Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaliumin puute

M. Akunen
25.02.2021 |

Voiko aiheuttaa rytmihäiriöitä? Suht nopeaa pulssia ja "muljahduksia".

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stressi, suru, ikä... mikä elämäntilanne?

Liittyykö nämä kaliumin puutteeseen? Ja kysyn tosissani, koska omalla kohdalla lääkäri todennut ettei stressi suru tai ikä (hormonit) ole syynä nyt mihinkään. Olen ruvennut miettimään voisiko olla kalium. En ole siis ap.

Aika erikoinen lääkäri jos noin sanoo.

Yksityislääkäri, olevinaan kaikki testit nyt tehty. Sen oli hintaistakin.. Soitti ja kertoi vaan että mikään ei viittaa mihinkään, minussa ei ole mitään vikaa kun mitään ei näy kokeissa. 

-sydänoireet kaikki 

- hiukset tippuu

- paino nousee

- iho surkastunut pariin kuukauteen

- nivelet niin jäykät että kävely vaikeaa

- muistiongelmia

- aivosumu

- tasapainohäiriöä

Näitä riittää. Ja kaikki verikokeet ja hormonit ok. Ruokavaliot olen myös kokeillut kaikki. Ei apua.

Kilpirauhaskokeet otettu? Onko vatsan/suoliston alueen häiriöt otettu huomioon?

Kilpirauhaset mukamas ok. En tiedä mitä kaikkea tuo vatsa/suolisto pitää sisällään? Itse uskon että sieltä kyllä hyvinvointi lähtee. No kakka näytteetkin piti viedä ja jo aiemmin tutkittiin että ei sielläkään vikaa pitäisi olla.. :( Vointi todella huono, missään ei mitään vikaa.? Ennen olin sporttinen, nyt sama mitä teen, koko kroppa reistaa. Anteeksi tulin sotkemaan kalium ketjun.. Olen vaan valmis tarttumaan jo mihin tahansa oljenkorteen, että voisiko se olla se mitä ei ole hoksattu tutkia..

Hakeudu yksityispuolella osaavan ja "holistisen" lääkärin (sisätaudit) vastaanotolle. Kaikki selviää kokeissa, on niitä oudompiakintauteja löydetty kun vaan on resursseja käytössä.

Vierailija
22/24 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyykö nämä kaliumin puutteeseen? Ja kysyn tosissani, koska omalla kohdalla lääkäri todennut ettei stressi suru tai ikä (hormonit) ole syynä nyt mihinkään. Olen ruvennut miettimään voisiko olla kalium. En ole siis ap.

Yksityislääkäri, olevinaan kaikki testit nyt tehty. Sen oli hintaistakin.. Soitti ja kertoi vaan että mikään ei viittaa mihinkään, minussa ei ole mitään vikaa kun mitään ei näy kokeissa. 

-sydänoireet kaikki 

- hiukset tippuu

- paino nousee

- muistiongelmia

- aivosumu

- tasapainohäiriöä

Näitä riittää. Ja kaikki verikokeet ja hormonit ok. Ruokavaliot olen myös kokeillut kaikki. Ei apua.

Otettiinko kilpirauhaskokeet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-sydänoireet kaikki 

- hiukset tippuu

- paino nousee

- muistiongelmia

- aivosumu

- tasapainohäiriöä

Testattiinko onko B12-vitamiinin puutetta? Kuulostaa vähän siltä. Pyydä päästä testiin pian.

https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk0…

Vierailija
24/24 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sydänoireet kaikki 

- hiukset tippuu

- paino nousee

- muistiongelmia

- aivosumu

- tasapainohäiriöä

Kilpirauhaskokeet otettu? Onko vatsan/suoliston alueen häiriöt otettu huomioon?

Kilpirauhaset mukamas ok. En tiedä mitä kaikkea tuo vatsa/suolisto pitää sisällään? Itse uskon että sieltä kyllä hyvinvointi lähtee. No kakka näytteetkin piti viedä ja jo aiemmin tutkittiin että ei sielläkään vikaa pitäisi olla.. :( Vointi todella huono, missään ei mitään vikaa.? Ennen olin sporttinen, nyt sama mitä teen, koko kroppa reistaa. Anteeksi tulin sotkemaan kalium ketjun.. Olen vaan valmis tarttumaan jo mihin tahansa oljenkorteen, että voisiko se olla se mitä ei ole hoksattu tutkia..

koliinin puute, mutta ei tule, jos syö oka aamu 3 munan munakkaan. Ihana olo koko pöivän, kun sille oppii, kaikki toimii:-)