Joel Hokka on seksikäs <3
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Ja moni muu Blind Channelin jäsen...
N27
Niin on. aivanihania :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Mistähän sitä itse löytäisi tuollaisen ihanan rock-miehen?
Kuuntelen BC:ää nykyään joka päivä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Mistähän sitä itse löytäisi tuollaisen ihanan rock-miehen?
keikoilta
Harmi kun nyt ei päästä keikoille.. :(
On kyllä harvinaisen seksikkäät lauluäänet. Me like ;)
Samaa mieltä. Silmät nauliutuu kyllä just häneen tuossa UMK-esityksessä.
Tämäkin päivä alkoi kuuntelemalla Dark Side. Hyvin lähti päivä käyntiin. Olen ihastunut koko bändiin!
N 66 v
😘😘😘😘😘😘 joel mä venaan sua treel t. N26
Juu onhan noi kaikki komeita mut Ollissa on sitä jotain….😏 se on vaan niin kuuma. Sillä on ihanat silmät ja hiukset🤩
Olli on kyllä ihana mies. Siinä on muutamassa vuodessa tapahtunut kunnon glowup miehellä kun katsoo muutaman vuoden takaisia kuvia. Noi vaaleahkot puolipitkät kiharat on suloiset ja ne silmät. Vaaleansiniset makuukammarisimmut. Mikä parasta niin ei oo itteään täynnä niinku muutama muu kys. bändis. Ihanan vaatimaton ja ehkä hieman ujohko. Just mun makuun. Pakko myöntää, että joka pv tuhmia unelmia Ollista. Enkä oo mikään teinipimu. N41
Joo, mutta vois lopetta ton keskarin näytön, seksikkyys rapisee...
Voi luoja se Joel on niin kuuma. Jotenkin sen ulkonäkö ja miten se luo itsestään herkkää taiteilijaa ja kikkailee somen/lavaesiintymisen kanssa kertoo et on älykäs. Siitä kaikesta tulee mieleen kurt cobain, joka oli älykäs ja tietoinen karismastaan. Nirvana on älykästä musiikkia. Ilmankos itsellä exät ollut taiteilijoita ja itsekin taiteilija.
Eksyykö sormet pikkareihin...? ;)
Ihan nuorten likkojen silmissä tuokin porukka voi näyttää seksikkäältä.
N27