Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö monikin nainen niin että poistaa mätchin jos mies ei ala kirjoittamaan 1-2 päivässä?

Vierailija
25.02.2021 |

Itse teen niin etten koskaan ala kirjoittelemaan naisille. Tällä tavalla pääsen eroon hienostelijoista ja naisista jotka vaan etsii jotain sirkuspellee viihdyttäjäksi. Ihan vaan vinkiksi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa niitä siellä roikottaa jos toisella ei ole mitään sanomista niin olkoon puolestani aivan rauhassa.

Vierailija
22/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ala kirjoitella miehille, tällä pääsee eroon monesta epämiellyttävästä tyypistä.

Hyvä strategia. Mieti jos sieltä tulisi treffeille raivosta kihisevä ap, 10 vuotta kuvaansa vanhempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ala kirjoitella miehille, tällä pääsee eroon monesta epämiellyttävästä tyypistä.

Hyvä strategia. Mieti jos sieltä tulisi treffeille raivosta kihisevä ap, 10 vuotta kuvaansa vanhempana.

Nehän just on tuollaisia jotka kirjoittelevat kymmenen kertaa päivässä kun nainen ole kirjoitellut mitään.

T. Ap

Vierailija
24/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa niitä siellä roikottaa jos toisella ei ole mitään sanomista niin olkoon puolestani aivan rauhassa.

Jos miehet menisivät tolla elämänfilosofialla niin 99% naisista jäisivät ilman seuraa.

T. Ap

Vierailija
25/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vain lyhyen aikaa tinderissä, mutta mä matchasin vain sellaisia tykkäyksiä, joille halusin puhua ja jos mies ei keksinyt noin 2 sekunnissa sanottavaa niin ehdin ensin sanoa moi tms. Mulla toimi Tinder silleen aika hyvin ainakin. Miehiä tuli ja miehiä meni, kahteen ihastuin, toiseen rakastuin ja sitten oli aika lopettaa ja olla yksin. Liikaa kaikkea kerralla, tulipa koettua sekin paska tässä elämässä.

Vierailija
26/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa jos mies haluaa tarjota kermapiirakkaa kotonaan ensimmäisillä treffeillä? Vai pitäisikö sittenkin sopia ravintolaan?