Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuleva 3 viikon sulku vaikuttaa sinun elämääsi?

Vierailija
25.02.2021 |

Mihin kaikkeen vaikuttaa?

Kommentit (518)

Vierailija
321/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään.

Ei ole lapsia, en kaipaa ravintolassa käyntiä.

Vierailija
322/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nihkeetä kun kai kahvilatkin sit suljetaan, gradua on tylsä aina vääntää kotona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulku ei vaikuta mitenkään, äänestän kuitenkin persuja jotta tämä äärivasemmistolainen yrittäjävihainen hallitus saadaan kaadettua

Vierailija
324/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnollisia juttujako ei rajoitukset koske , mutta hautajaisiin saa osallistua vain 10 henk. maskit naamalla.

Vierailija
325/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri, teini saa jäädä kotiin se on mahtava homma

Vierailija
326/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäkseni sulku ei vaikuta minun elämääni yhteen mitenkään ja vaikuttaa muutenkin olevan pitkälti sanahelinää, jolla tuskin vielä kelkkaa käännetään. 

Vierailija
327/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta mun elämään :)

Vierailija
328/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Nautitaan kotoilusta, ulkoilusta ja hyvästä ruoasta.

Etäkoulua ja etätöitä.

Vierailija
329/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

dgdkg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä on käytävä ja itsensä altistettava maskittomille asiakkaille edelleen. Turhauttaa ja pistää vihaksi, kun itse yrittää suojella itseään ja muita, mutta joutuu pakotetusti työpaikallaan vaaraan joka työpäivä.

Missä nyt vielä on maskittomia, kun käyn kaupassa tai pakollisilla asioilla, näen vain maskillisia.

kauppakeskuksissa ja huoltoasemilla

Vierailija
330/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin mitenkään. Meillä on muutamia ystäviä käynyt kylässä koko tämän vuoden ajan. Asumme Uudellamaalla pikkukaupungissa ja lapsenlapseni, jotka asuvat Helsingin keskustassa, ovat viettäneet meillä useamman kerran lomiaan ja viikonloppuja. Mieheni käy töissä, itse olen eläkkeellä. Kaupassa käymme pari kolme kertaa viikossa tilanteesta riippuen. Kaupassa käytän maskia, mutta poistan sen kyllä heti autoon päästyäni. Ihmetyttää ihmiset jotka ajavat autoa yksinään maski päässä, huoh. En kyllä aio sulkeutua kellariin edelleenkään, vaan meillä jatketaan samaan malliin sanoo kuka mitä sanoo.

Ohis,

monilla voi olla se maski naamalla (kun yksin autossa) että ovat matkalla paikasta A paikkaan B joissa molemmissa käyvät maskin kanssa. Esim. ruokakaupan jälkeen menossa vielä apteekkiin tai hakemaan lasta päiväkodista tmv.

On turha riisua maskia välissä, varsinkin jos välimatka ei ole pitkä (pari min vs. pari tuntia) ja aika haaskuulta tuntuisi nopean kauppareissun jälkeen ottaa uusi maksi käyttöön pariksi minuutiksi mitä vierähtää esim. apteekissa/postissa/päiväkodissa tmv. missä samalla reissulla käy.

Juuri näin. Ja esim. minä en saa laitettua maskia itselleni tai otettua sitä pois. Siksi maski on naamalla ulkona, kulkuvälineissä jne.

Vierailija
331/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäliikuntatunnit loppuvat kolmeksi viikoksi ja kun niistä on jo maksanut niin sulun jälkeen pitäisi keksiä, miten ne korvaa ja voi olla ettei ole mahdollista käyttää, kun viime vuodenkaan toukokuun tuntien peruutusta ei pystynyt korvaamaan.

Saa nähdä meneekö jo koko liikuntakeskus konkurssiin.

Ilman liikuntaa kärsin selkäkivuista joten olen todella pulassa. Vaikeaksi menee vielä jos kuntosalillekaan ei pääse.

Vierailija
332/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pääse aloittamaan opintoja

Vierailija
333/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa lapsien puolesta, tylsää tulee olemaan mutta ihan ymmärrettävää että tämä päätös tuli.

Toivottavasti päästään pian takaisin normaaliin, lapset kaipaavat harrastuksia ja itselläkin alkaa olemaan mitta täynnä tätä ”oleilua”

Vierailija
334/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen opettamasta maski päässä 5-7 tunnin koulupäiviä koululuokkia, joissa vain muutama pitää maskia! Olen iloinen, että pääsen tuosta helvetistä pois!! T. Yläkoulun ope yli 50 v

Vierailija
335/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhmäliikuntatunnit loppuvat kolmeksi viikoksi ja kun niistä on jo maksanut niin sulun jälkeen pitäisi keksiä, miten ne korvaa ja voi olla ettei ole mahdollista käyttää, kun viime vuodenkaan toukokuun tuntien peruutusta ei pystynyt korvaamaan.

Saa nähdä meneekö jo koko liikuntakeskus konkurssiin.

Ilman liikuntaa kärsin selkäkivuista joten olen todella pulassa. Vaikeaksi menee vielä jos kuntosalillekaan ei pääse.

Mene ulos kävelemään! Se on ilmaista ja tekee hyvää selällekin.

Vierailija
336/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, sulkuhan koskee vaan Uudenmaan aluetta.

Vierailija
337/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Olen ollut pian vuoden etätöissä, ei ole lapsia. En käy saleilla tai jumpissa.

Vierailija
338/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Kaikki millä on väliä on muutenkin suljettu. Tuntisin vahingoniloa jos olisin sellaiseen taipuvainen.

Vierailija
339/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten suut halutaan sulkea maskilla ja visiireillä. Paperin takaa pulittavaa ei jaksa kuunnella muut eikä hän viitsi kuunella itseäänkän, visiirinkäyttäjä taas tuntee huutavansa omaan korvaansa (kuin ampäri päässään haukkuva koira ja on siksi mieluummin hiljaa

Vierailija
340/518 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoon aikaan tuli Marinin kehoitus ::NYT EI MATKUSTETA ! Talvilomat viikko 7,     8  , 9   ja 10     Ihan varmasti matkustetaan ! Ollaan mökit ja kaikki ennakkoon maksettu !Revippäs siitä sitten huumoria jos sulla sitä on .

Milloin ja missä tämä tuli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän