Hei te pitkähiukset naiset! Harjaatteko hiukset pesun jälkeen märkinä, kosteina vai kuivina?
Itse nykyään harjaan heti pesun jälkeen märkinä, koska jos odotan hetkenkin, hiukseni alkavat kihartua ja sitä en halua. Ostinkin tuollaisen WetHair TangleTeezerin, joka on todella hyvä märkien hiusten harjaamiseen, oikein liukuu hiuksia pitkin eikä katko yhtään. Oli koko rahan arvoinen!
Nyt on teidän vuoronne kertoa...🙃🙃🙃
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on noin 75 cm:n pituinen umpikihara tukka ja ellen ala selvittää sitä ihan märkänä, saan näyttää sille saksia:(
Mitä tarkoitat selvittämisellä? Omiin, paksuihin, samanpituisiin 2C-hiuksiin, eli todella kihara, hiuksiin riittää helposti se että hoitoainetta levittäessä sormin varmistaa ettei ole isompia takkuja.
Harjaan harvoin. Jos tuntuu, että on jotain pientä takuntapaista, harjaan ennen pesua. Joskus taas harjaan märkänä, laitan siis jakauksen siististi. Joskus harvoin harjaan muuten vain aamulla.
Miten näin monella on kiharatukka?
Mä en harjaa tai kampaa oikeastaan koskaan. Sormilla selvittelen, jos tulee takkuja. Mulla on tosi kiharat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Miten näin monella on kiharatukka?
Nämä ongelmat koskettavat juurikin kiharapäitä.
t. yksi vastannut (pitkät luomukiharat)
Harjaan vähän kosteina. Saan selvitettyä takut parhaiten sillä tavalla. Joskus suihkussa hoitoaineen kanssa.
Minulla on pitkät ja aika ohuet hiukset. Luonnostaan vähän taipuisat.