja sitten on ihan että ei muka tiedä miksi naiset yrittää. Aika varmasti hän myös antaa näille naisille edes jonkinlaista signaalia..tulee olo vähän häntäheikistä kaverista. Miksi ero tuli?

Vierailija
18/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni mukaan varattu se vasta kiinnostaakin. Kielletty hedelmä.

Silloin miehen pitää tehdä selväksi,ettei kiinnosta.Puhelimeen voi laittaa eston.

Vierailija
19/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on laskeuma.

Vierailija
20/50 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, oli parisuhteessa ja yhtäkkiä ilmaantuu ihailijoita sinkkuna ja on tosi haluttu? Verkostoituminen vie aikaa ja kukaan ei ole kaikkien mieleen. Vain narsistit kerää faneja, muilla on ihmissuhteita. Mutta siis et ole virallisesti suhteessa tähän henkilöön eikä hän ole tehnyt tiettäväksi että on varattu joten kiinnostuneita riittää, niitä samoja joita on edellisen suhteen aikana jo alustettu. Joten. Sinä olet sinkku ja mies tekee mitä haluaa. Et ole missään suhteessa häneen. Luultavasti tuolla on 5 muuta naista jotka pohtivat samaa kuin sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän