Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IHANAA tuo yläkoulun etäopetus!!!

Vierailija
25.02.2021 |

Olemme lapsen kanssa toivottu sitä jo kuukausia.

Hänellä meni todella hyvin viime keväänä.
Nyt toive on toteutunut ja hän saa intoverttinä ihmisenä tilaa ajatuksilleen, edes kolmeksi viikoksi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haen saikkua 8.3. alkaen. Kukakohan sen opetuksen sit hoitaa?

T. Ya-ope

Minä! Olen sijainen, joka tykkää etäopetuksesta. Olin viime keväänäkin.

Vierailija
22/27 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä koulunkäynti nykyään erikoista, vanhemmat raahataan väkisin mukaan tai sitten vanhemmat yrittävät elää menetetyt virheensä lasten kautta. Ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä oma lapsi tulee saamaan koulussa arvosanoja. Kunhan ei ihan nelosia ole ja ei ole kiusaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haen saikkua 8.3. alkaen. Kukakohan sen opetuksen sit hoitaa?

T. Ya-ope

Joku sua tunnollisempi

Ja mistäköhän se revitään? Miten random sijainen saa etäyhteyden oppilaisiin, kun ei ole tunnuksia opetusalustalle? Ja mitenköhän pystyy etäopetusmateriaalin luomiseen ja opetukseen? Ei edes tunne oppilaita.

Tunnukset saa päivässä, siihen asti käyttää väliaikaisia tunnuksia. Luo materiaalit ja opetukset samalla tavalla kuin sinäkin. Ja tutustuu oppilaisiin kuten sinäkin olet aikanaan tutustunut.

Luuletko olevasi ensimmäinen opettaja, joka jää sairaslomalle tai pois töistä?

Vierailija
24/27 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos sun lapsi tykkää.

Mun lapsella meni myös tosi kivasti viime kevään etäopetus, muttei tuo varsinaisesti ilahtunut kun kuuli tulevasta etäopetukseen siirtymisestä. Pärjää varmasti, ei siinä mitään. Lyhyt aika tuo kolme viikkoa kuitenkin on, toivottavasti se riittää.

Vierailija
25/27 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin etäopetus tosiaan voi sopia paremmin muttei läheskään kaikille.

Vierailija
26/27 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin 8-luokkalainen on toivonut etäkoulua, joten sulkutoimenpiteet ilahduttivat.

Vierailija
27/27 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUUTARINKYLÄN yläkoulussa Helsingin Suutarilassa on todettu noin 20 koronavirustartuntaa, tiedottaa Helsingin kaupunki.

Useat ihmiset, joihin kuuluu sekä oppilaita että henkilökuntaa, ovat kaupungin tiedotteen mukaan altistuneet. Noin 330 oppilasta siirtyy etäopetukseen seuraavan viikon ajaksi. Se siis koskee tiedotteen mukaan kaikkia yläkoulun oppilaita.

HS.fi 26.2.

En laittaisi todellakaan lastani yläkouluun ensi viikoksi pääkaupungin kunnissa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan