Miksi aina pierettää kun syön?
Kommentit (10)
Minulla sama. Ihan sama, mitä syön, niin kauheat ilmavaivat. Lisäksi suolet pitää järkyttävää mölinää. Ei vatsakipua, ripulia tms. Ainoastaan pörinää ja ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama. Ihan sama, mitä syön, niin kauheat ilmavaivat. Lisäksi suolet pitää järkyttävää mölinää. Ei vatsakipua, ripulia tms. Ainoastaan pörinää ja ilmaa.
Hei mulla sama. Olen ap. koitin kokeilla laktoosittomia tuotteitakin, ei apua? :(
Mulla sama, ja varsinkin silloin, kun mies on yökylässä... :(
Vierailijavain kirjoitti:
Mulla sama, ja varsinkin silloin, kun mies on yökylässä... :(
Jooh, mun mies kutsuu mua jo pierupersksi...:(
Sitä se on kun ahmii aina liikaa.
Opetelkaa oikea ruokavalio ja annoskoot.
Lihavuus ei tule yksin.
Sehän on fermentaatiota, ja täysin hyvä asia.
Kroppa toimii jos tulee kaasuja ulos ilman ripulia & vatsakipuja.
Ei ole normaalia käydä kerran päivään paskalla, ja pierasta 1-5 kertaan, silloin on jotain vikana.
// kapteeni kaasureikä
+ 40 sprägää päivään
2-4 kertaa paskalla per päivä
Kroppa toimii ku se kuuluisa junan vessa, ei ikinä ripulia yms.
Antakaa terveen kehon päästää sulosointujaan !
No et sitten ajatellut kertoa mitä syöt? Jos sä syöt pelkästään jotain kaasuja tuottavia asioita kuten maksaa, herneitä yms raskaasti sulavia perkeleita, niin en ihmettele ollenkaan että vähän rupsahtelee.
Lopeta se Domino keksin ja Fazerin sinisen mutustaminen, perkele.
Totuus kirjoitti:
No et sitten ajatellut kertoa mitä syöt? Jos sä syöt pelkästään jotain kaasuja tuottavia asioita kuten maksaa, herneitä yms raskaasti sulavia perkeleita, niin en ihmettele ollenkaan että vähän rupsahtelee.
Lopeta se Domino keksin ja Fazerin sinisen mutustaminen, perkele.
Esim tänään syönyt ruisleipää, kaurapuuroa, marjoja
Syön yleensä normaalia "kotiruokaa" esim tänään söin makaronilaatikkoa, eilen kasvissosekeittoa. Sama juttu? Syön normaalit määrät hedelmiä ja kasviksia. Ja joskus herkkuja, mutta en keksejä koskaan
Tuleeko tuhnuja,maistiaisia vai ihan kunnon jyrähdyksiä tuoksulla ja tuoksuttomana?