Millainen maski sulla on käytössä
Kommentit (19)
FFP3-hengityssuojain. Olen hankkinut niitä eri verkkokaupoista.
Kangasmaskeja kolmea erilaista, kaksi new yorkerilta, yksi työpaikalta. Kertakäyttömaskeja en ole käyttänyt kertaakaan.
Käytän FF2P-tason kertakäyttöisiä maskeja. Ostin niitä Prismasta. Lisäski on myös FFP3 tason maskeja, joita käytin mm. terveyskeskuksessa, kun oli pakko käydä. Ne tilasin verkosta.
Virkattu retale, joka on tiiviin näköinen, mutta kuin reikäjuusto.
Paperinen. Hirveää roskausta ja kemikaalit kirvelee silmään, mutta kankaiset meni pilalle kattilapesuissa (:
T. Pesukoneton
Pari kuparista, pari FFP2-maskia ja kirurgisia suu-nenämaskeja. Olen ostanut Prismasta, Apteekista ja Ruohonjuuresta.
S-Marketista saatavia Kingfan kirurgisia maskeja olen käyttänyt, sopivat parhaiten kokonsa puolesta naamalleni eivätkä haise niin kuin monet muut maskit. Olen kokeillut lukuisia muita maskeja mutta Kingfat ovat miellyttävimpiä käyttää.
Kangasmaskeihin en luota yhtään enkä edes ole kokeillut niitä.
Sama paperimaski ollut jo monta kuukautta käytössä. Säilytän sitä auton oviposkessa, josta sen saa kätevästi tarvittaessa.
Useampi kangasmaski, joita keitän päivittäin. Luonto ja yleisesti koko maapallo on jo aivan tarpeeksi täynnä Kiinasta peräisin olevaa roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama paperimaski ollut jo monta kuukautta käytössä. Säilytän sitä auton oviposkessa, josta sen saa kätevästi tarvittaessa.
Samoin! Senttiäkään en niihin laita.
Ei mitään. En ole käyttänyt maskia vielä kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Hki-Itä FFP2.
Siellä minäkin pitäisin moista.
Kirurginen maski töissä sekä ihmisten ilmoilla. Työnantajalta töissä ja apteekista muuhun käyttöön.
Olen käyttänyt samaa maskia 6kk, siis silloin kun viitsin
Vierailija kirjoitti:
Naapurin teinitytön selkänahasta leikattu ja hänen hiuksistaan punotulla langalla ommeltu.
T. Jame-setä
"It puts the lotion in the basket."
Tavallinen. Sain niitä ilmaiseksi. Samaa maskia käytän yleensä noin viikon.