Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihotun mieheni siemensyöksyistä

Vierailija
27.02.2021 |

Minulla on sellainen outo mielihalu, että tykkään kovasti katsella, kun mieheni saa siemensyöksyn. Kiihotun niistä kovasti ja usein myös sormetan itseäni siinä samalla. Se tuntuu niin hyvältä katsella, kun mies kiihottuu vartalostani ja hänen lastinsa suihkahtaa päälleni.
Omalta mieheltäni saattaa parhaimmillaan tulla useita kauas lentäviä suihkauksia spermaa. Viimeksi eilen illalla rakastelun jälkeen hieroin hänen kaluaan rintojeni edessä ja houkuttelin häntä tulemaan niille. Lopulta häneltä tuli yksi iso roiskaus, joka osui rintojeni väliin ja sen jälkeen jälkeen vielä 2 tai 3 heikompaa, jotka lennähtivät toiselle rinnalleni.

Onko täällä kellään muilla samanlaisia mieltymyksiä? :)

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa on myös tämmöisenä beta miehenä nähdä alpha uroksen rakastelevan naisen kanssa ja katsella siemensyöksyjä ja sykkiviä kiveksiä. Saavat sitä mitä minä saan vain katsella sivusta.

Rakastelun jälkeen alpha miehen kivekset ovat tyhjät mutta minulla ne ovat aivan täynnä. Kun kalukin on naisen tahdon mukaan siveysvyössä.

Vierailija
62/62 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottavaa on myös tämmöisenä beta miehenä nähdä alpha uroksen rakastelevan naisen kanssa ja katsella siemensyöksyjä ja sykkiviä kiveksiä. Saavat sitä mitä minä saan vain katsella sivusta.

Rakastelun jälkeen alpha miehen kivekset ovat tyhjät mutta minulla ne ovat aivan täynnä. Kun kalukin on naisen tahdon mukaan siveysvyössä.

Hyi h.elvetti, mikä pelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän