Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset ei käy edes testeissä vaikka oireita

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niin, että ihmiset ovat väsyneitä siihen, että vastuu on jätetty yksilöille ?

Vierailija
2/78 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten yksi artikkelissa ollut sanoi: jos menisi jokaisesta oireesta testiin, joutuisi muutamaan testipaikalle asumaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajat viroon ei ole kiinni vaan Suomessa asuvat virolaiset ravaa eestaas vapaasti

Vierailija
4/78 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tökkäyttele mitään inhoja kepakoita syvälle nenääni. nenäverenvuoto oli kerran ja ylsivät onneksi korjaamaan sen tunkemalla pirtusia sutteja ynnä metlalikepakoita nenään. En ota riskiä että joku intopinko kiireinen hoitsu tölväsee  haavan tonne nenäonkaloon. Nneäverenvuoto ei ollu kiva kokeemus, tuli nieltyä verta desitolkulla ja sen oksensin pois puolitajuttomana kävästessäni, siinä operointitoolissa istuessa.

Vierailija
5/78 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin, koska kukaan ei halua höpöhöpö karanteeniin. Itse menen testiin jos tulen niin kipeäksi että joudun sairaalaan.

Vierailija
6/78 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko niin, että ihmiset ovat väsyneitä siihen, että vastuu on jätetty yksilöille ?

No kenellä se vastuu pitäisi olla?

Koronapoliisilla?

Vierailija
7/78 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun julkisella puolella ei pääse ihan pikku oireista

Vierailija
8/78 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin syksyllä testissä enkä ihmettele jos niissä ei haluta käydä. Kun puikko tungetaan öbaut takaraivoon asti nenän kautta niin se tekee aika pahuksen häijyä. 

Vierailija
9/78 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joutusin ravaamaan siellä useamman kerran viikossa, joten ei kiitos. Menen sitten, kun olen selvästi flunssainen.

Vierailija
10/78 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menisin ? Viruksen takia, hohhoijaa.

Vierailija
11/78 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

testit eivät ole luotettavia

Vierailija
12/78 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun julkisella puolella ei pääse ihan pikku oireista

Täällä ainakin voi ihan itse vain varata netistä ajan. Kerran olen käynyt, mutta jos kaikesta menisin, niin olisin siellä lähes päivittäin.

Vierailija
13/78 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna kolme kertaa flunssaa ja nolla kertaa korona, luulisin.

Vierailija
14/78 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kunnolla tulisin kipeäksi niin menisin. Mutta pikku-oireista en lähde ajamaan 20 km päähän testin takia.

Vierailija
15/78 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testiin joka ei edes varmuudella näytä oikein ? Testiin, viruksen vuoksi ? Testiin nuhan takia? Miksi ¿???????? Jos itse tulen tosi sairaaksi että tarvitsen hoitoa, sitten voi ottaa testin.

Vierailija
16/78 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeata, kyllä aikuisen ihmisen pitäisi tietää ja tuntea vastuunsa, itsestä ja muista.

Eilen viimeksi kävin testissä, koska vatsaoireita+väsymystä+päänsärkyä, oli erittäin helppo asia hoitaa eikä itse testi ollut lainkaan epämiellyttävä kokemus, ehkäpä siihen auttoi mieshoitajan neuvo hengittää suu auki antamansa suoja suun edessä, en tiedä.

Viimevuoden puolella kävin testissä 2x, niillä kerroilla tuntunut hieman epämiellyttävältä, mutta ei paljoa eikä todellakaan niin, että jättäisin vastuuni hoitamatta.

Työskentelen lähikontaktissa muihin eli en todellakaan ala pelleillä asialla ja ajattelen myös omaa perhettäni.

Sama juttu maskin kanssa, aina ffp2 tai 3-kirurgin suojamaski esim.kaupassa käytössä.

Aikuiset ihmiset, haloo!! Tuttuja joilla ollut positiivinen tulos esim.pienellä korva-ja kurkkukivulla tai pienellä lämmön nousulla.

PS, tulokset olleet joka kerta negatiivisia.

Vierailija
17/78 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolestunut teidän terveydentilasta jolla on koko ajan jotain oireita.

Mulla ei ole ollut mitään oireita ihan koko koronan aikana.

Vierailija
18/78 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin testaustapa on noin epäinhimillinen ja epämiellyttävä, en todellakaan mene testiin. Luulisi että siihen olisi ensimmäiseksi kehitetty joku muu tapa. Verikoekin olisi 100 kertaa miellyttävämpi. Kukaan ei halua että tungetaan tikkuja syvälle nenään taidottomien ottajien toimesta.

Ne ketkä ovat käyneet, olen kuullut että TODELLA sattuu ja tuntuu pahalta, ja he ovat olleet aika "kestäviä" ylipäänsä sietokyvyltään, mitä tiedän että ovat kestäneet elämänsä aikana.

Vierailija
19/78 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) testit todella sattuvat

2) ne ovat epäluotettavia, antavat täysin vääriä tuloksia kumpaankin suuntaan

3) jos olet sairas, tunnet sen kyllä, edes jotain pieniä oireita

Vierailija
20/78 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten yksi artikkelissa ollut sanoi: jos menisi jokaisesta oireesta testiin, joutuisi muutamaan testipaikalle asumaan. 

Silloin on perusterveydessä tai asuinpaikassa jotain pahasti vialla jos on koko ajan vaihtelevia oireita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi