Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kovaääninen eukko ravaa 15 min välein tuuletuparvekkeella röökillä ja juoruamassa puhelimeen

Vierailija
26.02.2021 |

Mitä tässä voi tehdä. Oikeasti käyn kohta kalauttamassa sitä.

Olen yrittänyt sietää jo vuoden. Olen yötyöläinen ja jatkuva klonks klonks resonoi makuuhuoneeseen. Vittttttu.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painajainen

Vierailija
2/26 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kaikki sympatiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta hyvä ihminen muualle jos toisen elämä haittaa.

Vierailija
4/26 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parveketupakointi tulisi lopultakin kieltää.

Vierailija
5/26 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muualle muutteleminen omistuskämpästå onkin tosi helppoa ja halpaa jonkun häirikön takia. Ja vuokrasuhteissakin on yleensä määräaika.

Kiitos sympatiaviesteistä.

Ap

Vierailija
6/26 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee valitus hallituksen puheenjohtajalle. Meillä mm. kiellettiin tupakointi tuuletusparvekkeella koska haju kantautui huoneistoihin.

Vierailija
7/26 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muutin kerrostaloon, jos elät täysin eri rytmissä kuin muut? Luulitko tosiaan, että yötyöläisenä voi käskeä muita ihmisiä olemaan hiljaa joka ilta klo 16 - 22 ettei sinulta vaan tule itkupotkuraivaria?

Muuta korpeen. Kyllä niitä yötöitä löytyy sieltäkin. Rekkakuski, bussikuski, taksikuski. 

Vierailija
8/26 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö taloyhtiö voi päättää että tupakointi kielletään parvekkeilla. Sovitaan tupakkapiste ulos

Vierailija
9/26 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkäät vaan asunnon näytön samaan aikaan kun se muija on jossain röökimessuilla.

Vierailija
10/26 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muutin kerrostaloon, jos elät täysin eri rytmissä kuin muut? Luulitko tosiaan, että yötyöläisenä voi käskeä muita ihmisiä olemaan hiljaa joka ilta klo 16 - 22 ettei sinulta vaan tule itkupotkuraivaria?

Muuta korpeen. Kyllä niitä yötöitä löytyy sieltäkin. Rekkakuski, bussikuski, taksikuski. 

Voin sanoa, että kun tein jakson päivärytmissä, niin se eukko vitutti vielä 100% enemmän. Klonk klonk päpäpäpä alkaa klo 6.30 ja päättyy tasan 23:30. Klo 22 eteenpäin hieman 'skarpataan' puhelimeen kailotuksen kanssa.

Alkaa jo masentaa.

Ei minulla ole tässä hirveästi energiaa alkaa masinoida "turhaa" muuttoakaan.

Ap

Vierailija
11/26 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö taloyhtiö voi päättää että tupakointi kielletään parvekkeilla. Sovitaan tupakkapiste ulos

Taloyhtiössämme on tupakkapisteet ulkona, mutta kun tiedustelin tarkemmin, ei ole varsinaista kieltoa tupakoida tuuletusparvekkeella.

Ap

Vierailija
12/26 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippalappu että menee hiljempaa kolistelematta. Sitten korvatulpat ja kuulosuojaimet. 

Vierailija
13/26 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kerran ottaa asunnon talosta mutta onneksi satuin juuri näkemään vastaavan parvekkeella. Enpä ottanut. Olen kerran joutunut lähtemään asunnosta jonka yksi huone haisi tuhkakupille alakerran tupakoijan vuoksi eikä siellä voinut oleilla. Siksi olen nykyisin tarkka, seison pitkään ulkona ja seuraan kuinka paljon röökillä käydään naapurissa.

Vierailija
14/26 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntäkää ne korvatulppanne oikeasti prseeseen.

Niitäkin tullu käytettyä riittämiin kun exä kuorsasi. Minkään eukon takia en omassa kotonani käytä.

Hermo menee.

Ap

Vierailija
15/26 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kommentti, eiköhän tuon juntin röökiämmän pidä muuttaa muualle, vaikka omakotitaloon huutamaan ja möykkäämään. Kerrostaloissa kun pitää ottaa muutkin huomioon eikä vain sitä omaa persereikää.

Vierailija
16/26 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koittanut sanoa naapurillesi? Joskus ihmiset ei tajua miten kovaäänisiä ovat.. Ehkä ottaisi neuvosta vaarin, kiittäisi ja jatkaisi elämään hiljempaa muita kunnioittaen? :)

Vierailija
17/26 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi ärsyttää pelkästään se parvekkeella asuminen. Ja seuraaminen. Ja kommentointi "ai tulit, ai lähdit, tulit töistä, lähdet töihin'. Ja ollaan olevinaan niin rapun hengetärtä että.

Anonyymistä kotirauhasta ei tietoakaan. Jos minä valittaisin parvekeoleilusta, alkaisi varmasti jokin seläntakanapuhumiskampanja.

Että voi pää haljeta kohta ja ahdistaa.

Ap

Vierailija
18/26 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehdottomasti pyydät isännöitsijää hoitamaan asian.

Vierailija
19/26 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 22 - 07 pitää saada hiljaisuus, vaikka periaatteessa häiriöstä minä tahansa aikaan vuorokaudesta voi ilmoittaa. Isännöitsijän velvollisuus on ilmoittaa asukkaalle, että tämä aiheuttaa häiriötä. Hän ei varmaankaan tiedä!

Vierailija
20/26 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin nyt naapurit meluaa. Teen maanantaina ilmoituksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi