Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä uutta sinä 5-kymppinen olet vastikään aloittanut?

Vierailija
23.02.2021 |

Tätä kysyn, koska huomasin itse harrastavani selkeästi muutamia nuorien elämään kuuluvia juttuja. Mielestäni tämän taustalla ei ole mikään halu olla nuorempi kuin olenkaan, mutta pisti kyllä miettimään. Lohduttakaas muut ”vanhat” minua harrastuksillanne?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänyt työkyvyttömyys eläkkeelle. Olisi intoa mutta ei kuntoa harrastaa. Vikaa on todistettavasti vaan pään alapuolella

Vierailija
2/32 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin pelaamaan Padel-tennistä ja kesällä pelailin tavallistakin tennistä 🎾

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittamassa sijoittamista, siis osakkeisiin. Siitä tulee uusi harrastus!

Vierailija
4/32 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan miehen kanssa korona-aikana ruvettu käymään uimahallissa. Nyt käydään 3 x viikossa. Aiemmin mies jonkin verran harrasti liikuntaa, minä olin sohvaperuna.

Vierailija
5/32 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin ja aloitin uuden elämän itsenäisenä sinkkuna. Tässä riittää tekemistä vähäksi aikaa.

Vierailija
6/32 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin juuri rantatontti ja aloitettiin mökin suunnittelu.

Vierailija
7/32 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjausompelua

Vierailija
8/32 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta. Olen matkustellut ikäni ja vieraillut yli 50 valtiossa, tämä on ainoa ja oikea intohimoni. Harrastus on tauolla, mutta aion vakaasti jatkaa sitä. Sitä odotellessa ärsyttävästi kotoilen ja teen etätöitä. N45

Vierailija
9/32 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkirjan kirjoittaminen. Viimeksi ala-asteikäisenä.

Vierailija
10/32 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just 50v täyttänyt täällä.

Ja enpä vielä ehtinyt mitään uutta aloittaa, tuleeko lie koskaan edes aloitettua, tuskinpa. Niin jämähtänyt vanhoihin kuvioihin.

Ainoa, mitä tässä itsestäni olen huomannut, on se, että en enää jaksa olla niin hillitty ja vältellä konflikteja, vaan tulee kyllä välillä sanottua terävästikin, jos varmasti tiedän olevani oikeassa. Itse taidan salaa olla tyytyväinen itseeni tässä suhteessa, läheiset ja työkaverit eivät ehkä välttämättä niinkään😁.

Vierailija
11/32 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin mökki ja molemmilla on uudehkot työnkuvat.

Vierailija
12/32 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedonlyönti ja espanjan opiskelu nyt viimeisimmät.

Vierailija
13/32 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelen sitä, ettei minun tarvitse olla oikeassa juuri ollenkaan enää. Se on vapauttava tunne. 

Vierailija
14/32 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelun työn ohella, nyt korona-aikana en paljon muuta.

Tätä ennen mm. retkeilyn (patikointi ja telttailu), sulkapallon, vesijuoksun, pilateksen ja mindfulness-harjoitukset. Joogaa, zumbaa ja itämaista tanssiakin on tullut kokeiltua. Kävin myös usein kuuntelemassa live-musiikkia, filkkareilla ja matkustin niin paljon kuin pystyin. Niin ja lumikenkäilyä tuli harrastettua pari vuotta sitten, nyt on ollut liiankin kylmää. Opettelen soittamaan erästä soitinta ja opiskelin uutta vierasta kieltä, kunnes mielenkiinto loppui kun matkailukin loppui. Ja hankin oman skootterin, jolla olen opetellut ajamaan.

Mutta nuo jälkimmäiset eivät siis olleet vastikään aloitettuja, toisaalta olen paljon lähempänä kuutta- kuin viittäkymppiä.

Vierailija
15/32 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittelen gradun kirjoittamista.

Vierailija
16/32 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just 50v täyttänyt täällä.

Ja enpä vielä ehtinyt mitään uutta aloittaa, tuleeko lie koskaan edes aloitettua, tuskinpa. Niin jämähtänyt vanhoihin kuvioihin.

Ainoa, mitä tässä itsestäni olen huomannut, on se, että en enää jaksa olla niin hillitty ja vältellä konflikteja, vaan tulee kyllä välillä sanottua terävästikin, jos varmasti tiedän olevani oikeassa. Itse taidan salaa olla tyytyväinen itseeni tässä suhteessa, läheiset ja työkaverit eivät ehkä välttämättä niinkään😁.

Kuulostaa tuo terävästi sanominen siltä, että sinusta on tullut vaihdevuosien myötä ikävä ihminen ja voisit aloittaa hormonikorvaushoidon. Voisit löytää elämänhalun, uudesta innostumisen ja aloitekyvyn siinä sivussa. 

Vierailija
17/32 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rullaluistelun.

presidentti vaalit lähestyy...

Vierailija
18/32 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppauksen, ei varsinaisesti uutta. Moottoripyöräilyn, ei varsinaisesti uutta sekään.

Vierailija
19/32 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään jos sängyssä lojumista ei uutuudeksi lasketa. Korona vei kaikki harrastusmahdollisuudet ja ilonkin kaupan päällisenä.

Niinpä lojun vain sängyssä kännykän kanssa ja odotan aikaa parempaa. Kärsivällisyys alkaa vähitellen olla jo lopussa ja kohta varmaan singahtelen hallitsemattomasti kaikkialle

Vierailija
20/32 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna aloin pelaamaan padelia. Täytän parin kuukauden päästä 50 v. Olen myös aikeissa aloittaa sijoittamisen. Olen jo vähän perehtynyt aiheeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi