Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitäisi vastata, jos toinen sanoo ikävöivänsä?

Vierailija
27.02.2021 |

Mies sanoo: "Mulla on ikävä sua". Pitäisikö siihen vastata aina, että "niin mullakin sua," vaikka ei oikeasti olisi ikävä? Eihän me olla edes viikkoa oltu erossa ja ollaan vasta muutama kuukausi tapailtu.

Entä, jos toinen sanoo rakastavansa? Pitääkö siihenkin aina vastata "Niin mäkin sua", vaikkei olisi vielä ehtinyt pääsemään tunnetasolla niin pitkälle?

Mulle on tärkeää rehellisyys ja avoimuus. Siksi tuntuisi väärältä valehdella tunteistaan. Olisivatko nämä kuitenkin tapauksia, joissa olisi suotavaa antaa valkoisia valheita? Miehen mielestä on.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on tärkeetä rehellisyys ja mietit valehtelevasi?

Vierailija
2/22 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä voi sanoa niin, jos se ei pidä paikkaansa. En näe teillä tulevaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en valehtelisi.

Miestäni rakastan, joten voin kyllä vastata ”niin mäkin sua”, mutta jos olemme viikon erossa, en todellakaan ehdi häntä varsinaisesti ikävöimään.

Joten olen aina vain ihan hiljaa.

Tästä on keskusteltu, ja miehelle se on ok.

Vierailija
4/22 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot "kiitos" tai "okei". Eiköhän sen toisen ikävä sitten ala helpottaa.

Vierailija
5/22 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää huomioida, että mies "rakastuu" usein ensisilmäyksellä, naisella tunteiden kehittyminen vie enemmän aikaa. Ei pitäisi vaatia tunteiden osoittamista liian aikaisin, jos ei siltä tunnu. Erityisesti, jos naisella on ollut aiemmin huonoja kokemuksia miehistä, tullut petetyksi ja satutetuksi suhteissaan. Silloin luottamuksen saavuttaminen vie aikaa ja miehen tulisi suhtautua siihen ymmärtäväisesti eikä vaativasti.  

Vierailija
6/22 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää huomioida, että mies "rakastuu" usein ensisilmäyksellä, naisella tunteiden kehittyminen vie enemmän aikaa. Ei pitäisi vaatia tunteiden osoittamista liian aikaisin, jos ei siltä tunnu. Erityisesti, jos naisella on ollut aiemmin huonoja kokemuksia miehistä, tullut petetyksi ja satutetuksi suhteissaan. Silloin luottamuksen saavuttaminen vie aikaa ja miehen tulisi suhtautua siihen ymmärtäväisesti eikä vaativasti.  

Kukas tässä on vaatimassa?

Vierailija
7/22 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sanoa, jos ei siltä tunnu. Rehellinen pitää olla ja sen toisen tietää missä mennään. Itse sanoin miesystävälleni rakastavani viiden kuukauden seurustelun jälkeen. Mies sanoi ettei voi sanoa samoin. Meni useita kuukausia siitä ennen kuin mies sanoi rakastavansa. Ikävöinyt hän kyllä on alusta asti niin kuin minäkin.

Vierailija
8/22 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen rehellinen. No sitten ukko alkaa räyhäämään jotta jo on jumankavita kun ämmä ei sano mitään. Ja sitten onkin jo parempi sanoa, että hei hei.

Vierailija
9/22 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, voi miten suloista, jos tuntisin niin tai vähän humoristisesti, olenhan niin ihana, että kyllähän minua tuleekin päivässä ikävä.

Jos muutamassa kuukaudessa julistaa rakkauttaan, toteaisin että hups, oletpa nopea, minä vielä pelkään, että tulen rakastumaan sinuun.

Mutta kyllä pidän sinusta hurjasti.

Usein tuntuu, että miehet kuvittelevat naisen haluavan kuulla jotain sanoja ja naiset ottavat ne vakavasti ja sitten ollaankin ihan kusessa.

Vierailija
10/22 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
11/22 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin söpöillä emojeilla, jotka eivät tarkoita mitään mutta joista tulee hyvä mieli 🥰🌸🤩😘💋

Sitten vaihtaisin heti puheenaihetta ja kysyisin kuulumisia tms

Vierailija
12/22 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos se sanoo niin siksi, että luulee sun haluavan kuulla tuollaista? Miehiä haukutaan siitä etteivät puhu tunteistaan yms. Eli oletko selkeästi kertonut ettet tarvitse vakuuttelua?

Vierailija
13/22 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vaatii minua vastaamaan "Niin mäkin sua". Pitää mykkäkoulua ja on passiivisaggressiivinen, kun en ole näin vastannut. Muuten hän vaatii huomiota koko ajan. Ahdistuu jo siitäkin, että teen treenin tai katson TV:tä. Laittaa työpäivän aikanakin viestejä, vaikka itse en työpäivän aikana ehdi juurikaan katsomaan saatika vastaamaan viesteihin. 

Ap

Vierailija
14/22 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaisin söpöillä emojeilla, jotka eivät tarkoita mitään mutta joista tulee hyvä mieli 🥰🌸🤩😘💋

Sitten vaihtaisin heti puheenaihetta ja kysyisin kuulumisia tms

Laittaisit kesken puhelun jotain hymiöitä menemään, ja sitten palaisit takaisin puheluun. Just...

Vierailija
15/22 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoaa "mulla on ikävä sua". Sinä vastaat tyyliin, voi kohta me nähdään taas.

Vierailija
16/22 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla myös niin, että kaltoinkohdeltu nainen on herkempi "rakastumaan" turhan aikaisessa vaiheessa, jos häntä sitten viimein joku mies kohtelee asiallisesti eikä ole tottunut sellaiseen.

Vierailija
17/22 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaan aina että on ikävä vaikkei oliskaan ja veikkaan että mies tekee samoin. Tuntuu kivalta joka tapauksessa. Olisi kurjaa jos toinen olisi vaan hiljaa.

Rakkauden tunnustuksiin vastataan toivottavasti rehellisesti 😅 Mä ainakin ja uskoisin että mieskin.

Rakkausjutut tulee sanottua joka päivä.

Ikävääkin joskus esim työpäivän aikana kun ei muuten nyt niin hirveesti olla erossa. Harvemmin kuitenkaan mitään "ikävä" viestejä laitetaan. Jonkun "kuuman" yön jälkeen ehkä.

Alussa oli oikeasti ikävä koko ajan.

Sinäkö et ikävöi? Tai rakasta? Onkohan suhde sinun kannaltasi ajateltuna järkevä? Jos et kaipaa miestä niin luulen että sinua odottaa kyllä joku jota oikeasti ikävöit 🙂

Me ollaan oltu reilu 12 vuotta yhdessä ja onnellisia.

Olin itse asiassa suunnitellusti raskaanakin jo puolen vuoden jälkeen! Niin vahva fiilis toisesta oli. Nyt meillä kaksi lasta joista toinen tehtiin kolme vuotta sitten.

Vierailija
18/22 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sitten koskaan ole hyvin naisille, sama miten mies tekee. Omassa piirissä naiset taas valittaa, kun tapailumiehet ei ilmaise tunteitaan kun itse alkavat olemaan ihan in lööv.

Vierailija
19/22 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla myös niin, että kaltoinkohdeltu nainen on herkempi "rakastumaan" turhan aikaisessa vaiheessa, jos häntä sitten viimein joku mies kohtelee asiallisesti eikä ole tottunut sellaiseen.

No ei se nyt ihan noin mene.

Mä en ihastu kunnolla helposti. Kaksi kertaa käynyt näin ja molempien kanssa ollut pitempi suhde. Toisen kanssa ollaan edelleen.

Joidenkin kanssa vaan kemiat kohtaa.

Ollaan molemmat miehen kanssa hyvistä perheistä ja onnelliset lapsuudet. Vanhempiemme kanssa ollaan paljon tekemisissä edelleen.

Olen tuo joka kirjoitti edellisen viestin. Siis se joka olo raskaanakin jo puolen vuoden jälkeen 😅

Niin, enkä ole kaltoin kohdeltu millään muotoa ja mulla on hyvä itseluottamus ja itsevarmuus.

Vierailija
20/22 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vaatii minua vastaamaan "Niin mäkin sua". Pitää mykkäkoulua ja on passiivisaggressiivinen, kun en ole näin vastannut. Muuten hän vaatii huomiota koko ajan. Ahdistuu jo siitäkin, että teen treenin tai katson TV:tä. Laittaa työpäivän aikanakin viestejä, vaikka itse en työpäivän aikana ehdi juurikaan katsomaan saatika vastaamaan viesteihin. 

Ap

Okei, no tässä on sitten kyse isommasta ongelmasta. Ripustautuminen on sitä luokkaa, että sinä tulet vielä kärsimään tuossa suhteessa ja tuskin ihan helpolla pääset miehestä eroonkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme