Tarvitseeko kätevä mies naista
Kommentit (23)
Ei. Mies pystyy tekemään kaiken itse. Villasukkia saa kaupasta ja tulee kaiken kaikkiaan paljon halvemmaksi.
Ei. Mutta kysymys kuuluu: haluaako kätevä mies naisen? Jos haluaa, sellaisen kanssa voi lyödä hynttyyt yhteen. Kätevälle, aktiiviselle miehelle löytyy aina ottajia. Jos taas ei halua, sekin on ihan ok.
Naista tarvitaan lasten tekemisiin.
Kätevinkään mies ei pysty synnyttämään. Tosin myönnettävä on, että harva mies on niin lapsirakas, että haluaisi lisääntyä.
Sen jälkeen kun ymmärsin että en tarvitse naista niin vapauduin kahleista, koska ymmärin että millään ei ole mitään väliä elämässä. Jos ei ole naista niin rahallakaan ei ole väliä kun ei tarvitse rakentaa pesää ja en itse välitä rahasta ja materiasta.
Ei. Mun paras kaveri on homo ja siltä hoituu kyllä kaikki ilman naista. Joihinkin asioihin se kyllä tarvitsee sen miestä.
Kyllä, läheisyyteen ja erotiikkaan.
En ole vielä keksinyt mihin tarvitsen miestä, entiseltä sain kaksi lasta. Kiitos niistä, enempää en tarvitse, huonoa seksiä ja sohvalla kiukuttelevaa ei-kätevää miestä en kaipaa. Kätevän miehen kanssa kyllä voisi olla kiva yhdessä puuhailla, ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mun paras kaveri on homo ja siltä hoituu kyllä kaikki ilman naista. Joihinkin asioihin se kyllä tarvitsee sen miestä.
Minkälaista on kun paras kaveri on homo?
Vierailija kirjoitti:
Naista tarvitaan lasten tekemisiin.
Se on totta. Mutta naisia voi vuokrata.
Kyllä se naisen paneminen tuntuu paremmalta kuin hanskaan hakkaaminen.
Vielä jos olisi isot tissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä. Voitko muotoilla selvemmin?
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä keksinyt mihin tarvitsen miestä, entiseltä sain kaksi lasta. Kiitos niistä, enempää en tarvitse, huonoa seksiä ja sohvalla kiukuttelevaa ei-kätevää miestä en kaipaa. Kätevän miehen kanssa kyllä voisi olla kiva yhdessä puuhailla, ehkä.
En huoli naista millä lapsia.
Kätevämies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huoli naista millä lapsia.
Ei se mitään. En mäkään sua huolisi.
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun ymmärsin että en tarvitse naista niin vapauduin kahleista, koska ymmärin että millään ei ole mitään väliä elämässä. Jos ei ole naista niin rahallakaan ei ole väliä kun ei tarvitse rakentaa pesää ja en itse välitä rahasta ja materiasta.
Sinkkuus vapauttaa nauttimaan elämästä, ei tarvitse hukata elämäänsä kompromissehin. Oli kysessä sitten mies tai nainen.
Kun lapset ovat lähteneet pesästä suosittelen eroa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on syntyjään palvelija.
Vässykkä, et osaa tehdä asioita itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika homoa.
Kaljaa hakemaan.