Mitä olet oppinut sivulta Vauva.fi
Oletko joskus saanut täältä esimerkiksi sellaisia vinkkejä, joita ilman et voisi enää kuvitella eläväsi, vai onko Vauva.fi sinusta vain turha nettisivu, jossa vain provosoidaan ihmisiä riitelemään samalla, kun jotkut yrittävät ihan asiallisesti keskustella. Keskustelkaa, riidelkää ja argumentoikaa hyvin! Tehdään tästä koko Vauva.fi historian suosituin keskustelu!
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Gramhon käytön.
Mikä on Gramho? Tarkoitatko Graham jauhoja?
Rouva kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gramhon käytön.
Woman moment
Että mulla on elämässä kaikki ihan hyvin.
Olen oppinut ettei Suomessa ole sananvapautta edes Vauvalla. Sensuuri iskee jos arvostelet vaikkapa Lidliä siitä että liikevoitot viedään E Un rikkaimpaan maahan ja Suomi menettää.
Tai puolustat lihansyöntiä ja maidon juontia.
Ja sensuuri iskee jos olet sitä mieltä että ilmasto on ennenkin muuttunut.
Sen, että tradenomeista ja muista AMKin käyneistä ei ole kuulemma mihinkään. Tosin he kirjoittavat täällä huomattavasti fiksumpia ja kohteliaampia viestejä kuin ns. "akateemiset".
Viime keväänä sain vinkin, että Saksasta voi tilata viinejä ja toimittavat suoraan kotiovelle. Alkostahan ei saa kotiinkuljetuksella mitään.
Rouva kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gramhon käytön.
Kvg.
En ole oppinut teiltä mitään. Ajoittain yritän kyllä kasvattaa teitä, mutta olette pullossa kasvaneita ääliöitä suurin osa.
En mitään muuta kuin,että ihmiset ovat todella ilkeitä toisilleen,kun voi kommentoida anonyymisti.
Kyselin joskus shampoovinkkejä. Sain hyviä vinkkejä, joista yhtä kokeilin, ja hyväksi havaitsin. Nyt sitä vaan ei yhtäkkiä saa sieltä, mistä olen sitä ostanut.
Olen nähnyt täältä monta uutista, joita en vielä tiennyt.
Olen oppinut, että miehen iso siitin on naisille kaikista tärkein asia.
Listaus miinuksista:
1. Ihan sama pitääkö kertomasi paikkansa, olet provo.
2. Aina on olemassa joku, jonka on kuitenkin pakko vastata viestiin joka ärsyttää, vaikka viestissä pyydettäisiin aivan selkeästi ja asiallisesti olla vastaamatta, jos se ärsyttää.
3. Tämä periaatteessa liittyy vielä edelliseen kohtaan, mutta olkoon nyt Lisäyksenä, että sitten kun tämä ärsyyntynyt vastaa, niin toisella menee hermo sen takia kun oli juuri pyytänyt olemaan kiltisti vastaamatta. Ja sitten onkin "taas hyvä aihe" riitaan.
4. Väitellään asioista, joista ei periaatteessa pitäisi. Esimerkiksi ihan jostain yksinkertaisesta ohjeesta, miten pitäisi tehdä asia x ja x. Se on niinkuin väittäisi, että lausutaanko brexit, brexit vai breksit. Sama asia, mutta eriasia on miten kukin haluaa sen ajatella.
5. Arvostellaan ajatustapaasi, ja ollaan asenteella "niin jos", "ei ei"...
Plussat:
1. Sori, valitettavasti en keksi mitään plussaa tästä palstasta. Odotan innolla, kun tämä palsta lakkautetaan.
Hyvin monet googlehakuni ovat johtaneet vauva av sivulle ja vastaus löytynyt : )
"Jätä se sika"!
-No en varmasti jätä. 😂
Tästä ei taida tulla suosituinta Vauva.fi keskustelua vaikka kuinka haluaisit. Olen pahoillani. #Pessimistieipety
Mietin palstan ohjeen ja linkin mukaan voiko kylpyhuoneen puhdistukseen /kaakelin saumoihin käyttää sanitopia tai partavaahtoa. Laitoin linkin kirjanmerkkeihin.
Että ihminen ei oikeasti kehity murrosiän jälkeen laisinkaan. Ja että ruumiin peräaukkoon ei tarvitse laittaa liukuvoidetta.
Että Thaimaassa on ladybois