Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette oppineet arvostamaan koronan takia?

NiinNiin
26.02.2021 |

Mielenterveyden ongelmat ovat kasvaneet koronapandemian vaikutuksesta niin Suomessa kuin ulkomailla, ja aiheesta on tehty jo useita julkaisuja ja kirjoituksia. Mitä te olette oppineet arvostamaan pandemian aikama? Ihmisten tapaamista, kenties lomamatkoja tai vaikka ihan kulkemista ilman maskia. Keskustelkaa! Riidelkää! Argumentoikaa!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa riippumattomuuttani yhteiskunnasta .

Vierailija
2/10 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käväisin tuossa parisen kuukautta sitten Tongassa ennen tätä korona hässäkkää. Tonga oli miellyttävin kokemus kaikista maista, joissa olen käynyt. Thaimaa on seuraavana suunnitelmissa. Botswanassakin olen käynyt. Se oli likainen paikka. Matkustuskohteistani hyvä kakkonen oli Ruanda. Ruandassa minä sain kaikesta alennusta. Lennotkin olivat uskomattoman edulliset. Sain alennusta jopa myyjän mukaan 10 000 euroa maksavasta (ruandan frangeista muunnettuna) viinikarahvista. Sain sen vain kymmenellä eurolla. Uskoisin että Thaimaassa olisi samanlainen meininki. Olen myös tutustunut Meksikon kulttuuriin ja elämäntapaan. Onhan sekin mielenkiintoinen, mutta Burundin kulttuurin rinnalla se ei oli mitään. ( Menkä btw seuraamaan Andrés Manuel López Obradorin yt kanava ( Hän on Meksikon presidentti) ) Vanuatussa en viihtynyt alkuunsakkaan. Siellä taksini kuljetti minut täysin väärään paikkaan ja veloitti minua siitä 50 000 Vanuatun Vatua (noin 382 euroa euroiksi muunnettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa rauhaa. Se meni sen siliän tein kuin kaikki muutkin jäi kotiin. 

Vierailija
4/10 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puerto Vallarta on aivan ihana paikka. Meksiko päihittää Thaimaan selvästi. Thaimaan prostituoidut pilaavat koko maan. Thaimaa on ihan kauhea paikka. Meksikossa on turvallista. Laukut voi jättää vahtimatta julkisille rannoille ja palvelu on avuliasta.

Vierailija
5/10 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa autoa.

Vierailija
6/10 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioita, joita arvostin ennen pandemiaakin.

Etätöitä

Riittäviä yöunia

Rauhallisia kauppareissuja

Aikaa perheen kanssa

Vierailija
7/10 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaa autoa.

Mihin autosi on muka kadonnut? Manneko vei?

Vierailija
8/10 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin AfricaTravellerkin mainitsi, matkailua kaipaan. Oli monta matkasuunnitelmaa, osa jo varattukin, kunnes korona vei kaiken, eikä ulkomaille päässyt, vaan tätä ankeaa kotimaata joutuu nyt sietämään ties vaikka kuinka kauan vielä. Kamalaa.

Vierailija
9/10 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoanlaittoa.

Metsälenkkejä

Talvea valkeine hankineen

Lumenluontia

Uimarantoja kesällä

Omaa pihaa ja terassia

Isoa taloa jossa helppo tehdä rauhassa etätöitä

Neulomista ja virkkaamista

Hyviä kirjoja

Siemenkataloogia ja puutarhan suunnittelua ensi kesää varten

Skypeä

Vierailija
10/10 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäviä entistä enemmän kun tapaamiset olleet minimissä. Hirveä ikävä heitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä