Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit, jos saisit tietää lapsesi olleen osallisena murhaan?

Vierailija
25.02.2021 |

Murhalla tarkoitan yksinomaan Koskelan tyylistä tilannetta, siis että porukalla on kidutettu, häväisty ja pahoinpidelty ihminen ja jätetty yksin kuolemaan.

Mulla on pyörinyt tämä ajatus paljon päässä viime aikoina. Olen aina ollut sitä mieltä, että lapsiani en hylkäisi ikinä vaikka mitä huonoja päätöksiä tekisivätkin, mutta tällainen asia olisi kyllä poikkeus. En pystyisi enää edes katsomaan lastani tuollaisen jälkeen, saatika sitten itseäni peilistä enää ikinä. Kokisin epäonnistuneeni lopullisesti ja täydellisesti ihmisenä ja etenkin vanhempana.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi sen jälkeen enää lapseni.

Vierailija
2/50 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en olisi liian ankara. Melkein jokaisella meistä on erilaisia nuoruuden tyhmäilyjä. Pääasia että ottaa opiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaisin

tertutatertutatertuntaa

lapseni on murhaajaaa

Vierailija
4/50 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi sen jälkeen enää lapseni.

Sama.

Vierailija
5/50 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiseen tilanteeseen joutuminen olisi kova shokki, enkä voi mitenkään tietää, miten reagoisin. Luultavasti kokisin samaten totaalista epäonnistumista, mutta myös raivoa, häpeää. Elämänhalu olisi varmaan vähissä.

Vierailija
6/50 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia mutta sanoisin että en pysty enää olemaan vanhempi. Selviäisin periaatteessa melkein mistä vain mutta raja kulkisi tässä. En halua enää jatkossa olla tekemisissä. Rajansa kaikella. En enää pystyisi.

Vierailija
7/50 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun järkytykseltäni pystyisin jotain ajattelemaan, miettisin kuinka huono kasvattaja olenkaan ollut.

Sanoisin lapselleni, että vihaan tekoasi, mutta rakastan sinua.

Vierailija
8/50 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin varmaan sydänkohtauksen.

Vierailija
9/50 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pettynyt ja täyttäisin sudokun.

Vierailija
10/50 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Kuin myös sitä, miten hirveää siitä äidistä on ollut, jonka poika oli silloin maanantaiaamuna tunnustanut olleensa mukana murhassa, soittaa hälytyskeskukseen.

Vierailija
11/50 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pojat nyt vaan on poikia.

Vierailija
12/50 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi niin kamalaa, että vaikea edes kuvitella. En varmaan olisi normaali ihminen mielenterveydeltäni enää tuollaisen jälkeen.

Vierailija
13/50 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittasin ulos nukkumaan.

Vierailija
14/50 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin julkisesti kuinka sympaattinen lapseni on, koska sitä oli ihan itkettänytkin. MOT

Vierailija
15/50 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä pysty oikeasti etukäteen tietämään miten reagoi.. Mahdotonta.

Vierailija
16/50 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton ihan suoraan sanoa, mutta kyllähän se vanhemman ja lapsen välinen suhde olisi lopullisesti muuttunut.

Mua varmaan ensisijaisesti pelottaisi. Tekeekö se pahaa jollekin muulle, mitä kaikkea siellä pinnan alla kytee.

Tavallaan yrittäisin kyllä olla tukena, etenkin alaikäisen lapsen kohdalla, eli siis ilmaantua oikeudenkäyntiin jne vaikka en tekoa voisikaan hyväksyä. Varmasti kokisin itsekin syyllisyyttä tilanteesta.

Vierailija
17/50 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen miettinyt. Kuin myös sitä, miten hirveää siitä äidistä on ollut, jonka poika oli silloin maanantaiaamuna tunnustanut olleensa mukana murhassa, soittaa hälytyskeskukseen.

Eikö se ollut juuri se sama äiti, joka on vähätellyt poikansa tekoa?

Vierailija
18/50 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole lapsia mutta sanoisin että en pysty enää olemaan vanhempi. Selviäisin periaatteessa melkein mistä vain mutta raja kulkisi tässä. En halua enää jatkossa olla tekemisissä. Rajansa kaikella. En enää pystyisi.

Vaikka lapsi pärjäisi koulussa, olisi mennyt lukioon ym. ja tuo olisi lapsen ainoa hölmöily?

Vierailija
19/50 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varmasti romahtaisin aivan täysin. En tiedä miten tuollaisesta kuntoutuisi takaisin elämään. Hävettäisi aivan saa tanas ti koko oma elämä ja vanhemmuus. Miettisin varmasti olisiko asiasta ollut merkkejä ja olisinko mitenkään voinut estää tapahtuman. En tiedä selviäisinkö tai selviäisikö perheemme. En tiedä pystyisinkö olemaan lapsen kanssa tekemisissä.

Vierailija
20/50 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa. Varmaan sokista toivuttuani vaihtaisin kaikki nimeni ja lähtisin ulkomaille vapaaehtoistöihin loppuiäkseni. En jäisi tänne enkä usko että pystyisin enää esim käymään töissä ja elämään arkea.