Miksi Hanna Gullichsen luopui kuntavaaliehdokkuudesta?
Mitä ne Kokoomuksen viime aikaiset lausunnot on, joita hän pitää arvojensa vastaisina? Tietääkö joku?
Kommentit (58)
Nyt se syy taisi paljastua: jouluvauva.
En usko, että vauvalla asian kanssa mitään tekemistä.
Koska mainostajilta olisi toimeksiannot loppuneet. Tajusi jälkijättöisesti, että somejulkkikselta loppuu tienaaminen, jos lähtee mukaan politiikkaan. Yritykset eivät halua pilata brändiään puoluepolitiikalla.
Olenko oikeassa vai onko Hanna tehnyt juttua jossain nettikiusaamisesta? Miksi ylipäätään hän olisi kenenkään "hampaissa"?!
Luopui ehdokkuudesta, muttei naurettavasta sukunimestä, joka kaiken lisäksi on EX-mieheltä lähtöisin? OK! Hevosenkulli.
Hanna G on vähän säälittävä. Ratsastaa edelleen ex-miehensä sukunimellä, jos sukunimi olisi vaikka Nieminen, nimi olisi vaihtunut hyvinkin nopeasti. On uuden miehen kanssa naimisissa ja lapsiakin siunaantunut uuden ukon kanssa. Haluaa roikkua edelleen entisessä elämässä, mikä ei ole enää mahdollista. Eikö itse tosiaan huomaa tuota ristiriitaa, minkä muut ihmiset huomaavat. Ihmisiä ärsyttää tuollainen entisen miehen tunnetulla sukunimellä ratsastaminen ja muutenkin väkisin tunkeminen, luuleeko tosiaan itsestään vähän liikoja, haluaa olla julkkis, siksikö että on tietty sukunimi, jotenkin säälittävää.
Oisko nyt noin. Ihan onnellinen on uudessa suhteessa. Löysivät muuten uuden kodin. Odotan kyllä uusia juttuja sieltä.
Mielenkiintoista. Tulee varmasti sisustuslehteen joskus. Hänellä on hyvä maku.
Vierailija kirjoitti:
Hanna G on vähän säälittävä. Ratsastaa edelleen ex-miehensä sukunimellä, jos sukunimi olisi vaikka Nieminen, nimi olisi vaihtunut hyvinkin nopeasti. On uuden miehen kanssa naimisissa ja lapsiakin siunaantunut uuden ukon kanssa. Haluaa roikkua edelleen entisessä elämässä, mikä ei ole enää mahdollista. Eikö itse tosiaan huomaa tuota ristiriitaa, minkä muut ihmiset huomaavat. Ihmisiä ärsyttää tuollainen entisen miehen tunnetulla sukunimellä ratsastaminen ja muutenkin väkisin tunkeminen, luuleeko tosiaan itsestään vähän liikoja, haluaa olla julkkis, siksikö että on tietty sukunimi, jotenkin säälittävää.
Mitä hyötyä siis enään sukunimisestä on? Onko mistä kuuluisa?
Miksi tämä exän sukunimi niin harmittaa teitä?. Itse olen kyllä sitä mieltä, että erossa pitäisi sukunimikin muuttua. Lasten kannalta se kyllä on tylsempi juttu, mutta olisihan se miestä kohtaan fiksua.
Tarkoitatko sitä ketjua missä pohdittiin porukalla hänen uutta taloa. En ihmettele. Ilkeä ketju olikin.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Tulee varmasti sisustuslehteen joskus. Hänellä on hyvä maku.
Instasta sai käsityksen, että kyseessä on aito 60-luvulla kehitetty Bungalow-talo, alkoi kiinnostaa entistä enemmän!
Talo vaikuttaa mielenkiintoiselta. Tulee varmasti kaunis koti. Huvitti kyllä kun Hanna meinasi jossain stoorissa, että ei pese itse lakanapyykkiä vaan vie pesulaan. Moista en ole edes osannut itse ajatella.
Mitä tuo lainaneuvottelustoorit on? Onko heillä itsellään ehkä ollut ongelmia spekseillään saada satojen tuhansien lainaa?🤔
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo lainaneuvottelustoorit on? Onko heillä itsellään ehkä ollut ongelmia spekseillään saada satojen tuhansien lainaa?🤔
Tämä! Ällistyttää millä lihaksilla noin iso laina. Kun kaikki oleellinen lapsiperhearkeenkin pitää anella ilmaiseksi, millä lyhennyksiä maksellaan??
Miten sukunimen alku voi olla..? Eikö se järkytä herkkiä feministejä.
Siis oliko HG tosiaan ehdokkaana? Luulin, että se oli vitsi!!