Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun pahasta mielestä ei ole koskaan mun ”ystävät” välittäneet

Vierailija
24.02.2021 |

En edes lue heitä ystävikseni, koska yksi oli narsisti ja muut muuten vaan piittaamattomia, mutta ainakin nyt tiedän, miksi minulla on ollut niin kauan paha olla; koska minulle on aiheutettu paha mieli siitä välittämättä. Oletan ystävien kuitenkin välittävän siitä, että aiheutuiko minulle paha mieli vai ei, samoin, kuin oman vanhemman. Taustallahan tässä on siis se, ettei lapsena jos mulla oli paha mieli äitini koskaan käsitellyt sitä, tai saati sitä, että hän vioillaan sen aiheutti, vaan hän sanoi mulle, että minun typeryyteni oli syynä mun pahaan mieleeni.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauku nyt ne ystävät kuitenkin ensin. Saadaan vähän vaihtelua.

En hauku. Tuo äitini asenne, että minun pitämäni asiat olivat typeryyksiä esti kaikki ystävyydetkin. Siis ei suoraan tuo lause, mutta samanlainen asenne minua kohtaan kuitenkin.

Ap

Niin, eli sinulla ei koskaan ole ollut edes ystäviä. Mistäköhän johtuisi? Osaatko yhtään arvata? No siitä, että sinä olet äärettömän hankala, itsekeskeinen, itsekäs, omaan napaasi tuijottava marttyyri, jota kaikkien tulisi palvoa. Mutta jokainen järkevä ihminen pysyy sinun kaltaisistasi mahdollisimman loitolla, muuten myrkytät toistenkin mielet. Hyi, mikä tyyppi.

En ole.

Koitapa hieman miettiä tuota äiini lausetta, että olen sen takia onneton nyt, että se, mitä lapsena halusin, oli typeryyttä.

Jos et tajua, että tuollainen asenne on minun pahoinvointini taustalla, niin kuvailet ihmisenä tuossa kirjoituksessasi itseäsi. Jo se, että näet minussa tuollaista, kertoo sinusta paljon enemmän, kuin minusta. Sinä sanoit nuo asiat, en minä. Nuo seikat eivät ole laisinkaan mun ja ystävyyssuhteitten esteenä.

Ap

Vierailija
22/50 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme mekään välitä sinun pahasta mielestäsi.

Miksi haluat olla noin ilkeä ja pahoinvoiva ihminen? Tiesitkö, että jos sanot noin mulle, sanot niin itseasiassa itsellesi?

Ap

Pidäpä ne keittiöpsykologiasi ihan vain itselläsi, et ole pätevä tekemään edes aforismeja, saati diagnooseja :D

Osuiko, uhuuu 🥰

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme mekään välitä sinun pahasta mielestäsi.

Miksi haluat olla noin ilkeä ja pahoinvoiva ihminen? Tiesitkö, että jos sanot noin mulle, sanot niin itseasiassa itsellesi?

Ap

Pidäpä ne keittiöpsykologiasi ihan vain itselläsi, et ole pätevä tekemään edes aforismeja, saati diagnooseja :D

Jos olisit looginen, kommentoisit noin myös tälle:

” Niin, eli sinulla ei koskaan ole ollut edes ystäviä. Mistäköhän johtuisi? Osaatko yhtään arvata? No siitä, että sinä olet äärettömän hankala, itsekeskeinen, itsekäs, omaan napaasi tuijottava marttyyri, jota kaikkien tulisi palvoa. Mutta jokainen järkevä ihminen pysyy sinun kaltaisistasi mahdollisimman loitolla, muuten myrkytät toistenkin mielet. Hyi, mikä tyyppi.”

Miksi et kommentoi? Etkö ole looginen tai tasapuolinen? 🤣

Ap

Vierailija
24/50 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joillekin ihmisille on niin tavattoman UHKAAVAA se, että joku ei hyväksy sitä, että hänen äitinsä ei ole välittänyt lapsensa tunteista eli lapsensa pahasta mielestä? Sehän on aivan hirveää henkistä väkivaltaa!

Äiti, joka kykenee sanomaan lapselleen, että sinun halusi lapsena oli typeryyksiä on kertakaikkiaan kammottava!

Miksi tämän käsitteleminen triggeröi? Tulee mieleen, että ette HALUA, että maailmassa olisi lisää hyvää mieltä!

Vaan haluatte säilyttää täällä ennen kaikkea kaikilla pahan mielen! Jos jollain on paha mieli, olkoot ikuisesti! Se on palstalaisten viesti täällä, siis ikävimpien ja katkerimpien, ei tietenkään kaikkien.

Ilmeisesti ne parhaitenvoivat eivät useinkaan vaan avaa ketjujani, eikä siinä mitään. I’m getting there, jossa he avaavat, koska sisältö ei enää ole NIIN pahoinvoivaa. 😊

Ap

Vierailija
25/50 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on jo vanha, kuolee kohta. Sitten voit antaa jo olla.

Vierailija
26/50 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää tämä katkerien ja pahoinvoivien palstalaisten äitini uskonto, jossa kehutaan ilkeää ja pahaa äitiäni! Ilmeisesti hänen toimintansa on kehuttavaa teidän maailmassanne, jossa hyvän mielen maksimointi ei ole ikinä mikään issue ja jossa te olette jumissa katkeruudessanne ja phoinvoinnissanne, kuin täit tervassa.

Se on monille normaali tila, jota parempaa he eivät ole edes kokeneet. Sen takia he eivät ymmärrä, miten joku voi tavoitella 100% ajasta hyvää mieltä. No, mä voin, koska olen rikas, mutta myös, koska mulla oli sellainen lapsuus, että elämän piti sen pohjalta jo olla hyvää mieltä täynnä 100% ajasta! Toki elämään kuuluvat myös vastoinkäymiset, mutta se ei ole = paha mieli. Voi olla kiitollinen siitä, ettei kaikki aina mene putkeen, koska niistä aukeaa usein paljon parempaa, kuin mitä itse koskaan olisi valinnut. Jne.

Ap

Vierailija
27/50 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitisi on jo vanha, kuolee kohta. Sitten voit antaa jo olla.

Nope. Ei se sillä pois pyyhkiydy, että hänen mielessään mun haluni lapsuudessa olivat typeryyksiä. Hän maksaa vielä siitä asenteesta. Koska se tuottaa mulle tyydytystä = hyvä mieli, 100% ajasta! 👍

Ap

Vierailija
28/50 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kärsimys siis lisää mun hyvää mieltäni. Koska se, mitä hän teki minulle tuotti pahaa mieltä, ja saadakseni puntit tasan hänen pahoinvointinsa tulee tuottaa mulle hyvää mieltä! Ja se tuottaa, koska ko s to on suloinen. Varsinkin, kun ko s to on aikoastaan faktojen hänen nenänsä eteen pistämistä.

Ap

Vierailija
29/50 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kiukkuni ja muu ilkeyteni on siis se ko s to hänelle. Syytän häntä puhelimessa asioista, jotka hän on tehnyt väärin ja kerron, että olen niiden takia kärsinyt. Hän vastailee koska tahtoo minulta rahaa ja soppa on valmis.

Ap

Vierailija
30/50 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis äidilläni on vapaa valinta JOKO lisätä hyvän mielen määrää maailmassa ja pahoitella mulle aiheuttamaansa pahaa mieltä, TAI lisätä pahan mielen määrää maailmassa ja vängätä, että hän pahan mielen aiheuttajana oli oikeassa ja saada vielä lisää p*skaa niskaansa mun syytösten ja vihani muodossa. Koska mä syytän häntä faktoista, en huvikseni. On fakta, että hän on ajatellut mun toiveiden olevan typeryyksiä, hän itse sanoi niin ja on fakta, että sellainen pahoittaa lapsen mielen.

Ap

Vierailija
31/50 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin - hyvä, anna tulla vaan kaikki oksennus, kohta helpottaa. Pari sivua vielä niin voit taas vetäytyä rauhoittuneena kotiluolaasi.

Vierailija
32/50 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin - hyvä, anna tulla vaan kaikki oksennus, kohta helpottaa. Pari sivua vielä niin voit taas vetäytyä rauhoittuneena kotiluolaasi.

No kirjoitan minkä aikaa kirjoitan, totta kai se auttaa, koska ei kukaan ole niin paljon pahaa mieltä aiheuttanut, kuin äitini. Millaisesta ihmisestä joutuu lapsi sanomaan niin? Ihan hirveää.

Ap

Vierailija
33/50 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen sitä toki kaikkien palstalaisten haukkuminen kunnon weeeteee-tyyliin.

Vierailija
34/50 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain ällistyttää, miten löytyykin ihmisiä, joiden mielestä pahaa mieltä lapselleen aiheuttava ihminen ja siitä siis täysin piittaamaton, on hyvä ihminen!

Ei ole! 😗😠😲

Ap

Vierailija
35/50 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen sitä toki kaikkien palstalaisten haukkuminen kunnon weeeteee-tyyliin.

En hauku ketään, joka osoittaa ottavansa muiden tunteet vakavasti.

Ap

Vierailija
36/50 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten kestät tätä palstaa. Ootko voinu puhua noista asioista missään muualla, jollain ammattilaisella vaikka? Tuntuu että täällä ei osata/haluta auttaa, päinvastoin moni haluaa vain ilkeillä. Enkä mäkään tiedä mikä auttaisi. Äitisi kuulostaa ihmiseltä, joka ei yksinkertaisesti kykene muuttumaan paremmaksi eikä myöntämään virheitään.

Vierailija
37/50 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on ohittanut tunteeni ketjussani ja kirjoittaa mulle jotain itsestään lähtöisin olevaa soopaa ja kuvittelee, että hän ottaa mun tunteeni vakavasti, koska ei näe eikä kuule niitä, kun kirjoittaa niin pää täynnä omia käsityksiään asioista minulle. Se vaan, että tämä henkilö ei ole oivaltanut mun tunteitani laisinkaan.

Ap

Vierailija
38/50 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis tavoitteeseen, eli siihen, että ois AINA 100% ajasta hyvällä mielellä päästään tietenkin käsittelemällä asiat, tilanteet ja ongelmat sellaisen fiiliksen edessä.

Ja mulle se on ainakin se, että äitini kohteli minua väärin ja antoi vääränlaisia oppeja elämään.

Ap

Hyvin vaikuttaa käsittely onnistuvan, liekö jo 10v tätä äitijankkausta palstalta saanut lukea?

Vierailija
39/50 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä en halua kaveerata sellaisen kanssa, joka ripustautuu menneisyyteen ja minuun. Liian moni mielenterveysongelmainen on takertuja. Kiitos ei, en ikinä kutsuisi ystäväksi.

Vierailija
40/50 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten kestät tätä palstaa. Ootko voinu puhua noista asioista missään muualla, jollain ammattilaisella vaikka? Tuntuu että täällä ei osata/haluta auttaa, päinvastoin moni haluaa vain ilkeillä. Enkä mäkään tiedä mikä auttaisi. Äitisi kuulostaa ihmiseltä, joka ei yksinkertaisesti kykene muuttumaan paremmaksi eikä myöntämään virheitään.

Ei ole omena kauas puusta pudonnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi