Onko sinulla lapsia?
Oletko äiti tai isä?
Montako lasta sinulla on?
Haluaisitko saada vielä lapsen tai lapsia?
Kommentit (58)
Olen 2 lapsen isä.Lapset ovat jo aikuisia.
Odotan esikoista. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että halutaan esikoisen lisäksi vielä ainakin kaksi lasta mutta saa nähdä millaista arki on sitten, kun lapsi syntyy. Mutta kolme lasta on ollut meillä toiveissa koko ajan.
Suomesta loppuu lapset.Heteka natisemaan ja peitto heilumaan ja heti.
Tietysti on lapsia, olen 36v nainen. Haluaisin vielä lisää mutta en taida jaksaa, käyn töissä ja yrittäjämies, aika paljon yksin saan lasten kanssa touhuta eikä ole sellaista lähipiiriä arjessa josta olisi apua, ihana mummo 200 km päässä kyllä.
Jos ei tarviis käydä töissä ja säntäillä töiden, päiväkodin ja koulun sokkelossa ja stressata kokoajan kuka sairastuu mihinkin flunssaan ja kuka jää nyt hoitamaan ja elintaso säilyisi itsellä nyt ja tulevsisuudessa (ei menis eläke jne.) niin minulla olisi enemmän mukuloita. Nyt ei vaan jaksa pinnistellä! Laiska muija?
Ei pitäisi olla.
Eikä muillakaan, sillä maapallo hukkuu väestöräjähdykseen. Miljardi ihmistä lisää joka 15 vuosi.
Ei ole. Haluaisin varmaan mutta pitäisi ensin erota tästä nykyisestä miehestä ja löytää uusi. Ei jaksa nähdä sitä vaivaa kun ei ole takeita että löytää parempaa ajoissa, olen jo aika iäkäs lasten tekoon nähden.
Kolme lasta. Lapsiluku täynnä kun kohdun rakennevika. Onnellisia ollaan
Ei ole, mutta haluaisin kyllä yhden tai kaksi (avopuoliso taas mielellään kaksi tai kolme). Ihan vielä ei ole sen aika, vaan joskus muutaman vuoden päästä. N24
Kohta on. Olen raskaana. Olen aina halunnut 2-3 lasta, mutta kumppani haluaa vain yhden. En halua lapsia eri isien kanssa, eli tämä yksi on vain tulossa. Ainakaan en omalta osaltani lisää väestönkasvua.
Yksi lapsi ja haluaisimme toisenkin.
Neljä lasta löytyy ja tällä hetkellä arki on sen verran kiireistä, että ei ole suunnitelmissa tehdä enempää. Mies on samaa mieltä. Iän puolesta pystyisi vaikka 10v päästä tekemään, mutta eri asia haluaako taas alottaa kaikkea alusta.
N25
1lapsi riittää täysin, ei hermo kestäisi enää uutta pikkulasta ja rahatkaan ei riittäisi enää päiväkotimaksuihin.
Lapsi ei nukkunut 3 ensimmäiseen vuoteen yhtään yötä ilman älämölöä ja 5v ikäisenä vasta kokonaisia öitä jatkuvasti.
Ei ole, mutta tietysti kun elämäntilanne on oikea ja löytyy kunnollinen ja sopiva kumppani, niin varmasti jutellaan aiheesta.
Itse haluaisin max. 5 lasta, joilla ei ois kauhean isoja ikäeroja, jotta toisistaan saisivat myös seuraa.
2 lasta on.Se oli sitten siinä lastenteko.
Vierailija kirjoitti:
Suomesta loppuu lapset.Heteka natisemaan ja peitto heilumaan ja heti.
Juuri näin. Jotakin on keksittävä. Muistatte varmaan sen synnytystalkoot ehdotuksen. Se tyrmättiin mediassa. Aivan kuin asiaa ei ymmärrettäisi.
On. 4 . Lapsiluku täynnä.