Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkoholin tilaaminen ulkomailta

Epätietoinen
26.02.2021 |

Kertokaapa fiksummat, että mistä nettikaupasta voi tilata alkoholia niin, että myyjä vastaa kuljetuksesta eikä niin, että itse sen joudun hoitamaan? Tullista sanottiin, että ainoastaan on mahdollista tilata niin, että myyjä järjestää kuljetuksen ja nopealla selauksella yksikään ei niin tee vaan tarjoaa sivullaan eri kuljetusfirmoja mutta siinä tapauksessahan se ei ole sallittua Suomen päässä.. Kertokaa miten tää ny toimii niin, että ei tule verottajalta lappua jostain verojen selvityksestä? Verojen maksamisen velvollisuus täytyy olla myyjällä hänen maassaan eikä ostajalla.. Suosituksia tälläisistä, kiitos!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montaa testattu alks.fi on vaan paras. Ja halvin.

Vierailija
42/48 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi alks on ihan ok. Ite oon tilannu muutaman kerran mutta saa nähä miten jatkossa kun kaikki noi rajotukset aattelin että katon jonkii hyvän tuolta alkoholikotiin.comista kun jaksaa taas tilata. https://alkoholikotiin.com/ tossa on se nettisivu jos haluutte teki selaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi alks on ihan ok. Ite oon tilannu muutaman kerran mutta saa nähä miten jatkossa kun kaikki noi rajotukset aattelin että katon jonkii hyvän tuolta alkoholikotiin.comista kun jaksaa taas tilata. https://alkoholikotiin.com/ tossa on se nettisivu jos haluutte teki selaa.

Ei ole mitään rajoituksia. Pelottelua vain jolla koitetaan estää taviksia hyötymästä eeuusta.

Vierailija
44/48 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään rajoituksia. Pelottelua vain jolla koitetaan estää taviksia hyötymästä eeuusta.

Onko tilatut juomat tulleet ongelmitta perille? Onko jäänyt juotavat tulliin, onko tullut verottajalta laskua perään?

Meille on tullut tilatut pullot sujuvasti lähipostiin, ilman lisälaskuja.

Vierailija
45/48 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin ainakin www.huikkanen.eu sivulta ja juomat tuli ihan nohevasti. Asiakaspalvelu oli hyvä ja kuljetuksessa kesti 5vrk PK-seudulle. Huikkaselta tilaan jatkossakin

Vierailija
46/48 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ilmeisesti jokin uusi? Ihan hauska nimi. Ilmeisesti jotenkin kans kikkaillu tuon kuljetusyhtiön suosittelemisen kanssa. 

Vierailija
47/48 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok tuli perille viimeisin tilaus tammikuussa, ei lisämaksua.

Vierailija
48/48 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tilasin kaksi laatikkoa olutta ja kaksi viinilaatikkoa. Maksoi yhteensä 31,80 eur. Siihen kuljetuskulut päälle, niin halpaa se on edelleen. Tulee vielä meidän mökkikunnan kaupan postipisteeseen. Talvella tilasin samoin konjakkeja ja jonku muun pullon, eikä nekään kalliita olleet. Mitään veroja en ole maksanut, kun ne on jo kerran siellä Saksassa maksettu, eikä mulle mitään laskuja ole tuon kaupan ja kuljetusliikkeen laskun lisäksi tullut.