Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihtuisko tällä reseptillä?! Kommentteja kiitos!

Vierailija
08.08.2006 |

Aamupala: kahvi tai tee, kevyt maidolla ja makeutuksella+ 2 ruisnäkkäriä, levitteellä ja kurkulla ja tomaatilla

Lounas: Kaupan valmis ruoka noin 300 kaloria ja tomaattia ja muita vihanneksia+ vettä

Välipala: ateriankorvaus juoma (nutrilet tms)

Illalllinen: sama kuin lounas

Iltapala: sama kuin aamupala

Liikun lasten kanssa ja pyöräilen jonkin verran.

Ajattelin näin mennä 2 viikkoa. Paino 72kg ja pituus 162cm kokonaistavoite 65kiloon. Jos tällä laihtuisi pari kiloa. Mitä luulette?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun en pysy omilla ruoilla hoikkana (muu perhe pysyy) niin en tiedä missä vika! En pääse ikäväkseni kuin 1-2x viikossa harrastamaan. Jos mies on matkoilla niin harvemminkin.

-ap

Vierailija
22/32 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään nimessä ei kannata lähteä millekään ateriankorvikelinjalle, syö hedelmiä, vihanneksia, lounaallakin niin että puolet lautasesta salaattia/vihannesta/muuta vihreää.. Äläkä osta mitään kaupan valmisruokia, niissä on piilorasvoja, lisäaineita..vaikka mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis ihan virkeä ihminen en makoilija.

-ap

Vierailija
24/32 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeita punttijumppaan löydät esim. Kutrin sivuston kautta.

Vierailija
25/32 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen miettinyt tuota kilppariarvoa kyllä..

En todellakaan ole mikään itsepetosihminen, ihmettelen ettei tällä elämäntavalla pysy hoikkana kun muu perhe pysyy. Ja minä olen meistä varmaankin eniten liikkuva : )

-ap

Vierailija
26/32 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa vaikka joku kuntolaite kotiin, esim. crosstrainer. Syöt ihan normaalia ruokaa mitä muutkin ja vaikka ostat kuntolehtiä, joissa kaikennäköisiä jumppaohjeita kotiin ja noudatat niitä. Kyllä sit luulis niitten läskien lähtevän, vai?

Itsekin nyt vielä raskaana, mutta kun lapsi syntyy, niin saan crosstrainerin ja sillä rupean polkemaan + harrastamaan kotipilatesta! Niin tein esikoisen kanssa ja pääsin ihan mahtavaan kuntoon muutamassa kuukaudessa! Ja tietenkin söin 3-4 tunnin välein terveellisesti!

-2-

Vierailija
27/32 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viimeisen lapsen jälkeen 4 vuotta sitten ja " iloisesti" olen pysynyt nyt näissä mitoissa 4 vuotta..

-ap

Vierailija
28/32 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin punttien nostelu ja kyykyt saa nopeasti hien pintaan :o) eli yhdenlaista hikiliikuntaa sekin on.

Punteilla pääset hyvään alkuun eikä ne maksa paljoa. Sitä paitsi itse teen esim. askelkyykkyä myös elävillä punteilla eli muksu selkään ja kyykkäämään. Hauskaa sekä äidille että lapselle.

Vierailija
29/32 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaikuttaa just tohon aineenvaihduntaan, ja jos vatsa ei ton useammin toimi niin sekin olisi yks merkki aineenvaihdunnan häiriöstä. Voin esimerkkinä kertoa että ennenku mulla todettiin toi niin en laihtunut yhtään vaikka söin aamupalan lisäksi pari banaania päivässä. Vajaatoiminta teki mulla kanssa sen että ei ollut ruokahalua, ja oli ihan toooosi väsyny, siks en syönny ton enempää. Suoraan sanoen en tajunnut syödä. Mulla ei kylläkään ollut läheellekkään normaalia ne arvot silloin. Mut vajaatominta on semmonen että se ei itsestään parane, vaan lääkityksellä ja sitäkin loppuelämän.

Vierailija
30/32 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin myös samaa kuin muut, mutta se ei minulle sopinut. Jätin kaikki sokerit, viljat, hiivan sekä PERUNAn pois ja nyt voin paremmin. Perunan kirjoitin isolla sillä se aiheutti minulle valtavan turvotuksen ja sitä kautta ähkyn olon. En edes ollut asiaa tiedostanut ennen kuin olin kokeeksi kaksi viikkoa ilman ja turvotus ja ilmavaivat hävisivät sen siliän tien.

Ensin hyväkarppasin, mutta nyt olen ollut jo vuoden ilman leipää ja minulla näyttää toimivan tämä oikein hyvin. Veriarvot, kolesteroli, verenpaine kaikki on kunnossa ja kaupan päälle paino pysyy sopivan alhaalla (painoindeksi 19.9) tekemättä juuri mitään sen eteen (paitsi se punttijumppa muutaman kerran viikossa aikaisemman 5 kerran sijasta+muu normaali liikunta mm. pyöräily töihin 5km suuntaansa).

Tsemppiä!

Vierailija
31/32 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellisyys onkin sitten toinen juttu. Tosin pari viikkoa voi syödä mitä vaan, se ei kenenkään terveyttä kaada.

Vierailija
32/32 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan mennä lääkärin puheille tämän kilpparini kanssa, olen siitä ollut huolissani jo pidempään kun on niin suuri ja haittaa nielemistä. Minulla myös niin, että enemmänkin joudun väkisin syömään ei ole ruokahalua väsyttää ja ahdistaa vain.

Hyvää kesän jatkoa kaikille

-ap