Mitä mieltä olet ihmisestä, joka vielä 35-vuotiaana on mäkkärin kassalla töissä?
Mitä ajatuksia tulee mieleen tällaisesta ihmisestä?
Millainen ajattelet hänen olevan?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Yksi mun tuttu on tälläinen..... Mutta omistaa sen mäkkärin. Samoin pari muuta.
Nyt puhuttiin ihan työntekijänä olemisesta mäkkärin kassalla
ap
Ööö, ei nyt kyllä tuu mitään mieleen. Onko se jotenkin huonompi kuin vaikka kaupan kassa?
Että kyseinen henkilö ehkä haluaa jättää työt töihin ja tulee toimeen pienemmällä rahalla
HEI ÄLKÄÄ NYT VIITTIKÖ!
Ihan oikeasti nyt, mikä syy on taas ajatella tällaista?! Tässä syy miksi monet eivät jaksa duunarialaa.
mun mielestä 35 vuotiaan kuuluukin olla vielä töissä. vielä 60 vuotiaankin kuuluu
Mua alkoi paljon enemmän mietityttää se millainen ihminen miettii tällaisia ja miksi?
Kaikki ei voi olla korkeakoulutettuja.
Rehellistä ja tarpeellista työtä, ei sen kummempaa.
Osa meistä minä mukaanlukien on hyväpalkkaisessa työssä, joka toki on miellyttävää, mutta tässä yhteiskunnassa tarvitaan monenlaisia työntekijöitä.
Vaikea sitä hampurilaista olisi ostaa ilman myyjää.
Ap, ai se omistaja ei ole muka työntekijänä siinä kassalla????
en yhtään mitään. missä aloittaja on muuten itse töissä?
Arvostan häntä sata kertaa enemmän, kuin elämäntapa työtöntä, joka ei ole tehnyt päivääkään töitä, vaan loisii yhteiskunnassamme.
Vierailija kirjoitti:
Osa meistä minä mukaanlukien on hyväpalkkaisessa työssä, joka toki on miellyttävää, mutta tässä yhteiskunnassa tarvitaan monenlaisia työntekijöitä.Vaikea sitä hampurilaista olisi ostaa ilman myyjää.
missäs käsienheilutteluhommissa olet?
Ajattelen sitä että sinä AP, voisit hankkia oman elämän!
Ei tule mieleen sen kummempaa. Suurin osa meistä on jossain töissä. En ole koskaan katsonut mäkkärissä tai muullakaan kassalla ihmistä sillä silmällä, että minkä ikäinen on.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan häntä sata kertaa enemmän, kuin elämäntapa työtöntä, joka ei ole tehnyt päivääkään töitä, vaan loisii yhteiskunnassamme.
Hupaisa kommentti ottaen huomioon kuinka tyttöhallituksenne ajaa tarkoituksellisesti ravintola-alaa alas ihan väkisin
Vierailija kirjoitti:
Osa meistä minä mukaanlukien on hyväpalkkaisessa työssä, joka toki on miellyttävää, mutta tässä yhteiskunnassa tarvitaan monenlaisia työntekijöitä.Vaikea sitä hampurilaista olisi ostaa ilman myyjää.
Onhan pikaravintoloissa nykyään itsepalvelulaitteita
Mä olen 40 ja kaupassa hyllyttäjänä. En siis tee edes myyjänhommia.
En ajattele mitään erikoista. Työ on työtä.
Mäkkärin kassalle en hakenut töihin, mutta muutamaa muuta kesätyötä kyllä tuli tällä viikolla haettua...
Korkeakoulutettu 34v.
Yksi mun tuttu on tälläinen..... Mutta omistaa sen mäkkärin. Samoin pari muuta.