Meno on aivan absurdia. Kallion pubeissa porukka eilen ilman maskia kaljan ääressä kylki kyljessä, samaan aikaan harrastukset ja koulut kiinni
Kommentit (26)
No nehän ollaankin just sen takia sulkemassa.
Mistä tiedät? Olitko itsekin siellä?
Tässähän se totuus paljastuu. Vaikka Kallion pubit täynnä, on ne punaiset alueet ihan muualla. Teeppäs tästä päätelmäsi sulun kannattavuusesta suunnitellulla laajuudella.
Vierailija kirjoitti:
Ap kävi ikkunan takana pöyristymässä. Jos todella jossain vaiheessa tulee ulkonaliikkumiskielto, niin sitten nämä kyttääjät ovatkin pulassa. Kun ei enää pääse kyttäämään toisia rikkomatta itsekin sääntöjä.
Ei voi mitään, kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Turha tuosta on suuttua, kun sille ei mitään yksilö voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kävi ikkunan takana pöyristymässä. Jos todella jossain vaiheessa tulee ulkonaliikkumiskielto, niin sitten nämä kyttääjät ovatkin pulassa. Kun ei enää pääse kyttäämään toisia rikkomatta itsekin sääntöjä.
Hirveä skenaario.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi minä, olen yötyöläinen ja työpaikalle mennessä voin tsekata parit ikkunat
Ap
Missä ne punaiset alueet sitten ovat? Ja onhan niissäkin pubeja varmaan.
No tuo oli Asko Järvisenkin pointti, mutta päättäjät ovat nyt näköjään valinneet linjan että rajoitukset kohdentuvat nuoriin ja paikkoihin, jotka ovat marginaalisia Koronan leviämisen kannalta. Koulujen ja harrastusten sulkemisella ei ole vaikutusta Koronan leviämiseen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/93e744db-22ac-4384-b86d-44ed3882e…
Vierailija kirjoitti:
Tässähän se totuus paljastuu. Vaikka Kallion pubit täynnä, on ne punaiset alueet ihan muualla. Teeppäs tästä päätelmäsi sulun kannattavuusesta suunnitellulla laajuudella.
Meinaat, että vain kalliolaiset käyvät Kallion pubeissa?
Näytit itsekin mallia käymällä pubikierroksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi minä, olen yötyöläinen ja työpaikalle mennessä voin tsekata parit ikkunat
Ap
Ilmeisesti et pubityöläinen sentään.
Mutku se minä ja mun kalja ja mun actual lifesituationin tilittäminen muille kaljasiepoille. Ei voi muuten elää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
https://www.healthline.com/health-news/new-study-found-80-percent-of-co…
Hyss hyss talvella ei auringosta saa riittävästi vitamiinia. Täällä pohjoisessa ihonvärilläkin voi olla merkitystä asiaan.
Juuri näin. Suljetaan toki museot, kirjastot, lounasravintolan, uimahallit ja koulut, mutta pääasia, että kaljalle ja karaokelle pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap etätöihin ja heti! Etätöissäkin maskin käytölle on vahva suositus.
Ap taisi vaan olla närkästynyt kun joku istui hänen vakipöydässään?
"Naapurini on alkoholisti. Näen hänet joka päivä paikallisessa keskiolutravintolassa."
Niin, siellä pubeissa istuu niitä vähemmän fiksuja tyyppejä kaljaa kittaamassa. Viikon päästä paikat suljetaan, kun eivät ihmiset älyä käyttäytyä järkevästi.