Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies ja nainen olla "vain" ystäviä?

Vierailija
26.02.2021 |

Kyllä minusta raja menee jo siinä, että ei sentään saunota yhdessä. En hyväksyisi, että mieheni ilmoittaisi, että lähden saunomaan "Lissun" kanssa illaksi?!?
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/f897b7b7-51ce-4dff-93f0-091959d13747

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi minullekaan ok, että jäisin lasten kanssa kotiin ja mies lähtisi Sussun kanssa mökille saunomaan.

Vierailija
2/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän, että ollaan hyviä kavereita, mutta ei sentään ihan noin hyviä "kavereita". Jokainen joka sanoo, että heitä ei haittaa niin miettikääpä sitä, että miehesi istuu saunasa kylki kyljessä mirkkulin kanssa ja huitaisevat siinä muutaman saunakaljan ja jäävät mökille yöksi?

Mikäli tämä on ok niin silloin teille ei miehenne kanssa voi olla mitään romanttista suhdetta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi olla vain ystäviä. Miten joku edes luulee muuta?

Vierailija
4/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen aina haluaa munaa rekkale potkin.

Vierailija
5/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Itsekin olen sanonut muutaman naispuoleisen kaverin kanssa eikä siinä ole ollut mitään sen erikoisempaa.

Vierailija
6/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on tarpeeksi lihava niin kyllä.

M

Vierailija
7/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se yksi ketju riittänyt?

Vierailija
8/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tyhjentävästi vastattu kysymykseen.

Vierailija
9/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä tyhjentävästi vastattu kysymykseen.

Naiset: kyllä (vaikka tietävät että heidän miesystävänsä ovat kiinnostuneita heistä muutenkin kuin ystävinä)

Miehet: ei

Vierailija
10/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on miespuolinen kaveri. En tunne lainkaan seksuaalista vetoa, ja tietää, että mulla on mies. Mutta meillä vaan on hauskaa yhdessä.

11/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, kyllä aluksi, mutta sitten siitä kehkeytyy romanssi. Ja oikeastaan ihan hyvä, että pohjautuukin ensin ystävyyteen, koska siksi sillä on vahva perusta, joka ei pienistä kaadu.

Vierailija
12/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä samasta jutusta olikin jo tehty ketju. Ja en usko.

Vierailija
13/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on miespuolinen kaveri. En tunne lainkaan seksuaalista vetoa, ja tietää, että mulla on mies. Mutta meillä vaan on hauskaa yhdessä.

Mutta tunteeko hän sinuun seksuaalista vetoa?

Vierailija
14/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on käytännössä vain kiertoilmaus sille että ei koe seksuaalista vetoa.

Vierailija
15/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että rupean sellaista kysymään? Tällä miehellä on muitakin naispuolisia kavereita, joista kaikilla, jotka tunnen, on miehet.

Vierailija
16/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs pahimmista riidoista.

Eräs, vaikka Petri, kutsui vaimon eräretkelle hänen kanssaan. Kielsin jyrkästi lähtemästä jos haluaa olla suhteessa kanssani.

Tätä ennen Petri oli pari kertaa työpäivän jälkeen halunut kahville ja kertonut kuinka hankala hänen parisuhteessaan on. Lisäksi oli pikkujouluihin tuonut ainoana lahjan ja antanut sen puolisolleni.

Vaimosta he olivat vain ystäviä

Vierailija
17/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, juu... onhan näitä ” kaverisuhteita” nähty ja kuultu. Sitten onkin ollut eroja, itkua, parkua, särkyneitä sydämiä, talon myyntiä, viikonloppu vanhemmuutta, masennusta, rikkinäisiä lapsia aikuisten heittopusseina...

Vierailija
18/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, ollaan tunnettu ihan pennusta asti. Nyt ei enää niin paljon yhteydessä kun hänen vaimonsa päättikin yhtäkkiä että olen ei toivottua seuraa. Koskaan välillä ei ole ollut mitään seksuaalista, ehkä niinkuin veli...en tiedä kun ei ole sisaruksia

Vierailija
19/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset aivan liian ”sinisilmäisiä”. Jos oma nainen tai mies ei sovi reissuun tms. mukaan, pitäis kellojen jo kumista ja kovaa!

Vierailija
20/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että rupean sellaista kysymään? Tällä miehellä on muitakin naispuolisia kavereita, joista kaikilla, jotka tunnen, on miehet.

Jossain vaiheessa mies suuttuu kun saakkaan sinulta p*ldeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi