Onko sinulla lapsia?
Oletko äiti tai isä?
Montako lasta sinulla on?
Haluaisitko saada vielä lapsen tai lapsia?
Kommentit (58)
Olen äiti ja yksi lapsi. Enempää ei tule. Raskausaika oli sen verran helvetillinen fyysisesti ja psyykkisesti, joten ei kiitos sitä enää.
Ei yhtään eikä tule. Tämän ikäisenä naisena ei muutenkaan pääse pois pätkätyöhelvetistä kun olet työnantajalle potentiaalinen sikiämisriski jota ei kannata palkata. Sitten jos menet sanomaan haastattelussa että lapsia ei ole eikä tule, vaikutat jonkun isukki-äitylipomon mielestä kylmältä aikuislapselta. Ei voi voittaa.
Tai voisihan sitä aikansa kuluksi pyöräytellä lapsia jos muuten olisi työttömänä. Sitten onkin jo niin pudonnut työelämän kelkasta kun olet työnantajan mielestä maannut kotona vuositolkulla.
Nykysysteemillä olen edes vähän vähemmän köyhä kuin mitä olisin porsimalla.
Vierailija kirjoitti:
Suomesta loppuu lapset.Heteka natisemaan ja peitto heilumaan ja heti.
Montako sinulla?
Kolmen äiti kirjoitti:
On kolme lasta, joista kaksi jo täysi-ikäisiä.
Haluaisin lisääkin, mutta mies ei. Toisaalta olen todella kiitollinen näistä kolmesta.
Jos minä itse naisena olisin halunnut lapsia enemmän kuin kaksi, ja mieheni ei, niin siinä tapauksessa aikoinani olisin vaihtanut miestä. Mieheni olisi saattanut halutakkin lisää lapsia aikoinaan, mutta minä en. Nainenhan lapsilukumäärästään periaatteessa määrää, en mä ainakaan miehelleni siihen edes olisi antanut määräysvaltaa, kuinka monta lasta olisin halunnut synnyttää. Osittain raskausmyrkytyksen uhan takia en halunnut enää kolmatta lasta.
Viisi lasta on, enempää ei hankita.
N29
5 lasta.
Lapsiluku täynnä.
Nuorin 12.
Ikääkin jo lähemmäs 50, joten ei enää lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomesta loppuu lapset.Heteka natisemaan ja peitto heilumaan ja heti.
Montako sinulla?
Ensin syntyi poika.2 vuotta myöhemmin tyttö.
Tottakai on, meillä on 3 lasta. Haluaisin kyllä lisää, mutta ei voida enää saada. Iskä.
Kun on poika ja tyttö enempää ei tule.
Ei vielä, mutta toivottavasti joku päivä on. Haluaisin kaksi.
On 2 lasta. Tyttö ja poika. He ovat jo aikuisia 24v ja 19v. Nuorempikin muutti jo omaan kotiin eli olemme taas miehen kanssa kaksin. Lapsiluku oli täynnä heti kuopuksen syntymän jälkeen kun päätin että enää ikinä en ole raskaana tai synnytä.
Vierailija kirjoitti:
Peitto heilumaan ja heteka natisemaan.
Kyllä minulla on lapsia ja kiintiö täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peitto heilumaan ja heteka natisemaan.
Vauvat loppuu Suomesta.
On kolme lasta, joista kaksi jo täysi-ikäisiä.
Haluaisin lisääkin, mutta mies ei. Toisaalta olen todella kiitollinen näistä kolmesta.