Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Adhd-lasten vanhempia? Millaisia oireita lapsillanne oli, mistä syistä hakeuduitte tutkimuksiin?

Vierailija
24.02.2021 |

Miten nykyään menee? Minkäikäinen lapsi nyt on? Onko lääkitys käytössä?

Itselläni todella levoton 8v poika, joka pienestä asti ollut erilainen kuin muut lapseni. On ollut väkivaltainen ja on sitä edelleen etenkin vanhempia ja sisaruksia kohtaan. Ihme kyllä koulussa sujuu melko hyvin, mutta poika onkin fiksu. Kotona onkin sitten välillä tosi uupunut ja vihainen koulupäivän jälkeen. Kiukuttelee muun muassa siitä kun koulussa on niin tylsää ja rankkaa istua kokoajan paikallaan, ja kun opettaja selittää samoja ohjeita kerta toisensa jälkeen. Saa raivareita kun ei heti onnistu jossain tai ei saa tahtoaan läpi, ei esim saa lisää peliaikaa. Koulunkäynti olisi varmaan aivan painajaista, jos hän ei olisi niin taitava ikäisekseen ja ymmärtäisi esim tehtävänantoa.

Vapaa-ajalla pitäisi kokoajan olla jotain aktiivista tekemistä, johon myös vanhempi osallistuisi, ei jotenkin osaa rauhoittua ollenkaan itsekseen, paitsi katsomaan tv:tä/pelaamaan. Jää jankkaamaan herkästi asioita, jotta saisi tahtonsa läpi ja tunteen purkaukset ovat ylimitoitettuja tilanteisiin nähden. Pienestä asti olen miettinyt että onko ihan normaali.

Olisi kiinnostava kuulla, onko ollut samantyyppisiä ongelmia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Vierailija
2/4 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta adhd-tyypille

Vierailija
4/4 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Tyhmänä et tajua että on myöskin vaihtoehtoisia hoitoja jotka antavat hyvviä tuloksia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä