Sanna, saanko ostaa Sputnik V omilla rahoilla ja mistä?
Kommentit (30)
Minä haluan myös maksaa oman rokotteeni itse. Tällöin myös saan valita minkä rokotteen otan. ps. se ei ole AZ
Saat ostaa, minulla on myydä sinulle 2300€/annos.
Jopparimiäs
Nää itsenäiset sputnik sankarit pitää kyllä eristää muista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan myös maksaa oman rokotteeni itse. Tällöin myös saan valita minkä rokotteen otan. ps. se ei ole AZ
Kiitos, onhan täällä toinenkin valistunut ihminen.
=)=)
Silloin vastuu rokotteesta on minulla, eikä niin kuin nyt- ei kellään.
Oman rokotteeni ostin darkwebistä hintaan 450€. Tuntuu hyvältä olla turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Nää itsenäiset sputnik sankarit pitää kyllä eristää muista ihmisistä.
Aivan, ovat aikaansa edellä teidän tyh mien keskellä.
Ei ole kielletty. Käy vain ottamassa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/aceb0a6c-278f-4b64-9906-8071aed255f2
Miksi asia kuuluisi kenellekään Sannalle?
lehdissä on kerrottu joistain naapurimaassa asuvista suomalaisista liikemiehistä jotka ovat käyneet ottamassa rokotteen. tosin pelkän rokotteen takia ei tuohon maahan kannata mennä.
Nämä rokotusdisinformaatioketjut kiinnostavat Supoa. Teidän tunnistetiedot jäävät lokiin ja annetaan pyynnöstä viranomaisille.
Vierailija kirjoitti:
Nämä rokotusdisinformaatioketjut kiinnostavat Supoa. Teidän tunnistetiedot jäävät lokiin ja annetaan pyynnöstä viranomaisille.
=D=D
Asiahan on päin vastoin. Me nimenomaan haluamme rokotuksen, Sputnik V:n.
Sitähän tuo otsikko juuri kysyy.
=D=D Supo seuraa....
Vierailija kirjoitti:
Miksi asia kuuluisi kenellekään Sannalle?
Sanna antaa luvan rokotteille, etkö tiennyt sitä?
Kaikki, mikä ei ole politbyroon erikseen sallimaa, on jyrkästi kiellettyä.
eikö se maskikauppias myy näitä nyt?
Eihän sitä ostaa tarvitse. Venäjällä annetaan rokote kaikille kun menee rokotuspisteen ovesta sisään. Vähän aikaa yleensä joutuu jonottamaan. Huomattavasti paremmin on asia hoidettu kuin Suomessa. Kävin itse Pietarissa rokotettavana.
Niin. Lääkelakihan on ihan kaikkien luettavissa netissä. Onko lukutaito siinä kunnossa että Sannan pitää lukea sinulle se ääneen? Hänellä taitaa olla muuta tehtävää nyt.
Sputshit V-rokote ei kelpaa Putinille eikä suurimmalle osalle venäläisistä! Siperia opettanut tovereita idässä!
"Enemmistö venäläisistä kieltäytyy rokotteesta
Yleisin syy rokotteesta kieltäytymiselle on sivuvaikutusten pelko.
Enemmistö venäläisistä (62 prosenttia) ei ole valmis ottamaan Sputnik V-koronarokotetta, ilmenee Levada-tutkimuslaitoksen tekemästä kyselytutkimuksesta.
Yleisin syy rokotteesta kieltäytymiselle on sivuvaikutusten pelko. Vastauksissa ilmeni myös, että yli puolet (56 %) venäläisistä ei pelkää sairastumista koronaan.
Vähiten halukkaita rokotteen ottamiselle on nuorissa, 18-24 -vuotiaissa. Heistä ainoastaan alle viidesosa (19 %) olisi valmis ottamaan rokotteen, kun kolme neljästä (75 %) ei ole.
Vastauksissa ilmeni, että osa venäläisistä epäilee koronaviruksen olevan keinotekoisesti luotu. Tämä ajattelutapa oli yleisintä etenkin 40-50-vuotiaiden (71 %) ja sitä vanhempien keskuudessa (65 %). Nuorten keskuudessa oli yleisempää ajatus, että virus on kehittynyt luonnollisesti."
https://www.verkkouutiset.fi/enemmisto-venalaisista-kieltaytyy-rokottee…
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä ostaa tarvitse. Venäjällä annetaan rokote kaikille kun menee rokotuspisteen ovesta sisään. Vähän aikaa yleensä joutuu jonottamaan. Huomattavasti paremmin on asia hoidettu kuin Suomessa. Kävin itse Pietarissa rokotettavana.
Jos sitten tulee jotakin oireita vaikka likaisesta neulasta, ethän sitten kuormita Suomen terveydenhoitoa vaan haet avun sieltä neukkulasta
Mene sinne jonon hännille odottamaan, äläkä ulise mitään rahalla ostettavista etuoikeuksista!
joo pyydä itse puutinilta oma rokote. Kannattaa samalla muuttaa venäjälle, jotta saa kaiken hyödyn.