Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla lapsia?

Vierailija
25.02.2021 |

Oletko äiti tai isä?
Montako lasta sinulla on?
Haluaisitko saada vielä lapsen tai lapsia?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 4 . Lapsiluku täynnä.

Vierailija
2/58 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2 lapsen isä.Lapset ovat jo aikuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan esikoista. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että halutaan esikoisen lisäksi vielä ainakin kaksi lasta mutta saa nähdä millaista arki on sitten, kun lapsi syntyy. Mutta kolme lasta on ollut meillä toiveissa koko ajan.

Vierailija
4/58 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta loppuu lapset.Heteka natisemaan ja peitto heilumaan ja heti.

Vierailija
5/58 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on lapsia, olen 36v nainen. Haluaisin vielä lisää mutta en taida jaksaa, käyn töissä ja yrittäjämies, aika paljon yksin saan lasten kanssa touhuta eikä ole sellaista lähipiiriä arjessa josta olisi apua, ihana mummo 200 km päässä kyllä.

Jos ei tarviis käydä töissä ja säntäillä töiden, päiväkodin ja koulun sokkelossa ja stressata kokoajan kuka sairastuu mihinkin flunssaan ja kuka jää nyt hoitamaan ja elintaso säilyisi itsellä nyt ja tulevsisuudessa (ei menis eläke jne.) niin minulla olisi enemmän mukuloita. Nyt ei vaan jaksa pinnistellä! Laiska muija?

Vierailija
6/58 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi olla.

Eikä muillakaan, sillä maapallo hukkuu väestöräjähdykseen. Miljardi ihmistä lisää joka 15 vuosi.

Vierailija
7/58 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen

2

haluan

Vierailija
8/58 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Haluaisin varmaan mutta pitäisi ensin erota tästä nykyisestä miehestä ja löytää uusi. Ei jaksa nähdä sitä vaivaa kun ei ole takeita että löytää parempaa ajoissa, olen jo aika iäkäs lasten tekoon nähden.

Vierailija
9/58 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta. Lapsiluku täynnä kun kohdun rakennevika. Onnellisia ollaan

Vierailija
10/58 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
11/58 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta haluaisin kyllä yhden tai kaksi (avopuoliso taas mielellään kaksi tai kolme). Ihan vielä ei ole sen aika, vaan joskus muutaman vuoden päästä. N24

Vierailija
12/58 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on. Olen raskaana. Olen aina halunnut 2-3 lasta, mutta kumppani haluaa vain yhden. En halua lapsia eri isien kanssa, eli tämä yksi on vain tulossa. Ainakaan en omalta osaltani lisää väestönkasvua.

Vierailija
13/58 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enkä halua.

Vierailija
14/58 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi ja haluaisimme toisenkin.

Vierailija
15/58 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä lasta löytyy ja tällä hetkellä arki on sen verran kiireistä, että ei ole suunnitelmissa tehdä enempää. Mies on samaa mieltä. Iän puolesta pystyisi vaikka 10v päästä tekemään, mutta eri asia haluaako taas alottaa kaikkea alusta.

N25

Vierailija
16/58 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1lapsi riittää täysin, ei hermo kestäisi enää uutta pikkulasta ja rahatkaan ei riittäisi enää päiväkotimaksuihin.

Lapsi ei nukkunut 3 ensimmäiseen vuoteen yhtään yötä ilman älämölöä ja 5v ikäisenä vasta kokonaisia öitä jatkuvasti.

Vierailija
17/58 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta tietysti kun elämäntilanne on oikea ja löytyy kunnollinen ja sopiva kumppani, niin varmasti jutellaan aiheesta.

Itse haluaisin max. 5 lasta, joilla ei ois kauhean isoja ikäeroja, jotta toisistaan saisivat myös seuraa.

Vierailija
18/58 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta on.Se oli sitten siinä lastenteko.

Vierailija
19/58 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole eikä tule

Vierailija
20/58 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomesta loppuu lapset.Heteka natisemaan ja peitto heilumaan ja heti.

Juuri näin. Jotakin on keksittävä. Muistatte varmaan sen synnytystalkoot ehdotuksen. Se tyrmättiin mediassa. Aivan kuin asiaa ei ymmärrettäisi.