Mistä saat ”kielletyn hedelmän” makua elämääsi?
Kommentit (42)
Tunnus alastomassa suomessa. KUKAAN minut tunteva ei voisi ikinä uskoa että olen alastomana netissä salanimellä ;)
Olen tasapainossa itseni kanssa joten en koe tarvitsevani mitään "kiellettyä". Mistä siinä hedelmässä muuten on kyse, muilta salattavista jutuista vai siitä, että ei hyväksy kaikkia puolia itsessään?
Puhun rivoja ystävien kanssa muutaman drinkin jälkeen. Ollaan kaikki aika pahoja suustamme nyt eristyksen aikaan.
Lähetin (luvalla ja pyynnöstä ja ehdottomasti kasvottomia) intiimikuvia Tinder-deiteille, kun tapaaminen ei ollut mahdollista. Otin aika hienoja nudeja itsestäni. Olen nainen.
Löysin muuten kumppanin 💕
Käyn nostamassa rahaa automaatista kesäsin välil ilman paitaa. Se on todella ahdistavaa, ku kärsin sosiaaliste tilanteiden pelosta ja sit ku teininä viiltelin, nii arvet näkyy. Mut sit taas jolla kierol taval se on myös kivaa… :D Asun tosin pienes kyläs, nii ei oo paljoo vastaantulijoita.
Vierailija kirjoitti:
Olen tasapainossa itseni kanssa joten en koe tarvitsevani mitään "kiellettyä". Mistä siinä hedelmässä muuten on kyse, muilta salattavista jutuista vai siitä, että ei hyväksy kaikkia puolia itsessään?
Kyllä minulla on puolia, joiden löytäminen on ollut kuumottavaa, ujostuttavaa ja kiihottavaa. Pidän sitä lahjana.
Tai vain vähän noloa, kuten tämä Vauvalla roikkuminen. Tuttuni ovat ällistyneet, kun olen kertonut :D Nolous on tosin haihtunut puhuessa.
Katson japanilaista piirrettyä aikuisviihdettä.
Tuhmailen reilusti itseäni nuorempien miesten kanssa.
Ajan joskus ihan helvetinmoista ylinopeutta viritetyllä urheiluautollani.
Runkkailen instatypyille samalla kun vaimo tekee yläkerrassa etätöitä. Heti kun kuuluu rappusten narinaa, niin housut ylös ja työasiat ruudulle. Vaimo ei ikinä uskois millaisen pervon kanssa se asuu.
Naapurin isoista tisseistä, joita salaa tuijotan. Salaisesta ihastuksestani myös ja muusta tulella leikkimisestä.
Kävin avannossa, josta en ollut päästä pois. Köysi tosin varalla, mutta se hetken epävarmuus herätti kummasti eloon. Ylävatsassa on mustelmat jään reunasta.
Kirjoittelen puutaheinää somessa ja esitän muuta kuin olen.
Vierailija kirjoitti:
Tunnus alastomassa suomessa. KUKAAN minut tunteva ei voisi ikinä uskoa että olen alastomana netissä salanimellä ;)
Kerro mikä.
Vierailija kirjoitti:
Perusta yritys.
Totta! Mulla on sekin😬
/26
maustekaapissa on tarpeet yhteen sätkään
Kuljen ilman maskia kadulla ja tuijotan maskia pitäviä lampaita halveksiva ilme kasvoillani. Joskus jopa murisen perään.