Aletaanko buuaamaan maskista kieltäytyjiä
Voisi savustaa nämä qanonpellet aika nopeasti pois julkisista tiloista, kun kaikki alottaisi buuauksen. NO MASK NO SERVICE.
Kommentit (19)
Maskin kanssa tulee hyperventilaatiokohtaus, osatko auttaa silloin minua???
Nyt olen rokotettu.
Ap on pahimman luokan kiusaaja, häpeä. Ihmisillä on tarpeeksi vaikeaa muutenkin. Olet nolo.
Vierailija kirjoitti:
Ap on pahimman luokan kiusaaja, häpeä. Ihmisillä on tarpeeksi vaikeaa muutenkin. Olet nolo.
Voiko qanonpellejä muka edes kiusata? Pelastaisin mielummin random koiran palavasta talosta, kun qanonpelle "ihmisen".
Aletaanko buuaamaan kaikille kiusaajille. Häpeäkulttuuri kiusaajille.
Senkus alat, ei kiinnosta minua. Villi veikkaus, että vartijat raahaisivat sinut äkkiä kaupasta ulos :D
Valitettavasti näin ei voida tehdä. Mutta joo, kyllä kieltämättä itseänikin vähän ärsyttää. Samoin ärsyttää tyypit (usein vanhempia ihmisiä), joilla maski on vaan suun edessä, mutta nenä on vapaana. Näille tekisi kyllä mieli käydä jotain sanomassa.
Ei voisi vähempää kiinnostaa muiden asiat. Ihan sama käyttääkö maskia vai ei. Kulkekoot vaikka alasti.
Siellä Kiinassa käyttivät ja käyttävät edelleen maskeja jo ennen koronaa ... noh, maailmanlaajuinen pandemia siitä silti tuli, räteistä huolimatta. :)
Jos flunssa noin pelottaa kannatta varmaan eristäytyä kotiinsa eikä ulista muille
Ei aleta. Kaikki eivät voi edes käyttää maskia.
Eilen ei kyllä näkynyt kaupassa yhtään maskitonta Espossa.
Sit nää AP:n kaltaset ihmiset kasvattaa lapsia ja varmaan ihmettelee, että miksi koulukiusaamista ei saada kitkettyä pois kun minä näytän itse todella hyvää esimerkkiä muiden kohtelemisesta?!? On se kumma..
Jos flunssa noin pelottaa ei kannata missään nimessä poistua kotoa. Odottelet vain siellä,kuolema korjaa kyllä takuuvarmasti jossain vaiheessa sielläkin,hieman voi elämänlaatu kärsiä mutta mitä siitä,eipähän tule koronaa. Sairasta että joku yllyttää kiusaamiseen,ei voi muuta sanoa
Entä jos se maskista kieltäytyjä olisi vaikka oma vanhempasi, miltä se tuntuisi?
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti näin ei voida tehdä. Mutta joo, kyllä kieltämättä itseänikin vähän ärsyttää. Samoin ärsyttää tyypit (usein vanhempia ihmisiä), joilla maski on vaan suun edessä, mutta nenä on vapaana. Näille tekisi kyllä mieli käydä jotain sanomassa.
Tuolla tavalla minäkin voisin käyttää maskia. Käyttäisin myös maskia ihan oikeaoppisesti vaikka heti, jos joku valmistaisi allergisoimattomia malleja.
Toissapäivänä käytin maskia puoli tuntia. Nenän limakalvo edelleen ärtynyt siitä. Kuukausi sitten pidin useamman tunnin ja nenän limakalvot vuosivat verta kolme viikkoa ja ekan viikon kipu oli kova ja jatkuva.
Maalittaminen on huono asia. Kaikki ei voi käyttää maskia ja joku qanon ei liity siihen sitten mitenkään mikä se sitten ikinä onkaan.
Itse buuaan jo. Samoin buuaan lihaville ja alkoholin/tupakan ostajille.
Minulle ihan sama jos joku ei käytä maskia.
Itse käytän kaupoissa ja muissa julkisissa tiloissa, mutta kadulla kävellessä en.