Miten suhtaudut ihmiseen joista et pidä?
Olen joutunut tekemisiin ihmisen kanssa josta en pidä yhtään. Hän on sovinistinen keski-ikäinen mies, mutta sillä ei sinänsä ole merkitystä. Voisi olla myös nainen. Ekaa kertaa elämässäni joudun miettimään miten tohon nyt suhtautuisi. Nyt vasta tajuan miten hyvin yleensä tulen toimeen kaikkien ihmisten kanssa. Näytätkö henkilölle että et pidä hänestä vai yritätkö saada aikaan positiivista vuorovaikutusta? Ignooraatko paitsi silloin kun kohteliaisuus vaatii juttelemaan? Sinänsä hän ei ole tehnyt mitään kovin ikävää, me vain emme yhtään tule toimeen vaikka luultavasti molempi mieluimmin tulisi toimeen. Mies on eronnut vuosia sitten, eikä ole löytänyt uutta, enkä yhtään ihmettele tuolla luonteella. Hän on kuitenkin tärkeä eräälle ystävälleni, joten on pakko tulla toimeen ja olla tekemisissä.
Kommentit (26)
Kyllä minusta nyt alkaa kuulostaa, että ongelma on ainakin 75% sinun puoleltasi lähtöisin.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Minua siis vaivaa että hän huomaa etten pidä hänestä jos teen niin kuin haluaisin eli en puhu hänen kanssaan muuten kuin silloin kun on pakko. Kuitenkin tää tyyppi sitten todennäköisesti veetuilee minusta ystäväpiirilleni ja aiheuttaa sitä kautta kitkaa mitä en kaipaa elämääni. Jos siis ignoiraan miehen niin paljon kuin haluaisin.
Kuinka monta keskustelua olet ap tälllä palstalla oikrin aloittanut?
Hoh hoijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Minua siis vaivaa että hän huomaa etten pidä hänestä jos teen niin kuin haluaisin eli en puhu hänen kanssaan muuten kuin silloin kun on pakko. Kuitenkin tää tyyppi sitten todennäköisesti veetuilee minusta ystäväpiirilleni ja aiheuttaa sitä kautta kitkaa mitä en kaipaa elämääni. Jos siis ignoiraan miehen niin paljon kuin haluaisin.
Kuinka monta keskustelua olet ap tälllä palstalla oikrin aloittanut?
What, en aloita täällä keskusteluja juuri koskaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta nyt alkaa kuulostaa, että ongelma on ainakin 75% sinun puoleltasi lähtöisin.
Juu aivan varmasti ongelma on minun puoleltani lähtöisin, kun maksan lomasta lähemmäs tonnin ja huomaan olevani tämän tyypin keittäjänä ja siivoojana. Nyt akat kahvia keittämään! Ap
Jotain tylsää jorinan aihetta plakkariin siltä varalta, että hän pyrkisi kontaktiin. Voihan olla, ettei hänkään tiedä, mitä kanssasi juttelisi ja tulee puhelleeksi enimmäkseen muiden kanssa.
Nauratti kun yks pikkuflikka julisti kuinka JOS HÄN EI PIDÄ JOSTAIN NIIN SEN KYLLÄ HUOMAA.
Eli tuhlaa energiaa ihmiseen josta ei pidä sen sijaan että ignooraisi täysin ja säästäisi energian kivoihin ihmisiin. On meitä moneen junaan.