Yksinsuvat! Miten usein imuroit kotisi?
Kommentit (28)
Liian harvoin ja ulkoistan sen mikäli mahdollista
mies53v
Ai se oliki kerran 2 viikossa muilla, sori 😊
Kerran kuussa. Tiedän että asun sikolätissä mutta en vain jaksa pitää huolta =/.
Mulla ei oo imuria. Kerran viikossa puistelen matot ( pieniä ja helposti ravisteltavissa) vedän lastalla lattiat puhtaaksi pölyistä ja pesen sitten.
Pari viikkoa sopiva väli kaksiossa. Joskus asuin yksiössä koiran kanssa ja keväisin karvanlähtöaikaan ( spanieli) imuri oli 3 kertaa päivässä käytössä.
Viimeksi olin imuroimatta noin vuoden.
En ikinä, en ole saanut vieläkään ostettua imuria. Toki lakaisen ja luuttuan lattian aina tarvittaessa. Vaihtelee paljon, kun en ole aina edes joka viikko kotona.
Yleensä kerran viikossa, mutta vähintään kerran kahdessa viikossa. Vähän vaihtelee tarpeen mukaan.
joitakin aktiivialueita muutaman päivän välein, koko kämppää harvemin, ehkä just se pari viikkoa keskimäärin
Noin kahdesti kuussa. Joka toisella kerralla siirrän myös ne huonekalut joiden alta ei mahdu imuroimaan.
Kerran viikossa, vähintään.
/Mies
kun villakoirien armeija uhkaa hyökätä kimppuun eikä pakoon pääse edes yön pimeydessä
😵
Olin neljä vuotta ilman imuria. Lastaa ja lattianpesua suosittelen kaikille. Nykyään imuroin kerran viikossa silloin, kun asun kotona. Kumppani ja työ vievät usein pois.
Imuroin kerran viikos, mut puhistan lattiat joka päivä staattisella liinalla. Tykkään, et on siistii. :)
Noin kolmesta viikosta pariin kuukauteen. Erikoista muuten, että pöly muuttaa muotoaan ajan saatossa ja siitä tulee hiekkaa tai sen kaltaista ainetta. Ei mikään aprillipila tämä.
Varmaan kerran kuussa. Imuroin sitten kun lattialla on imuroitavaa. Lattiamateriaali on sellainen, että siinä ei näy mikään (tai sitten näköni on heikentynyt). Lakaisen kyllä näkyvät roskat melkein saman tien.
Kun harvoin imuroin, teen sen aina kunnolla.
Imuroinnin jälkeen aina moppaan. Asunto on pieni kaksio.
Välttelen imurointia. Pakosta imuroin noin kaksi kertaa kuukaudessa.
varmaan kahden viikon välein, joskus saatan lakaista jos näkyy likaa paljon useamminkin