Lapsilisät eivät ole tulleet, muilla sama?
Kommentit (20)
Mullakaan ei äsken ollut tullut Danskeen.
Sama juttu. Paniikissa etsin kelan sivuilta ja joka paikasta, et missä vika. Miksei ole tullut, oonko ainoa. No täältähän tieto ekana löytyi, vauva.fi😄👍
En tiedä, en mä ikinä huomaa, milloin ne tulee.
Hirmusta hoppuilua. Ei mullakaan näy vielä palkka tilillä, mutta kyllä se tänään sinne ilmestyy.
Kävin tarkistamassa. Ei ole tullut. Danske on pankkina täälläkin.
Danskeen ei ole tullut mitään rahoja. Palkka tulee normaalisti aina heti 00.00 jälkeen. 🤔
23 v olen saanut ja aina se on tilille tullut.
Kai pärjäätte pari päivää ilmankin?
Mä en koskaan seuraa niitä tuleeko ne, menee osaketilille muutenkin.
Jaa, mullakin menee danskeen lapsilisät, mutta en tiedä onko tullut. Ei varmaan sit.
Onpas täällä tyhmää porukkaa... Paljon on perheitä ja yksinhuoltajia joille ne lapsilisät on ihan iso ja tarpeellinen raha ja jos on vielä viikonloppu tulossa niin kyllä se vähän kiinnostaa mihin ne on jäänyt. Ilmeisesti kyse kuitenkin Dansken ongelmasta ja lisien sekä palkkojen!! Pitäisi tulla kyllä vielä tänään. Ps. Itse olen päättänyt jo vuosia sitten, että aina kun pojan tilille tipahtaa lapsilisät niin siirrän itse sinne kymmenen kertaisena saman summan ja kun tilin on osannut määritellä aikoinaan oikein niin ei edes tule lahjaverot vastaan, niin hyvin meillä menee LOL.
Palkka ainakin oli nyt tullut tilille Danskeen
Vierailija kirjoitti:
Kai pärjäätte pari päivää ilmankin?
En ymmärrä ihmisiä, jotka kyttäävät lapsilisän tuloa tilille. Sen pitäisi tapahtua huomaamatta. Pitäisi ihmisellä nyt normaali puskuri olla.
Danske on roska pakki, otti rahat ja lähti ulkomaille.
On tullu. Op.