Kiihotun mieheni siemensyöksyistä
Minulla on sellainen outo mielihalu, että tykkään kovasti katsella, kun mieheni saa siemensyöksyn. Kiihotun niistä kovasti ja usein myös sormetan itseäni siinä samalla. Se tuntuu niin hyvältä katsella, kun mies kiihottuu vartalostani ja hänen lastinsa suihkahtaa päälleni.
Omalta mieheltäni saattaa parhaimmillaan tulla useita kauas lentäviä suihkauksia spermaa. Viimeksi eilen illalla rakastelun jälkeen hieroin hänen kaluaan rintojeni edessä ja houkuttelin häntä tulemaan niille. Lopulta häneltä tuli yksi iso roiskaus, joka osui rintojeni väliin ja sen jälkeen jälkeen vielä 2 tai 3 heikompaa, jotka lennähtivät toiselle rinnalleni.
Onko täällä kellään muilla samanlaisia mieltymyksiä? :)
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se alkukantaisuus juurikin. Alkuainetta.
Ainoa mitä itse joutuu miettiin, on ettei sitä mee silmiin saakka... suuhun ja huulille ja poskia pitkin saa tulla, samoin tisseille.
Tai vatsalle tai pepulle. Se näky kun nainen on perse pystyssä ja sperma valuu norona.
Se tunne, kun valuu tai tippuu iholle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mitä itse joutuu miettiin, on ettei sitä mee silmiin saakka... suuhun ja huulille ja poskia pitkin saa tulla, samoin tisseille.
Tai vatsalle tai pepulle. Se näky kun nainen on perse pystyssä ja sperma valuu norona.
Aavistelen että tuntuu hyvältä tollanen. Onks se sama jos olet jo tullut vai vasta saamassa orgasmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aavistelen että tuntuu hyvältä tollanen. Onks se sama jos olet jo tullut vai vasta saamassa orgasmia?
Miten tahansa, mutta vasta tulleen klitoriksen päälle on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoo ettei ole tuo puoli asiasta tullutkaan mieleen. Kyl silleen päin ttua on toki päästelty, ja hyvältä sekin näyttää. Viel kun silleen hieroo huulia ja klitorista vasten ja tulee sit.
Olen lähes tullut, kun mies laukesi kasvoilleni.
Se oli vasta toinen kerta kun tehtiin niin. Ensimäinen tapahtui vähän hätäisesti mökkisaunassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoo ettei ole tuo puoli asiasta tullutkaan mieleen. Kyl silleen päin ttua on toki päästelty, ja hyvältä sekin näyttää. Viel kun silleen hieroo huulia ja klitorista vasten ja tulee sit.
Se lämpö ja kosketus.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet että mikä lisäisi sperman määrää, ruokavalio tai joku? AInakin itse koitan juoda tarpeeksi nestettä. Ananas kuulemma tekee jotain, mut en tiedä oikein onko sillä oikeesti vaikutusta.
Naiseni tykkää kun saa päälleen kunnolla, etenkin just kun saa itsekin orgasmin.
Jotkut luontaistuotteet ovat ehkä vähän lisänneet määrää. Ashwagandha KSM66 on lisännyt haluja myös. Ananas taas kuulemma parantaa sperman makua.
M
Appelsiini tuoksuu hyvältä naisessa. Kuulemma muutkin hedelmät.
N
On kiihottavaa. Meillä on keskeytetty yhdyntäkin käytössä ihan vain siksi, koska nautin niin hitosti siitä, kun mies lennättää lastit vatsalleni ja rinnoilleni tai pyllylleni ja selälleni.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä siinä sperman saamisessa iholle on niin hienoa, mulle tulee jotenkin sellanen alkukantainen olo vaan. Vähän likainen. (pun intended) Se näyttää niin upeelta kun muna sykkii ja tahrii mut. Kiihottaa se kun mies "merkkaa" mut.
Yksi kaverini jonka kanssa seksiasioistakin on juteltu oli taas ihan päinvastaista mieltä, hänestä just se sisään laukeaminen on taivas.
Hyvin kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kyllä tunne kun spermat suihkuaa pilluun.
Minä ainakin tunnen. Mitä ihmettä? Ettekö te muut tunne?!
Ja minä tunnen,eteenkin kun on kyseessä vieraan miehen spermat.
Vieras saa aistit kiihoittumaan äärimmilleen ja yleensä samasta syystä spermaa on runsaammin.
Ja kyllä sen tuntee kun ruiskahtaa, se lämmin aalto mikä tulee on aistittavissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja meillä parisuhteessa siemensyöksyt ja sperma on ihan viime vuosina alkanu näytellä isompaa roolia. Kumppani selvästi kiihottuu siitä ja on halukas antamaan käsihoitoja. Nykyään ei tule runkkailtuakaan oikeastaa yhtään ja kaikki lasti säästyy yhteisiin hetkiin, joita on muutama kerta viikossa. Aika usei ollaan myös ns. milking tablella, joka on melkosen kiihottavaa touhua.
Olis aikamoista jos pääsis milking table-käsittelyyn. Vaatisi kyllä naisen joka on omistautunut myös miehen nautinnolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kyllä tunne kun spermat suihkuaa pilluun.
Minä ainakin tunnen. Mitä ihmettä? Ettekö te muut tunne?!
En. Tunnen vain sykkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja meillä parisuhteessa siemensyöksyt ja sperma on ihan viime vuosina alkanu näytellä isompaa roolia. Kumppani selvästi kiihottuu siitä ja on halukas antamaan käsihoitoja. Nykyään ei tule runkkailtuakaan oikeastaa yhtään ja kaikki lasti säästyy yhteisiin hetkiin, joita on muutama kerta viikossa. Aika usei ollaan myös ns. milking tablella, joka on melkosen kiihottavaa touhua.
Olis aikamoista jos pääsis milking table-käsittelyyn. Vaatisi kyllä naisen joka on omistautunut myös miehen nautinnolle.
Kertokaa lisää tästä. En ole ennen kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä tunnen,eteenkin kun on kyseessä vieraan miehen spermat.
Vieras saa aistit kiihoittumaan äärimmilleen ja yleensä samasta syystä spermaa on runsaammin.
Ja kyllä sen tuntee kun ruiskahtaa, se lämmin aalto mikä tulee on aistittavissa.
Samoin itse tunnen tämän lämpimän aallon. Tunnen senkin, minkä verran sitä tulee, eli iso vai pieni satsi. Vähän samalla tavalla kuin suussa tuntee, tosin pillu ei ole yhtä tarkka aistimuksissaan. Olin jotenkin kuvitellut, että kaikki tuntee. Aina oppii uutta! Vieraista ei varsinaisesti ole kokemusta, kun olen harrastanut seksiä vain kahden miehen kanssa elämäni aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa lisää tästä. En ole ennen kuullut.
Mies asettuu pöydälle mahalleen makaamaan ja pöydässä on aukko sukuelinten kohdalla. Nainen menee pöydän alle lypsämään miestä 😉
Kokemuksen myötä iän kanssa oppinut, että me ihmiset ollaan eri tavalla mm. kosketusherkkiä. Tuntoaisti ja tuntemukset vaihtelee. Minulla on tosi herkkä terska. Aistin siinä esim. naisen erittämän lemmenmehun herkästi eli aiheuttaa kiihottumista. Toisaalta en taas nauti jostain muista asioista, mistä jotkut muut miehet ehkä nauttivat.
En tiedä mikä siinä on, mutta pidän kovasti. Se pieni ja joskus suurikin sotku, esim. kasvoille tullessa. Tuntuu, että se on täydellistä antautumista ja toisaalta saamista. Itse käyn tästä ainakin todella kuumana. Mieskin tykkää, joka vaan lisää kierroksia. Meillä lähes aina lentää muualle kuin pimppaa, vaikka kivaa sekin on.