Kertokaa miksi pierettää usein
Olen kokeillut nyt syödä laktoosittomia tuotteita mutta piereskely jatkuu.
Kommentit (9)
soijarouhe pistää peräpään räpättämään
Pureskeletko ruokaa tarpeeksi? Ite huomaan että pierettää armottomalla sarjatulituksella jos on pitänyt hotkia ruokaa hirveällä vauhdilla. Paukuttelen myös runsaasti jos syön paljon juureksia.
Vierailija kirjoitti:
Pureskeletko ruokaa tarpeeksi? Ite huomaan että pierettää armottomalla sarjatulituksella jos on pitänyt hotkia ruokaa hirveällä vauhdilla. Paukuttelen myös runsaasti jos syön paljon juureksia.
Purskelen, Oonko mä vaan pieruperse? ..
Vierailija kirjoitti:
Pirkka ja xylitoli itsellä pahin
Onko Pirkka miehesi?
Sama täällä, joskus jo uusi tulossa vaikka edellinen ei ole päässyt kunnolla loppuun.
En ole laskenut mutta arvioisin parhaimpana yönä noin 200 pierua, voi olla enemmänkin.
Veikkaan homogenoitua maitoa. Suolisto ei osaa käsitellä sitä kun se ei ole enää "maitoa". Testaa valion rasvaton luomumaito. Ainoa mitä voin itse juoda. Pirkan luomumaito on homogenoitu ja aiheuttaa saman ongelman kun muutkin maidot.
Piereminen on kivaa, erityisesti märät pierut. Pieruista kannattaa ottaa ilo irti, eikä suhtautua asiaan negatiivisesti, varsinkin jos sulkijahakset ovat kondiksessa. Itse herkuttelen pieruilla muodostaen niistä eri korkuisia ääniä. Meillä koko perhe osallistuu pierukonserttiin,mummosta vaariin. Täällä Pohjanmaalla meillä onkin perinteiset häjypieru perinteet. Joulun ja uudenvuoden välissä ,miehet kiertävät pelkissä tuohivirsuissa, jussipaidassa ja kuksa kädessään, ovelta ovelle, kolmen joukoissa, esittelemässä pierutaitojaan. Paras piereksijä palkitaan kuksallisella keskenkäynyttä sahtia. Tapahtuma tuo iloa kaikille, eikä kukaan jää murjottamaan persposki solistien käynnin jälkeen.
Minäkin pärryyttelen tämän tästä.