Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, mielipide naisesta jolla kiinteät lihaksikkaat jalat, muhkupeppu, ja pienet rinnat?

Vierailija
26.02.2021 |

kapea vyötärö myös

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tissit on ihanat.

Lihaksikkaat reidet ja iso perse ovat oksettavan näköisiä.

Vierailija
42/48 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti urheilullinen. Kertoo minulle lähinnä sen että sitä tavaraa en tule saamaan. Pitää keskittyä huonon itsetunnon omaaviin pullukoihin ja mielenterveysongelmaisiin jotka ei muille kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti urheilullinen. Kertoo minulle lähinnä sen että sitä tavaraa en tule saamaan. Pitää keskittyä huonon itsetunnon omaaviin pullukoihin ja mielenterveysongelmaisiin jotka ei muille kelpaa.

Mieti vielä kerran mitä sanot. "Mt -ongelma" ei ole välttämättä muuta kuin väsymys tai masentuminen.

Jos pidät muhkeista kankuista, niin se on ihan normaalia.

Vierailija
44/48 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan muista asioista on kiinni kyllä mun mieltymykset, ja pienet tissit on kivat, mutta kerrohan, mikä on "muhkupeppu" Onko se vain iso, selluliittimuhkuinen vai lihaksikas vai mitä?

Siis olen kyllä joskus tuntenut ballerinan joka oli hyvin hoikka ja pienirintainen ja samalla jalat ja peffa olivat lihaksikkaat. Oletan että sama koskee mm. luistelijoita.

Onhan tietty olemassa myös laihoja pienipeppuisia joilla on isot tissit,

Se kumpi viime kädessä kiinnostaa on se, miten nätti naama ja hymy on ja kuinka kiva noin muuten.

Vierailija
45/48 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
46/48 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse syty pienistä rinnoista. Isot tai edes keskikokoiset on tosi naiselliset ja muutenkin sellainen sopusuhtainen vartalo. :)

Vierailija
47/48 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia. Itse tykkään tuollaisista "juurevista" naisista eli voimakas alakroppa, mieluummin persjalkainen kuin pitkäsäärinen, muutenkin saa olla vahvan näköinen eikä tissien tarvitse olla isot. Saisi kyllä olla kapea vyötärö ja leveät lanteet eli siltä osin kunnolla naisellista kurvia. Lattareistahan noita löytyy paljon.

Vierailija
48/48 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako ap:n esimerkkihenkilö missään vaiheessa kiertoa vaikeilu- tai kiukkukohtauksia? Onko mukava ja positiivinen ihminen noin yleensä? Onko opiskellut ja luonut uraa tavoitteellisesti?

Nämä mielstäni paljon olennaisempia kysymyksiä kuin yksittäiset fyysiset yksityiskohdat.

Ylipaino ja mt ongelmat kulkevat käsi kädessä.

Kyllä se hoikka vartalo kertoo muustakin aina kuin pelkästä vartalosta.esim,itsekunniotus