Presidentin armahtama kurdinainen. Naapuri sietäisi joutua vankilaan !
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007829298.html
Nainen siis juoksi kesken pahoinpitelyn naapuriin ja pyysi heitä hädissään soittamaan poliisille. Mitä tekee naapuri ? Käskee soittamaan itse. Ei hemmetti mikä idari.
Kommentit (90)
Tässäkin jutussa tehdään taas suomalaisesta (naapuri) syntipukkia tähänkin tapahtumaan.
Heillä itsellään ei ole mitään vastuuta yhtään mistään, aina suomalaisten vika.
Kasvualusta on perheen lapsille ainakin aivan liian väkivaltainen. Toivottavasti otettu huostaan!
Vierailija kirjoitti:
Olipas tyly naapuri. Mitä jos nainen olisikin kuollut tän seurauksena ? Kaduttaakohan yhtään.
Mieshän tässä oli se joka oli menettää henkensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halunnut tämmöistä touhua tänne, joten miksi mun naapurina pitäisi puuttua asiaan millään tavalla?
No vaikka sen takia että naapurisi saattaa päästä hengestään jos et puutu tilanteeseen.
Ei ollut mitään perusteltua syytä että naapuri olisi tiennyt naisen olevan vaarassa. Naisen mies oli ulkolainen ja olisi ras isti sta epäillä hänen syyllistyvän perheväkivaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas tyly naapuri. Mitä jos nainen olisikin kuollut tän seurauksena ? Kaduttaakohan yhtään.
Mieshän tässä oli se joka oli menettää henkensä.
Jälkikäteen on tietysti helppo viisastella ja tietää paremmin. Voin vaan kuvitella sitä mökää ja huutoa, mitä se naapuri on saanut kestää näiden taistelevien metsojen toimesta. Sitten joku yltä päältä veressä oleva nainen huutaa ovesi takana veitsi kädessä. Menetkö avaamaan? Hmm..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuota kulttuuria tänne halunnut, joten en myöskään keskinäisiin välienselvittelyihinsä puutu.
Naisella oli mahdollisuuksia lähteä lastensa kanssa lopullisesti, varmasti turvakodista olisi apua ja tukea saanut.
Sen sijaan päätti palata hakattavaksi.Sanotko samalla tavalla, jos kantismies pahoinpitelee vaimoaan naapurissasi? Vai onko silloin kyseessä "parempi kulttuuri"?
Kyllä sanon.
Jos itse toistuvasti palaa takaisin, on valintansa tehnyt.
Toivottavasti et koskaan joudu pahoinpideltäväksi osapuoleksi tuollaiseen tilanteeseen. Silloin ehkä ymmärtäisit miten vaikeaa voi olla lähteä.
Suomessa ei ole totuttu vielä kaupunkiasutukseen,metsäläisyys on syvällä geeneissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halunnut tämmöistä touhua tänne, joten miksi mun naapurina pitäisi puuttua asiaan millään tavalla?
No vaikka sen takia että naapurisi saattaa päästä hengestään jos et puutu tilanteeseen.
Ei ollut mitään perusteltua syytä että naapuri olisi tiennyt naisen olevan vaarassa. Naisen mies oli ulkolainen ja olisi ras isti sta epäillä hänen syyllistyvän perheväkivaltaan.
Mies oli lisäksi tuomittu aiemmin vain ehdolliseen vankeuteen eli vähäisempään erheeseen kuin epäselvyyksiin verotuksessa tms.
Toivottavasti saa nyt rauhassa elää lastensa kanssa ettei tuo mies palaa kostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran näitä on ihan pakko saada nurkat täyteen niin itse saavat keskinäiset kahinansa setviä. Säälin tuota naapuria kun joutuu samassa rapussa moisen mellastavan hiekkan**kerilauman kanssa asumaan!
Jos naapuri ei voi muuttaa pois, niin sehän on joku asiansa huonosti hoitanut luuseri eli oma vika ja turhaan säälit.
En itsekään ole mikään aina asiansa hyvin hoitanut ihminen, mutta sen verran täytyy olla elämässä liikkumavaraa jotta voi valita ettei muuta alueelle jolla asuu persuja tai jotain somaleita yms. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuota kulttuuria tänne halunnut, joten en myöskään keskinäisiin välienselvittelyihinsä puutu.
Naisella oli mahdollisuuksia lähteä lastensa kanssa lopullisesti, varmasti turvakodista olisi apua ja tukea saanut.
Sen sijaan päätti palata hakattavaksi.Sanotko samalla tavalla, jos kantismies pahoinpitelee vaimoaan naapurissasi? Vai onko silloin kyseessä "parempi kulttuuri"?
Kyllä sanon.
Jos itse toistuvasti palaa takaisin, on valintansa tehnyt.Toivottavasti et koskaan joudu pahoinpideltäväksi osapuoleksi tuollaiseen tilanteeseen. Silloin ehkä ymmärtäisit miten vaikeaa voi olla lähteä.
Sössönsössönsöö.
Olen sellaisessa tilanteessa ollut.
Tekosyitä voi toki keksiä vaikka maailman tappiin asti, loputtomiin ei vain voi nojata toisten auttamismotivaatioon.
Turha syyttää naapuria. Ei todellakaan pidä sekaantua kulttuurinrikastuttajien asioihin, siinä kantasuomalaista syytetään äkkiä rasismista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sanon.
Jos itse toistuvasti palaa takaisin, on valintansa tehnyt.Toivottavasti et koskaan joudu pahoinpideltäväksi osapuoleksi tuollaiseen tilanteeseen. Silloin ehkä ymmärtäisit miten vaikeaa voi olla lähteä.
Sössönsössönsöö.
Tekosyitä voi toki keksiä vaikka maailman tappiin asti, loputtomiin ei vain voi nojata toisten auttamismotivaatioon.
Suosittelen terapiaa, se oikeasti auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran näitä on ihan pakko saada nurkat täyteen niin itse saavat keskinäiset kahinansa setviä. Säälin tuota naapuria kun joutuu samassa rapussa moisen mellastavan hiekkan**kerilauman kanssa asumaan!
Jos naapuri ei voi muuttaa pois, niin sehän on joku asiansa huonosti hoitanut luuseri eli oma vika ja turhaan säälit.
En itsekään ole mikään aina asiansa hyvin hoitanut ihminen, mutta sen verran täytyy olla elämässä liikkumavaraa jotta voi valita ettei muuta alueelle jolla asuu persuja tai jotain somaleita yms. ;)
Tuon naapurin sukupuolta ei ole kerrottu missään. Miksi sinä ja muut palstan ämmät automaattisesti oletatte että oli mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sanon.
Sössönsössönsöö.
Tekosyitä voi toki keksiä vaikka maailman tappiin asti, loputtomiin ei vain voi nojata toisten auttamismotivaatioon.Suosittelen terapiaa, se oikeasti auttaa.
Kiitos vain. En tarvitse.
Sen sijaan sinä vaikutat olevan terapian tarpeessa enemmän, joten mene itse vaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saa nyt rauhassa elää lastensa kanssa ettei tuo mies palaa kostamaan.
Todella r a sistinen sinun ajattelusi. Kyllä fiksu mies, sivistyneestä kulttuurista oppii kerrasta.
Voiko olla niin, että naapuri äänien perusteella tiesi miehen väkivaltiaseksi eikä uskaltanut sekaantua tuon perheen asioihin.
Hätäkeskukseen soitto olisi saattanut provosoida miestä.
Vierailija kirjoitti:
Tuon armahdetun naisen väkivaltainen mies pääsi todella helpolla, kuin koira veräjästä. Sille olisin toivonut rankempaa tuomota. Ehdottomasti! Sehän oli hakannut tuota naista ja niiden tyttäriä jo useamman vuoden ajan. Se myös rankaisi tuota naista, koska nainen synnytti vain tyttäriä. Eikö ne tiedä, että miehen siemen määrittää vauvan sukupuolen? Turhaan se sitä naista hakkasi ja syyllisti. Idioottihan se on!
Naapurin välinpitämättömyys kauhistuttaa, mutta ei yllätä. Sivulliset eivät vaan halua sekaantua perhehelvetin pyöritykseen.
Tuon naisen olisi pitänyt "viheltää peli poikki" jo aikoja sitten. Miksi se ei saanut apua ajoissa?
Olihan se muutamia kertoja turvakodissa paossa miehensä väkivaltaa lapsineen, palasi kuitenkin aina takaisin miehensä luo.
Apua kyllä aiemminkin tarjottiin.
Jättäisin soittamatta koska en halua joutua oikeuteen todistamaan yhtään mistään. Muutama kerta sitä uhkailua, haukkumista ja muita asiattomuuksia riitti viemään kaiken halun sotkeutua yhtään mihinkään.
Kyllä sanon.
Jos itse toistuvasti palaa takaisin, on valintansa tehnyt.